INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Nosaltres hem rebut el correu a les 15:53. Suposo que els van enviant mica en mica...
- dubtes dubtes
- :: puça

- Entrades: 24
- Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Jo tampoc l'he rebut encara...:S
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Jo ja he entrat en aquella paranoia de: no el vaig escriure bé... potser no era prou clar... etc... Però veig que hi ha gent que l'ha rebut a les quatre i pico...
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
A camins hi havia 52 preinscripcions...però he vist q hi havia gent amb 0 punts i amb 20 tb...per tant el sorteig allà es farà pels de 20 punts...no ser...
A veure...esperem q vagi bé...lo del guerau m'ha sorprés..jo creia q tb anirien a sorteig...però millor tu així ja ho tens assegurat...
A veure...esperem q vagi bé...lo del guerau m'ha sorprés..jo creia q tb anirien a sorteig...però millor tu així ja ho tens assegurat...
- dubtes dubtes
- :: puça

- Entrades: 24
- Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Jejeje Rita, estic amb la mateixa paranoia que tu! :)
- dubtes dubtes
- :: puça

- Entrades: 24
- Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
I estic donant-li al "refrescar" eel correu tota l,estona a veure si entra el mail d,una vegada...
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Jo igual... però res de res...
M'acaba d'arribar!!!!
M'acaba d'arribar!!!!
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
La propera tu dubtes dubtes!
- dubtes dubtes
- :: puça

- Entrades: 24
- Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Vaaamos! I com ha anat??
Jo segueixo a l'espera....aix!!!
Jo segueixo a l'espera....aix!!!
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
32 inscripcions per 25 places.
Crec que dels 32, 7 tenen 40 punts... És preocupant el nombre creixent de celíacs. La comunitat mèdica hauria de fer alguna cosa. Aviat cap nen podrà menjar pa.
És a dir que som 25 per 18 places. Difícil però no impossible!
Crec que dels 32, 7 tenen 40 punts... És preocupant el nombre creixent de celíacs. La comunitat mèdica hauria de fer alguna cosa. Aviat cap nen podrà menjar pa.
És a dir que som 25 per 18 places. Difícil però no impossible!
- dubtes dubtes
- :: puça

- Entrades: 24
- Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Nena! Et veig amb ànims!!! Molt bé!! Vinga, que una de les places serà vostra!! :) Sort!!!
(jo segueixo sense rebre res i començo a sospitar si el meu marit va tirar la sol·licitud al cole o al container amb tants nervis que vam passa). Però per ser sincera, nosaltres sabem segur que entrem, 30 places 29 sol.licituds...és que sóc una ànsies!! Però ho vull veure per escrit!!!
(jo segueixo sense rebre res i començo a sospitar si el meu marit va tirar la sol·licitud al cole o al container amb tants nervis que vam passa). Però per ser sincera, nosaltres sabem segur que entrem, 30 places 29 sol.licituds...és que sóc una ànsies!! Però ho vull veure per escrit!!!
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Homeeee
així tranquil.la!
Trobes la meva actitud massa optimista no?
És que l'altra opció que miràvem eren 50 inscripcions per 25 places. Ara això em sembla glòria. hahaha
així tranquil.la!
Trobes la meva actitud massa optimista no?
És que l'altra opció que miràvem eren 50 inscripcions per 25 places. Ara això em sembla glòria. hahaha
- dubtes dubtes
- :: puça

- Entrades: 24
- Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Massa optimista no, la trobo positiva! Però es clar que sí, a algú li ha de tocar!!
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Ho hem rebut fa una hora, però no puc veure els resultats a la web de la gene. Al codi de sol·licitud no hem de posar el k han enviat x mail?
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Hola,
Ens ha arribat el email de la preinscripció ara fara una hora, a l'estat de la sol·licitut diu "alta" això vol dir que ha entrat o que s'ha donat de alta la sol·licitut???
Ens ha arribat el email de la preinscripció ara fara una hora, a l'estat de la sol·licitut diu "alta" això vol dir que ha entrat o que s'ha donat de alta la sol·licitut???
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Sí Mar.
Una amiga meva també l'ha rebut i no ha pogut accedir, potser ells han introduit malament el dni o alguna cosa.
S'ha de posar el que t'envien tot sencer. Jo he fet cortar y pegar. Des del PRE fins el número.
Una amiga meva també l'ha rebut i no ha pogut accedir, potser ells han introduit malament el dni o alguna cosa.
S'ha de posar el que t'envien tot sencer. Jo he fet cortar y pegar. Des del PRE fins el número.
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
K s ha donat d alta
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Mar75 ha escrit:K s ha donat d alta
O sigui, que encara no ho sabem si entra o no, oi?
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
Jo m'he trobat q tot i q jo vaig fer la preinscripció, el accès és amb el dni del meu marit...s'han de probar totes les opcions....sort!
Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.
clauanro ha escrit:Jo m'he trobat q tot i q jo vaig fer la preinscripció, el accès és amb el dni del meu marit...s'han de probar totes les opcions....sort!
Jo igual. Serà algo del nostre poble?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




