★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Re: ★★★ GRAFIQUERES DE MAIG ★★★
Hola grafiqueres!
Estic al post de cervadores pq no entenc gaire lo de les temperatures...
Us volia fer una consulta...
Estic a CD34, el dia NW va ser dissabte, el mateix dia em vaig fer un TE i va dortir una ombreta només. La temperatura no m'ha baixat gens tot i que dormo fatal i em desperto moltes vegades. Fa 20 dies q l'ha tinc alta a excepció de 2 baixades puntuals d'un dia.
Penseu q puc tenir esperances?
Perdoneu pel rollo pero es q estic molt neguitosa.
Mil gràcies!!!
Estic al post de cervadores pq no entenc gaire lo de les temperatures...
Us volia fer una consulta...
Estic a CD34, el dia NW va ser dissabte, el mateix dia em vaig fer un TE i va dortir una ombreta només. La temperatura no m'ha baixat gens tot i que dormo fatal i em desperto moltes vegades. Fa 20 dies q l'ha tinc alta a excepció de 2 baixades puntuals d'un dia.
Penseu q puc tenir esperances?
Perdoneu pel rollo pero es q estic molt neguitosa.
Mil gràcies!!!
marendins, si la temperatura no ha baixat, la W no ha vingut i al TE de dissabte et va sortir una línia, per molt difuminada que sembli, estàs embarassada nena!!! Gaudeix-ho!
Fes-te un altre TE demà al dematí i acabes sortint de dubtes! Però vaja, crec que tens tots els números. Fes-te un clearblue, que surt la paraula "EMBARAZADA" i així segur que no dubtaràs.
Ens mantens informades per felicitar-te com Déu mana!
Fes-te un altre TE demà al dematí i acabes sortint de dubtes! Però vaja, crec que tens tots els números. Fes-te un clearblue, que surt la paraula "EMBARAZADA" i així segur que no dubtaràs.
Ens mantens informades per felicitar-te com Déu mana!
30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
26/08/2015 Ets un nen!
Als test d'embaràs qualsevol ratlla per mínima que sigui és un possitiu!! Enhorabona! Repeteix-lo i ho comproves, de tota manera.
Jo no sé si sóc la única però si un dia em surt un + dubtós crec que em faria tests com una boja!!
Jo no sé si sóc la única però si un dia em surt un + dubtós crec que em faria tests com una boja!!
Sisi, si hi ha ratlleta (per mínima que sigui), hi ha panxeta!! Si a mes tens retràs i les tempes altes... Crec que no hi ha dubte!
Bona tarda noies!!
primer de tot, marendins com diuen les companyes si hi havia ralleta, no hi ha warri i la temperatura es manté alta... aiiisss que tens molts números que sigui panxona, quan repetiras el TE??? ja ens infomaràs!!
novateta que bé ja podrem veure la teva gràfica, ara et tindrem més controladeta
Té molt bona pinta la teva gràfica!! Ânims que ja et queda poc desespero!!
manyaga aixi que per la progesterona ja saps que aviat apareixerà la warri...quin greu guapa. Quan tindràs els resultats de les proves? a veure que et diuen... molts ànims!!!
txell i tu com vas? crec que demà era la teva DNW oi? igual que jo! jo vaig ben perduda avui m'ha pujat una miqueta la temperatura, a veure com acaba tot això
i la resta com aneu?
Una abraçada grafiqueres!!
primer de tot, marendins com diuen les companyes si hi havia ralleta, no hi ha warri i la temperatura es manté alta... aiiisss que tens molts números que sigui panxona, quan repetiras el TE??? ja ens infomaràs!!
novateta que bé ja podrem veure la teva gràfica, ara et tindrem més controladeta
manyaga aixi que per la progesterona ja saps que aviat apareixerà la warri...quin greu guapa. Quan tindràs els resultats de les proves? a veure que et diuen... molts ànims!!!
txell i tu com vas? crec que demà era la teva DNW oi? igual que jo! jo vaig ben perduda avui m'ha pujat una miqueta la temperatura, a veure com acaba tot això
i la resta com aneu?
Una abraçada grafiqueres!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
MARENDINS, si hi ha ratlleta, hi ha panxeta! Igualment, torna a fer-te un altre TE, els millors per sortir de dubtes són els clearblue digital.
