EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
si si, vaig ser jo pero ja fa temps i al final no vaig llegir el que m'havies contestat...
sorry
sorry
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!












Hola a totes!!!
No escric gaire perquè sempre hi ha tantes coses interessants per llegir que no tinc temps a escriure, però a veure si us serveix...
NOM: Bru
Temps buscant: 3 anys
Intents: Tots els que es vam poder i dues ICSI
Temps test: dos dies abans de l'analítica de control dels 14 dies després de la transferència
Truquis:
Temperatura, cames enlaire, un parell de bones borratxeres, homeopatia, abstinència, fer-ho a totes hores, test d'ovulació... Però el millor "truquet" va ser la ciència
Símptomes: Amb tantes hormones no els vaig distingir.
I la pregunta del milió... Per més que la gent digui que el que has de fer és no pensar-hi, no es pot perquè com a mínim quan t'està a punt de venir hi penses. Nosaltres vam tenir èpoques de pensar-hi, de desesperar-nos, de passar de tot i fins i tot de deixar-ho còrrer però en el fons, molt en el fons cada final de cicle hi pensava!!! I en el nostre cas encara que no hi haguéssim pensat no s'hagués solucionat res perquè era per un problema físic. Pensar-hi s'hi pensa el que no es pot fer és obsesionar-se!!!
MOLTA SORT A TOTES!!!
No escric gaire perquè sempre hi ha tantes coses interessants per llegir que no tinc temps a escriure, però a veure si us serveix...
NOM: Bru
Temps buscant: 3 anys
Intents: Tots els que es vam poder i dues ICSI
Temps test: dos dies abans de l'analítica de control dels 14 dies després de la transferència
Truquis:
Temperatura, cames enlaire, un parell de bones borratxeres, homeopatia, abstinència, fer-ho a totes hores, test d'ovulació... Però el millor "truquet" va ser la ciència
Símptomes: Amb tantes hormones no els vaig distingir.
I la pregunta del milió... Per més que la gent digui que el que has de fer és no pensar-hi, no es pot perquè com a mínim quan t'està a punt de venir hi penses. Nosaltres vam tenir èpoques de pensar-hi, de desesperar-nos, de passar de tot i fins i tot de deixar-ho còrrer però en el fons, molt en el fons cada final de cicle hi pensava!!! I en el nostre cas encara que no hi haguéssim pensat no s'hagués solucionat res perquè era per un problema físic. Pensar-hi s'hi pensa el que no es pot fer és obsesionar-se!!!
MOLTA SORT A TOTES!!!
vinc a aportar-vos el meu granet de sorra
NOM: Susanna
Temps buscant: 1r embaràs 7 mesos, 2n- 2 mesos , 3r a la primera
Intents: en els dies que jo creia fèrtils en dies alterns
Temps test: el primer dia de retard
Truquis: aixecar les cames a la paret, pendre jo oli d'onagra i maca andina i folidoce tots dos, gaudir del moment sense pensar en la finalitat
Símptomes: hipersensibilitat als pits, sobretot amb el primer, em vaig passar un mes abraçada a l'esterilla elèctrica.
Molta sort i que els Reis, el tió, el pare noel o quí sigui us porti un gran regalet

NOM: Susanna
Temps buscant: 1r embaràs 7 mesos, 2n- 2 mesos , 3r a la primera
Intents: en els dies que jo creia fèrtils en dies alterns
Temps test: el primer dia de retard
Truquis: aixecar les cames a la paret, pendre jo oli d'onagra i maca andina i folidoce tots dos, gaudir del moment sense pensar en la finalitat
Símptomes: hipersensibilitat als pits, sobretot amb el primer, em vaig passar un mes abraçada a l'esterilla elèctrica.
Molta sort i que els Reis, el tió, el pare noel o quí sigui us porti un gran regalet

Ep MOLLY;
Ja pots passar per aqui i explicar els teus simptomes, apart de el fet no creure-t'ho que sembla que esta essent un dels simptomes principals ultimament....

Ja pots passar per aqui i explicar els teus simptomes, apart de el fet no creure-t'ho que sembla que esta essent un dels simptomes principals ultimament....

Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
A veure si actualitzo una mica, que el tinc abandonat aquest post. Clareta tu seras la proxima en escriure-hi



Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!












