Llistat de les que estem en tractament de reprod assistida
- maia
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
- Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
- Contacta:
HOLA
Una pregunta per les que esteu al públic:El 13 març sabrem com està realment el meu home i a la vegada em faig una eco. A partir d 'aquí no sé si em tocaran més proves però el cas és que suposo que ens diràn si IA o FIV :
A la pública et deixen triar els mesos per fer-te IA?
A la privada si oi?
Jo trobo que és la ventatge de la privada, que et deixin triar els mesos, ja que pagues...
A la pública si un mes no pots fer-t'ho ho dius, sé que hi ha llistes d 'espera però personalment hi ha algun mes que no em va bé per alguna situació personal.
Doncs les probes totes perfectes, el meu marit esta perfecte i jo amb sospita de SOP pero no li donen importancia ja he començat amb les punxades i el dimarts el primer control de folis. em veig tant novatilla.... molta sort a totes
34 ANYS
2 ANY BUSCANT SER Mare
4 IAC
1 FIV PUNCIO DIA 30/11/08
TRANSFER 3/08/08
15/12/08 +++++++++++++ BETA 292
DIA 20/12/08 PIPITEST +++++ (PER SI LES MOSQUES)
2 ANY BUSCANT SER Mare
4 IAC
1 FIV PUNCIO DIA 30/11/08
TRANSFER 3/08/08
15/12/08 +++++++++++++ BETA 292
DIA 20/12/08 PIPITEST +++++ (PER SI LES MOSQUES)
Ariru;
Molt bona sort amb els teus folis!!! Tan de bo segueixis essent novatilla i no arribis a esser experta, sera senyal que tot ha funcionat be.
Lo dicho: MOLTA SORT i una abraçada...
Molt bona sort amb els teus folis!!! Tan de bo segueixis essent novatilla i no arribis a esser experta, sera senyal que tot ha funcionat be.
Lo dicho: MOLTA SORT i una abraçada...
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
ariRU ha escrit:Doncs les probes totes perfectes, el meu marit esta perfecte i jo amb sospita de SOP pero no li donen importancia ja he començat amb les punxades i el dimarts el primer control de folis. em veig tant novatilla.... molta sort a totes
Ari, jo estic igual que tu!!!
Avui m'he fet la 1a punxada de gonal, i el divendres tinc 1a visita de control dels folicles...
Per tu també és la 1a IA, oi? A veure si tenim sort...Jo m'ho faig a dexeus, i tu? Nosaltres també som un cas de que totes les proves que ens han fet han sortit bé, però res, que no ens prenyem.
També et punxes gonal? Has aconseguit receptes del metge de la seguretat social?
Ja anirem comentant, molta sort!!!!
- jolie_vila
- :: granota

- Entrades: 238
- Membre des de: dj. set. 23, 2010 3:34 pm
Re: Llistat de les que estem en tractament de reprod assistida
Hola noies!! Com va tot?
Jo també estic en tractament de FIV, el meur marit té els
una mica vagos, així que el Juny vem anar a una clinica privada i ens van recomenar una FIV. Ara estic a la espera de que em donguin les receptes per començar a punxarme, espero que aquesta setmana tingui noticies.
ÀNIMS A TOTES!!
Jo també estic en tractament de FIV, el meur marit té els
una mica vagos, així que el Juny vem anar a una clinica privada i ens van recomenar una FIV. Ara estic a la espera de que em donguin les receptes per començar a punxarme, espero que aquesta setmana tingui noticies.ÀNIMS A TOTES!!

20/01/11 - Comencem el tractament amb MOLTES GANES!!
04/02/11 - TRANSFER (2 embrions preciosos)
18/02/11 - Beta Negativa
12/04/11 - Tornem a la CARGA!! A per els congelats!! (Antibaby)
07/06/11 - TRANSFER (3 embrions PRECIOSOS)
21/06/11 - Beta Negativa
Tenim 2 embrions congelats
L'ESPERANÇA ÉS L'ÚLTIM QUE ES PERD!!
Torna a “Adopcions i acolliments”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