Us he anat llegint però tinc memòria peix, ho sento no poder comentar més sovint...
Moment Ego: aquest mes ha fet ja un any que em va venir la warri després de l'embaràs... Un any de recerca, no tota ha estat activa però no hem posat mitjans per evitar embaràs. I no ha vingut. En fi, és el que hi ha. Tornar a RA.
Us he anat llegint però tinc memòria peix, ho sento no poder comentar més sovint...
Moment Ego: aquest mes ha fet ja un any que em va venir la warri després de l'embaràs... Un any de recerca, no tota ha estat activa però no hem posat mitjans per evitar embaràs. I no ha vingut. En fi, és el que hi ha. Tornar a RA.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Bon dia reines!
Com aneu?
Manyaga, ànims, a fer net i a per totes al juny! La veritat és que feia bona pinta la teva gràfica, encara tens la tempe alta, però val més saber el per què d'aquests embarassos bioquímics i al proper positiu enganxar-lo bé!
Nunik, siiiii, ja em queda poc, però filla, que llargs es fan els últims dies... Jo tampoc sabria dir-te, però avui ja és la teva DNW, oi? Així com la @txell@ Noies, ja ens mantindreu informades! Moltíssima sort!
Naral ja has provat els TO? Què tal van? Jo de moment no em plantejo fer TO, a tot arreu llegeixo que les tempes són més fiables en noies amb ovaris poliquístics, i ja em gasto prous diners cada mes amb el Soniase (33 € cada mes).
Com aneu les altres? Les que ja heu passat la W, les que esteu en plena SW, les que esteu en desespero i les que no sabeu en quina fase del cicle esteu?
Perdoneu que no personalitzi més
Suposo que us aniré coneixent mica en mica i aniré agafant-vos el fil! A més, això d'estar també a cercadores és un lio
Moment ego: estic a CD30 i se m'acaba la paciència! Que llargs se m'estan fent aquests últims dies, apuffff A més, no sé què pensar, ahir a la tarda vaig tacar marronet, inclús vaig tacar les calcetes, i em pensava que avui ja vindria la mala W
, però avui la tempe continua alta. I no tinc cap símptoma de res
ahir encara tenia endolorits els pits, però avui ja no, ni mal d'ovaris ni res de res. És el meu segon cicle buscant i postACOS i no se distingir símptomes encara! En fi, hauré de fer molts oohhmmmsss
fins a saber el veredicte final.
Que tingueu un bon dia guapetes!!!

Com aneu?
Manyaga, ànims, a fer net i a per totes al juny! La veritat és que feia bona pinta la teva gràfica, encara tens la tempe alta, però val més saber el per què d'aquests embarassos bioquímics i al proper positiu enganxar-lo bé!
Nunik, siiiii, ja em queda poc, però filla, que llargs es fan els últims dies... Jo tampoc sabria dir-te, però avui ja és la teva DNW, oi? Així com la @txell@ Noies, ja ens mantindreu informades! Moltíssima sort!
Naral ja has provat els TO? Què tal van? Jo de moment no em plantejo fer TO, a tot arreu llegeixo que les tempes són més fiables en noies amb ovaris poliquístics, i ja em gasto prous diners cada mes amb el Soniase (33 € cada mes).
Com aneu les altres? Les que ja heu passat la W, les que esteu en plena SW, les que esteu en desespero i les que no sabeu en quina fase del cicle esteu?
Perdoneu que no personalitzi més
Suposo que us aniré coneixent mica en mica i aniré agafant-vos el fil! A més, això d'estar també a cercadores és un lio
Moment ego: estic a CD30 i se m'acaba la paciència! Que llargs se m'estan fent aquests últims dies, apuffff A més, no sé què pensar, ahir a la tarda vaig tacar marronet, inclús vaig tacar les calcetes, i em pensava que avui ja vindria la mala W
fins a saber el veredicte final.Que tingueu un bon dia guapetes!!!

30/05/2015 TE+
26/08/2015 Ets un nen!
26/08/2015 Ets un nen!
Jo ja passo cap al juny, la warri ja esta aqui...
