Llistat de les que estem en tractament de reprod assistida

Fills del cor.
Avatar de l’usuari
Mi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 8:28 pm

EntradaAutor: Mi » dg. feb. 17, 2008 3:05 am

guapisimessssssss!!! molts ànims!! us deixo una frase que acabo de llegir, dedicada a totes les que esteu en tractament de R.A amb tot el meu carinyooooooooo:

LA FELICITAT NO ES UNA META, SINO UN TRAJECTE......

que sigueu molt feliços!
Avatar de l’usuari
maia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
Contacta:

HOLA

EntradaAutor: maia » ds. feb. 23, 2008 6:26 pm

:elefant: :cabra: Una pregunta per les que esteu al públic:
El 13 març sabrem com està realment el meu home i a la vegada em faig una eco. A partir d 'aquí no sé si em tocaran més proves però el cas és que suposo que ens diràn si IA o FIV :
A la pública et deixen triar els mesos per fer-te IA?
A la privada si oi?
Jo trobo que és la ventatge de la privada, que et deixin triar els mesos, ja que pagues...
A la pública si un mes no pots fer-t'ho ho dius, sé que hi ha llistes d 'espera però personalment hi ha algun mes que no em va bé per alguna situació personal.
ariRU
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dg. des. 23, 2007 8:24 pm

EntradaAutor: ariRU » ds. feb. 23, 2008 9:21 pm

Doncs les probes totes perfectes, el meu marit esta perfecte i jo amb sospita de SOP pero no li donen importancia ja he començat amb les punxades i el dimarts el primer control de folis. em veig tant novatilla.... molta sort a totes
34 ANYS
2 ANY BUSCANT SER Mare
4 IAC
1 FIV PUNCIO DIA 30/11/08
TRANSFER 3/08/08
15/12/08 +++++++++++++ BETA 292
DIA 20/12/08 PIPITEST +++++ (PER SI LES MOSQUES)
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dg. feb. 24, 2008 7:08 am

Ariru;

Molt bona sort amb els teus folis!!! Tan de bo segueixis essent novatilla i no arribis a esser experta, sera senyal que tot ha funcionat be.


Lo dicho: MOLTA SORT i una abraçada... :ok:
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    daniela
    :: granota
    :: granota
    Entrades: 239
    Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

    EntradaAutor: daniela » dg. feb. 24, 2008 9:04 pm

    ariRU ha escrit:Doncs les probes totes perfectes, el meu marit esta perfecte i jo amb sospita de SOP pero no li donen importancia ja he començat amb les punxades i el dimarts el primer control de folis. em veig tant novatilla.... molta sort a totes


    Ari, jo estic igual que tu!!!
    Avui m'he fet la 1a punxada de gonal, i el divendres tinc 1a visita de control dels folicles...

    Per tu també és la 1a IA, oi? A veure si tenim sort...Jo m'ho faig a dexeus, i tu? Nosaltres també som un cas de que totes les proves que ens han fet han sortit bé, però res, que no ens prenyem.

    També et punxes gonal? Has aconseguit receptes del metge de la seguretat social?

    Ja anirem comentant, molta sort!!!!
    SIP
    :: girafa
    :: girafa
    Entrades: 2204
    Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

    EntradaAutor: SIP » dl. feb. 25, 2008 9:36 am

    Hola noies!
    Jo he començat amb la progesterona per provocar-me la regla, quan em baixi entre el 1r i 3r dia haig de tornar a l'IVI i prendré Omifin a veure si aconsegueixo ovular i farem IA, em va dir q provariem 1-2 mesos amb Omifin, si amb això no ovulés, dspres passariem a les injeccions.
    Avatar de l’usuari
    jolie_vila
    :: granota
    :: granota
    Entrades: 238
    Membre des de: dj. set. 23, 2010 3:34 pm

    Re: Llistat de les que estem en tractament de reprod assistida

    EntradaAutor: jolie_vila » dg. oct. 17, 2010 10:28 am

    Hola noies!! Com va tot?

    Jo també estic en tractament de FIV, el meur marit té els ..::·· una mica vagos, així que el Juny vem anar a una clinica privada i ens van recomenar una FIV. Ara estic a la espera de que em donguin les receptes per començar a punxarme, espero que aquesta setmana tingui noticies.

    ÀNIMS A TOTES!!
    Imatge

    20/01/11 - Comencem el tractament amb MOLTES GANES!!
    04/02/11 - TRANSFER (2 embrions preciosos)
    18/02/11 - Beta Negativa
    12/04/11 - Tornem a la CARGA!! A per els congelats!! (Antibaby)
    07/06/11 - TRANSFER (3 embrions PRECIOSOS)
    21/06/11 - Beta Negativa
    Tenim 2 embrions congelats
    L'ESPERANÇA ÉS L'ÚLTIM QUE ES PERD!!

    Torna a “Adopcions i acolliments”

    Qui està connectat

    Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

    Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

    Actualitat ::