Apa, doncs aki va la meva!
Nom: Sandreta
Temps buscant: ...
em vaig kedar a la lluna de mel... 15 dies abans la boda vaig deixar les pastilles i ja ens vem esperar fins la nit de noces (que fue que no, pq entre el cava i tot... estavem
) Quan vam ser a NY vam atacar pero tampoc era allo d'anar a buscar. No preniem precaucions i ho vem fer el que ens va apetir!
Test: m'el vaig fer el 1 de setembre de 2006 abans d'anar a al boda de la Betzi
per si de cas que jo no m'ho pensava pero per curarame amb salut per poder beure. Teoricament m'havia de venir la regla cap al 15/08 pero com em feien mal els ronyos i mes d'un cop baix dir, mira m'ha vingut la regla no em pensava pas que estes preñi!
Simptomes; doncs aixo que deia mira ara m'ha vingut... allo q et fan mal els ovaris i dius ara, ara ja m'ha vingut, despres tbe vaig tacar vermell, que jo creia que era la regla, pero nomes 1 cop.
Trukis: crec q el millor es no obseionarse... (se que es facil de dir, pero es el que diu la Susana, no pensar en la finalitat i disfrutar del moment!)
Apa, petonets!!
Pd edito per dir que els meus cicles sense pastis eren iirreeeeguuuullaaaaariiisimmmmmmmmsssss i que tinc els ovaris polikistics!
Nom: Sandreta
Temps buscant: ...
em vaig kedar a la lluna de mel... 15 dies abans la boda vaig deixar les pastilles i ja ens vem esperar fins la nit de noces (que fue que no, pq entre el cava i tot... estavem
) Quan vam ser a NY vam atacar pero tampoc era allo d'anar a buscar. No preniem precaucions i ho vem fer el que ens va apetir!
Test: m'el vaig fer el 1 de setembre de 2006 abans d'anar a al boda de la Betzi
per si de cas que jo no m'ho pensava pero per curarame amb salut per poder beure. Teoricament m'havia de venir la regla cap al 15/08 pero com em feien mal els ronyos i mes d'un cop baix dir, mira m'ha vingut la regla no em pensava pas que estes preñi!
Simptomes; doncs aixo que deia mira ara m'ha vingut... allo q et fan mal els ovaris i dius ara, ara ja m'ha vingut, despres tbe vaig tacar vermell, que jo creia que era la regla, pero nomes 1 cop.
Trukis: crec q el millor es no obseionarse... (se que es facil de dir, pero es el que diu la Susana, no pensar en la finalitat i disfrutar del moment!)
Apa, petonets!!
Pd edito per dir que els meus cicles sense pastis eren iirreeeeguuuullaaaaariiisimmmmmmmmsssss i que tinc els ovaris polikistics!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Actualitzat.
Gràcies wapes!!!
Sandreta m'has anima't molt veient que tens els ovaris poliq (com jo) i t'has quedat a la primera. Me'n alegro per tu reina
Gràcies wapes!!!
Sandreta m'has anima't molt veient que tens els ovaris poliq (com jo) i t'has quedat a la primera. Me'n alegro per tu reina


Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!












per si us puc ajudar
Hola noies,
La veritat és que no ser de quan estic pq em vaig fer el test el dia 24 i em va donar positiu. Fins la setmana del 15 de gener no vaig al gine. Us explico:
Temps buscant: 6 mesos
Intents setmana clau: Dia si dia no, i sempre quedar-me uns 10-20 min. amb les cames una mica enlaire. El mes que hem fet diana, nomes em posàva un coixí sota el culet, encanvi els altres mesos estàva amb les cames ben enlaire.
Dies test: 1 dia despres de que no em vingues, és a dir, m'havia de venir el dissabte nit o diumenge i em vaig fer el test dilluns. (Me'l vaig fer 2 vegades pq no m'ho creia)
Regularitat: Cada 28-29 dies.
Simptomes: Mal al pits.
Tambe dir-vos que m'hi he quedat el mateix mes que m'he fet la histerosalpinografia, no ser si és pq amb aquesta prova vam fer una bona neteja!!
Ah, tb m'ho havia demanat pel TIO!!!!
Un petó i molts ànims a les que esteu buscant, la veritat és que jo ja havia perdut una mica les esperançes, però al final, viscaaaa!!!
Que portin moltes mes futures mames els reis!!!
La veritat és que no ser de quan estic pq em vaig fer el test el dia 24 i em va donar positiu. Fins la setmana del 15 de gener no vaig al gine. Us explico:
Temps buscant: 6 mesos
Intents setmana clau: Dia si dia no, i sempre quedar-me uns 10-20 min. amb les cames una mica enlaire. El mes que hem fet diana, nomes em posàva un coixí sota el culet, encanvi els altres mesos estàva amb les cames ben enlaire.
Dies test: 1 dia despres de que no em vingues, és a dir, m'havia de venir el dissabte nit o diumenge i em vaig fer el test dilluns. (Me'l vaig fer 2 vegades pq no m'ho creia)
Regularitat: Cada 28-29 dies.
Simptomes: Mal al pits.
Tambe dir-vos que m'hi he quedat el mateix mes que m'he fet la histerosalpinografia, no ser si és pq amb aquesta prova vam fer una bona neteja!!
Ah, tb m'ho havia demanat pel TIO!!!!
Un petó i molts ànims a les que esteu buscant, la veritat és que jo ja havia perdut una mica les esperançes, però al final, viscaaaa!!!
Que portin moltes mes futures mames els reis!!!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Actualitzat!!! 


Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!












- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Aixxxx ara ho miro. Perdó per les que potser m'he deixat 


Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!












el meu cas
Hola noies,
Primer de tot donar-vos molts anims a les que esteu buscant l'embaràs, i sobretot estigueu molt tranquiles i relaxades.
Jo, desprès de 3 intents vaig aconseguir-ho, la clau és la següent:
-Vaig aconseguir l'embaràs al mes d'agost, estant de vacances i quan portava uns quants díes de relax.
Un altre clau, almenys a mi em va funcionar a la perfecció, va se tenir relacions día si y dia no durant la setmana més fertil. I es que em va dir la ginecologa que tenint relacions cada dia, al final els espermatozoides perden força, s'ofeguen. Proveu-ho així.
Un petò
Primer de tot donar-vos molts anims a les que esteu buscant l'embaràs, i sobretot estigueu molt tranquiles i relaxades.
Jo, desprès de 3 intents vaig aconseguir-ho, la clau és la següent:
-Vaig aconseguir l'embaràs al mes d'agost, estant de vacances i quan portava uns quants díes de relax.
Un altre clau, almenys a mi em va funcionar a la perfecció, va se tenir relacions día si y dia no durant la setmana més fertil. I es que em va dir la ginecologa que tenint relacions cada dia, al final els espermatozoides perden força, s'ofeguen. Proveu-ho així.
Un petò
el meu cas
Hola noies,
Primer de tot donar-vos molts anims a les que esteu buscant l'embaràs, i sobretot estigueu molt tranquiles i relaxades.
Jo, desprès de 3 intents vaig aconseguir-ho, la clau és la següent:
-Vaig aconseguir l'embaràs al mes d'agost, estant de vacances i quan portava uns quants díes de relax.
Un altre clau, almenys a mi em va funcionar a la perfecció, va se tenir relacions día si y dia no durant la setmana més fertil. I es que em va dir la ginecologa que tenint relacions cada dia, al final els espermatozoides perden força, s'ofeguen. Proveu-ho així.
Un petò
Primer de tot donar-vos molts anims a les que esteu buscant l'embaràs, i sobretot estigueu molt tranquiles i relaxades.
Jo, desprès de 3 intents vaig aconseguir-ho, la clau és la següent:
-Vaig aconseguir l'embaràs al mes d'agost, estant de vacances i quan portava uns quants díes de relax.
Un altre clau, almenys a mi em va funcionar a la perfecció, va se tenir relacions día si y dia no durant la setmana més fertil. I es que em va dir la ginecologa que tenint relacions cada dia, al final els espermatozoides perden força, s'ofeguen. Proveu-ho així.
Un petò
el meu cas
Hola noies,
Primer de tot donar-vos molts anims a les que esteu buscant l'embaràs, i sobretot estigueu molt tranquiles i relaxades.
Jo, desprès de 3 intents vaig aconseguir-ho, la clau és la següent:
-Vaig aconseguir l'embaràs al mes d'agost, estant de vacances i quan portava uns quants díes de relax.
Un altre clau, almenys a mi em va funcionar a la perfecció, va se tenir relacions día si y dia no durant la setmana més fertil. I es que em va dir la ginecologa que tenint relacions cada dia, al final els espermatozoides perden força, s'ofeguen. Proveu-ho així.
Un petò
Primer de tot donar-vos molts anims a les que esteu buscant l'embaràs, i sobretot estigueu molt tranquiles i relaxades.
Jo, desprès de 3 intents vaig aconseguir-ho, la clau és la següent:
-Vaig aconseguir l'embaràs al mes d'agost, estant de vacances i quan portava uns quants díes de relax.
Un altre clau, almenys a mi em va funcionar a la perfecció, va se tenir relacions día si y dia no durant la setmana més fertil. I es que em va dir la ginecologa que tenint relacions cada dia, al final els espermatozoides perden força, s'ofeguen. Proveu-ho així.
Un petò
jo tambe vull col.laborar en aquesta taula d´experiencies
nom:aquaticas
temps buscant:9 mesos, tinc 35 anys
cicles :52 dies (Desde que estem buscant xq abans eren de 30)
dies test: em mirava la temperatura desde fa 3 cicles i el test d´ovulacio per saliva el mes que em vaig quedar
intents: el primer i l´ultim dia fertil ,repos durant mitja horeta,posicio jo a sobre (aixo es un secret molt intim eh?)
ajudes: el meu home es prenia maca durant dos mesos, jo vaig començar amb oli d´onagra pero no vaig ser constant
simptomes: sincerament cap, dolor premenstrual? una miqueta, dolor als pits?una miqueta pero res mes no us desanimeu si no noteu res perque a lo millor esteu embarasades
nom:aquaticas
temps buscant:9 mesos, tinc 35 anys
cicles :52 dies (Desde que estem buscant xq abans eren de 30)
dies test: em mirava la temperatura desde fa 3 cicles i el test d´ovulacio per saliva el mes que em vaig quedar
intents: el primer i l´ultim dia fertil ,repos durant mitja horeta,posicio jo a sobre (aixo es un secret molt intim eh?)
ajudes: el meu home es prenia maca durant dos mesos, jo vaig començar amb oli d´onagra pero no vaig ser constant
simptomes: sincerament cap, dolor premenstrual? una miqueta, dolor als pits?una miqueta pero res mes no us desanimeu si no noteu res perque a lo millor esteu embarasades
[img][url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/z9b6p1.png[/img]<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtm.lilypie.com/HN1xp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>Nom
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 09, 2008 9:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