Hola noies,
Crec que ens veurem al post del juny, ens decidim a buscar a partir del cicle que ve
Ja estic fent-me gràfiques des de fa dos/tres cicles (eterns, de 40 i 41 dies), igual que amb el meu primer embaràs, o sigui que ja més o menys tinc pràctica. El cicle actual l'he passat a 28dias també, al peu de firma crec que podreu veure'l. No sé, aquest cicle no veig res clar, hi ha com dues pujades i no sé molt bé interpretar-la. Però bé, ja veurem.
Us faig dues preguntes sobre grafis:
- Quan veig el fluxe de clara d'ou, es podria dir que en unes 24/48 hores s'ovula? Podria ser que encara tardés més? Tipus... 5 dies? Jo creia que no però veig la gràfica i ja no ho tinc tan clar...
- A més, pot ser que si passa una mitja hora des de que es fa un TO (de tira) la ratlla es vegi tan marcada com la de control però sigui efecte de l'evaporació? I que realment no sigui +? No vaig poder fer més TO els dies següents perquè se'm van acabar i crec que podria haver-me equivocat...
Gràcies!
Crec que ens veurem al post del juny, ens decidim a buscar a partir del cicle que ve
Ja estic fent-me gràfiques des de fa dos/tres cicles (eterns, de 40 i 41 dies), igual que amb el meu primer embaràs, o sigui que ja més o menys tinc pràctica. El cicle actual l'he passat a 28dias també, al peu de firma crec que podreu veure'l. No sé, aquest cicle no veig res clar, hi ha com dues pujades i no sé molt bé interpretar-la. Però bé, ja veurem.
Us faig dues preguntes sobre grafis:
- Quan veig el fluxe de clara d'ou, es podria dir que en unes 24/48 hores s'ovula? Podria ser que encara tardés més? Tipus... 5 dies? Jo creia que no però veig la gràfica i ja no ho tinc tan clar...
- A més, pot ser que si passa una mitja hora des de que es fa un TO (de tira) la ratlla es vegi tan marcada com la de control però sigui efecte de l'evaporació? I que realment no sigui +? No vaig poder fer més TO els dies següents perquè se'm van acabar i crec que podria haver-me equivocat...
Gràcies!
Hola grafiqueres!!
Tenieu raó, tinc panxu!!!! Però és una alegria agredolça.... (
Ahir no podia més i vaig anar al gine, em va confirmar la panxu però em va manar repòs absolut...es veu que al lloc on està es podria despendre fàcilment i em va dir que havíem de ser prudents. Em vol tornar a veure dilluns i mentrestant a reposar. Espero que segeuxi endavant!
Perdoneu el modo ego total però necesssitava desfogar-me
Una abraçada
Tenieu raó, tinc panxu!!!! Però és una alegria agredolça.... (
Ahir no podia més i vaig anar al gine, em va confirmar la panxu però em va manar repòs absolut...es veu que al lloc on està es podria despendre fàcilment i em va dir que havíem de ser prudents. Em vol tornar a veure dilluns i mentrestant a reposar. Espero que segeuxi endavant!
Perdoneu el modo ego total però necesssitava desfogar-me
Una abraçada
Bon dia grafiqueres....poc moviment.......
veig que a moltes us ha vingut la
jopeeeeeeeeee ja podria quedar-se de vacances
petitprincep t'he llegit i veig que ho teniu molt decidit....aneu cap el RA?? jo porto mes d'un any tambe buscant.....i espero que amb aquesta neteja que m'han fet....ara m'hi quedi de seguida
s'ah devser positiu ....
marendins...a descansar...esperar que s'implanti be.......
aixxx reines jo estic esperant que en 4-5 dies em baixi la warry....i a començar un nou cicle, aquest serà diferent...posarem tota la cars dins l'olla...no deixarem que s'escapi amb les ganes que tenim ja.......
cucques molts anims...i ja se que costa pero mireu......jo estic en el SP desde el 2008..tinc un petit de 5 anys i mig....i mai mai mai perderé la il.lusió que vaig tenir el primer dia de busqueda....això segurissim!!
veig que a moltes us ha vingut la
jopeeeeeeeeee ja podria quedar-se de vacances
petitprincep t'he llegit i veig que ho teniu molt decidit....aneu cap el RA?? jo porto mes d'un any tambe buscant.....i espero que amb aquesta neteja que m'han fet....ara m'hi quedi de seguida
s'ah devser positiu .... marendins...a descansar...esperar que s'implanti be.......
aixxx reines jo estic esperant que en 4-5 dies em baixi la warry....i a començar un nou cicle, aquest serà diferent...posarem tota la cars dins l'olla...no deixarem que s'escapi amb les ganes que tenim ja.......
cucques molts anims...i ja se que costa pero mireu......jo estic en el SP desde el 2008..tinc un petit de 5 anys i mig....i mai mai mai perderé la il.lusió que vaig tenir el primer dia de busqueda....això segurissim!!

Bon dia noies!
Perdoneu el modo ego total, avui és CD32 i encara no ha baixat la mala W. La temperatura continua alta, però tinc mal al baix ventre, no és ben bé d'ovaris, no se, tinc aquella sensació que ha de baixar la maleïda, però no ve
Necessito que m'aconselleu sobre quan fer-me un TE. La meva idea és, si demà la temperatura continua alta, comprar-me un test i fer-me'l dissabte al dematí. Sabent que tinc ovaris poliquístics no se si pot ser molt precipitat.
Aissss quina meee això dels desesperoooosss!!!
Gràcies reines!!!
Que tingueu un bon dia! I perdoneu el meu ego!
Perdoneu el modo ego total, avui és CD32 i encara no ha baixat la mala W. La temperatura continua alta, però tinc mal al baix ventre, no és ben bé d'ovaris, no se, tinc aquella sensació que ha de baixar la maleïda, però no ve
Necessito que m'aconselleu sobre quan fer-me un TE. La meva idea és, si demà la temperatura continua alta, comprar-me un test i fer-me'l dissabte al dematí. Sabent que tinc ovaris poliquístics no se si pot ser molt precipitat.Aissss quina meee això dels desesperoooosss!!!
Gràcies reines!!!
Que tingueu un bon dia! I perdoneu el meu ego!
30/05/2015 TE+
26/08/2015 Ets un nen!
26/08/2015 Ets un nen!
Hola Grafiqueres!!
Em colo un moment pel vostre post per desitjar molta sort a la yuyu...
Jo estic igual que ella, el juliol farà un any i m'han d'operar de quiste per endometriosi (em sembla que és el mateix...). I si ella ara després de l'operació aconsegueix
em donarà moooltes esperances!!
I novateta, si vols sortir de dubtes fes-te el TE, però sigues conscient que pot sortir negatiu si encara no has acabat la fase lútea i que l'hormona de l'embaràs tarda uns dies a pujar... Molta sort!!
Em colo un moment pel vostre post per desitjar molta sort a la yuyu...
Jo estic igual que ella, el juliol farà un any i m'han d'operar de quiste per endometriosi (em sembla que és el mateix...). I si ella ara després de l'operació aconsegueix
em donarà moooltes esperances!!I novateta, si vols sortir de dubtes fes-te el TE, però sigues conscient que pot sortir negatiu si encara no has acabat la fase lútea i que l'hormona de l'embaràs tarda uns dies a pujar... Molta sort!!

9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
hola dalilala...entenc que no t'has operat encara?? i saps si es gros el Quiste?? a mi entre que mel van trobar i m'hen operat ha passat menys d'un mes...la meva gine va dir que no era pas gaire gros....pero que estava mal col.locat i dificultava que em pogues quedar embarassada.......'animo a que tel treguis aviat...

Bona nit noies!!!
Que tal? Com aneu?
PetitPrincep un any porteu ja de busqueda? ostres es de fer molt durillo...veig que us plantegeu tornar a RA, molts ànims guapa!!
Novateta com vas? com va la paciència? la teva gràfica té molt bona pinta, és una gràfica de llibre!! Veigque ja t'estas plantejant fer-te un TE, jo esperaria una miqueta encara... però potser no soc molt bona donant consells, en el que porto buscant només me n'he fet un i perquè m'havia de fer una radiografia, paciència i ves-nos informant!!!
txell quin greu aquesta warri... ostres noies aquest mes tampoc hem triumfat gaire eh... molts ànims guapa!! Prente el teu temps i agafa força pel següent cicle!! Tart o d'hora totes ho aconseguirem!!
Melibea que bé que finalment us hagueu decidit a anar a pel segon!!!
Jo no tinc gens clar el tema de la claraweb i els TO... així que no et puc ajudar gaire... espero que tingueu una cerca ben curteta!!
marendins!! MOLTES FELICITATS!!! Així que si era una panxona!! quina bona noticia guapa!! Tu descansa molt i que et mimin!! ja ens aniràs explicant com vas!
yuyu escalfant motors per agafar el següent cicle a tope? Així m'agrada i que no perdis la il·lusió, està molt bé!!!
jo segueixo desesperant... amb el meu cicle no se molt bé per quan hauria d'esperar la warri, així que tindrem paciència...
una abraçada grafiqueres!!!!
Que tal? Com aneu?
PetitPrincep un any porteu ja de busqueda? ostres es de fer molt durillo...veig que us plantegeu tornar a RA, molts ànims guapa!!
Novateta com vas? com va la paciència? la teva gràfica té molt bona pinta, és una gràfica de llibre!! Veigque ja t'estas plantejant fer-te un TE, jo esperaria una miqueta encara... però potser no soc molt bona donant consells, en el que porto buscant només me n'he fet un i perquè m'havia de fer una radiografia, paciència i ves-nos informant!!!
txell quin greu aquesta warri... ostres noies aquest mes tampoc hem triumfat gaire eh... molts ànims guapa!! Prente el teu temps i agafa força pel següent cicle!! Tart o d'hora totes ho aconseguirem!!
Melibea que bé que finalment us hagueu decidit a anar a pel segon!!!
Jo no tinc gens clar el tema de la claraweb i els TO... així que no et puc ajudar gaire... espero que tingueu una cerca ben curteta!! marendins!! MOLTES FELICITATS!!! Així que si era una panxona!! quina bona noticia guapa!! Tu descansa molt i que et mimin!! ja ens aniràs explicant com vas!
yuyu escalfant motors per agafar el següent cicle a tope? Així m'agrada i que no perdis la il·lusió, està molt bé!!!
jo segueixo desesperant... amb el meu cicle no se molt bé per quan hauria d'esperar la warri, així que tindrem paciència...
una abraçada grafiqueres!!!!

4/11/16: Primera IA --> negativa
yuyu ha escrit:hola dalilala...entenc que no t'has operat encara?? i saps si es gros el Quiste?? a mi entre que mel van trobar i m'hen operat ha passat menys d'un mes...la meva gine va dir que no era pas gaire gros....pero que estava mal col.locat i dificultava que em pogues quedar embarassada.......'animo a que tel treguis aviat...![]()
Hola yuyu,
No m'he operat encara... t'explico. El setembre me'l van trobar ( a la revisió anterior de fa 2 anys no hi era). Eren dos quistes de teixit endometri (un més antic d'uns 5 cm i un altre més nou de 3 cm. Total 8 cm.) No tenia dolors, només dolors forts amb la regla, però sempre ha estat així. També tenia diarrea de tant en tant (informo per qui ho sàpiga que l'endometriosi pot afectar altres òrgans de la panxa i es pot confondre amb una apendicitis (i més d'una ha perdut un ronyó...) , queia malalta sovint, cansament extrem, poca energia, etc...
La gine em va dir si vols panxu intenta-ho uns 6 mesos i si no t'hi quedes tornes que t'operaré.
Jo he buscat solucions fora de medicina convencional: vaig anar a doctora homeòpata i nutricionista. He fet canvi radical de dieta (sobre això he obert un post d'alimentació) i tractament homeopàtic (no hi crec molt, però per provar...). També acupuntura, primer més sessions, ara un cop al mes.
Després de 8 mesos no he aconseguit panxu, em sento súper bé i he tornat a gine. El quiste més nou de 3 com ha desaparegut i el més antic ha disminuït un centímetre (ara només tinc un de 4 cm). Recomana operar igualment. Primer però m'ha fet fet un munt de proves hormonals (analítica a dies determinats del cicle) i també proves de seminograma (prova per saber qualitat del semen) al meu maridet (Dalilalo). D'aquí 10 dies hi torno i li porto resultats (sempre hi vaig després de warry, pq no vull que m'afecti al cicle si tinc panxu...). Amb els resultats decidirem si amb operació és suficient o he d'anar a Reproducció Assistida (RA). També decidiré si m'opero ara o el setembre.
(perdoneu l'intrusisme a grafiteres amb aquest rollo...) Yuyu pots fer-me les preguntes que vulguis i si vols fas per privat (si hi ha alguna altra amb cas semblant que vulgui xerrar d'això ja sap)
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/18 frigo B-
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
3/19 transfer 2 emb. B-
12/19 B+!!
Hola guapis!
Txell, catxis que t'ha vingut la maleïda! ànims i a per el juny!
Yuyu, que bé que pugueu tornar a l'atac! A veure si ara amb la neteja, t'hi quedes aviat. Així m'agrada, veure't tant il·lusionada!!
Petitprincep, ja ens aniràs explicant si decidiu anar cap a RA. Nosaltres si no ho aconseguim abans, suposo que ens avisaran per FIV en dos o tres mesos..és un pal, però si s'hi ha d'anar, doncs endavant!
Marendins, esperem que evolucioni bé. Descansa molt.
Novateta, a veure si demà fas TE i surt un bon +, molta sort!
Nunik, ara he mirat la teva gràfica i la tempe et va pujant...a veure si el cicle estrany acaba amb bones notícies!
Jo nenes ahir vaig anar a buscar els resultats de les proves que m'han demanat després dels embarassos bioquímics. Tot bé, menys la homocisteïna que la tinc baixa, però m'han dit que no és dolent si és baixa, el problema és si és alta...la setmana que ve li arriben els del manyaget, però crec que no li trobarem explicació als bioquímics...la setmana que ve tinc hora a la gine de la SS i m'ha dit que em demanarà més proves, com que les puc fer per la mútua em farà la petició. Així si hem d'acabar fent la FIV, almenys estarem segurs de que no hi ha cap problema.
Bon cap de setmana!
Txell, catxis que t'ha vingut la maleïda! ànims i a per el juny!
Yuyu, que bé que pugueu tornar a l'atac! A veure si ara amb la neteja, t'hi quedes aviat. Així m'agrada, veure't tant il·lusionada!!
Petitprincep, ja ens aniràs explicant si decidiu anar cap a RA. Nosaltres si no ho aconseguim abans, suposo que ens avisaran per FIV en dos o tres mesos..és un pal, però si s'hi ha d'anar, doncs endavant!
Marendins, esperem que evolucioni bé. Descansa molt.
Novateta, a veure si demà fas TE i surt un bon +, molta sort!
Nunik, ara he mirat la teva gràfica i la tempe et va pujant...a veure si el cicle estrany acaba amb bones notícies!
Jo nenes ahir vaig anar a buscar els resultats de les proves que m'han demanat després dels embarassos bioquímics. Tot bé, menys la homocisteïna que la tinc baixa, però m'han dit que no és dolent si és baixa, el problema és si és alta...la setmana que ve li arriben els del manyaget, però crec que no li trobarem explicació als bioquímics...la setmana que ve tinc hora a la gine de la SS i m'ha dit que em demanarà més proves, com que les puc fer per la mútua em farà la petició. Així si hem d'acabar fent la FIV, almenys estarem segurs de que no hi ha cap problema.
Bon cap de setmana!
Noies!!!
Embarazada 2-3!!! Estem que no ens ho creiem!!!
Perdoneu, modo soso mobil. He entrat rapidet per dir-vos-ho. Estaré tot el dia desconnectada.
Embarazada 2-3!!! Estem que no ens ho creiem!!!
Perdoneu, modo soso mobil. He entrat rapidet per dir-vos-ho. Estaré tot el dia desconnectada.
30/05/2015 TE+
26/08/2015 Ets un nen!
26/08/2015 Ets un nen!
Felicitats novateta!
Marendins i Novateta moltes felicitats!!! Esperem quetot vagi molt bé!
Per prudència he esperat a fer-me TE i també tinc panxu
esperem que vagi tot bé també!
Petonets a totes!
Per prudència he esperat a fer-me TE i també tinc panxu
esperem que vagi tot bé també!Petonets a totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |