Quantes alletadores en actiu hi ha al Socpetit?
Re: Quantes alletadores en actiu hi ha al Socpetit?
Inda ha escrit:BACILOS, no et desanimis!!! Ho estan fent molt bé!! La mugronera t'està ajudant en un moment puntual i quan puguis ja veuràs com l'aniràs treient!! Jo vaig estar amb elles fins els 2 mesos, mica en mica les vam treure i dissabte passat vàrem celebrar el seu aniversari i, amb ell, un any de lactància i endavant!!
El tema del pes és important i s'ha de mirar, però és molt petitona i si agafa molt el bibi pot ser que tingui confussió pit-biberó i que li costi més agafar bé el pit. Crec que estria bé, a més del pediatra és clar, anar a un grup de suport a la lactància perquè et guiin de primera mà duranr aquest primer mes. I encara més si feu bibi, que us puguin ajudar a treure'l quan no sigui necessari (si el que voleu és LME).
I benvinguda!!
India, com m'ha alegrat llegir el teu primer paràgref!!! Suposo que fent 2 mesos de LM amb mugroneres i després treure-la no deuria ser fàcil...
També m'agradaria saber si durant els 2 primers mesos que vau fer LM amb les mugroneres vau notar que s'empassés aire o hi hagués alguna cosa diferent al fer-ho sense elles.
Sí, tinc clar que el que vull és LM i estic informant-me dels grups de suport.
Moltes gràcies! I Felicitats!!!

pesol ha escrit:És molt més recomanable que el suplement li donguis després del pit. El millor seria pit (amb mugronera si la necessites) i despres suplement. Mai del revés. El suplement pot ser tant de llet artificial com de llet teva. Però és molt important que faci pit, encara que sigui amb mugronera perquè podria acostumar-se al tipus de succio del biberó i després no saber mamar.
Sobre el poc-molt augment de pes llegeix això
http://criatures.ara.cat/somlallet/2010 ... ls-quilos/
no et torturis pel pes de dijous, pesar el nen amb dos dies de diferencia pot ser poc indicatiuvde res.
Et passo tambe dos altres entrades del mateix bloh imprescindibles per no abandonar la LM, i mes si tens un pedi poc informat
http://criatures.ara.cat/somlallet/2012 ... semafor-2/
http://criatures.ara.cat/somlallet/2010 ... s-15-dies/
Moltes gràcies pesol per la informació. Ara mateix vaig a llegir-la.
A l'hospital em van informar que era al revés: primer el suplement i després la meva llet.
No em torturaré amb el pes de demà i més quan són balances diferents.
A llegir!
Com diu la Pesol es important fer primer pit i despres suplement. Jo tambe li he hagut de donar algun suplement, tan de llet materna com artificial, i em va anar molt be el bibero calma de medela, ja que han de fer el mateix esforç que amb el pit perque surti la llet, i aixi no es confonen... Ja portem 5 mesos de LM i amb nomes un bibi al vespre ara amb cereals. Amb aquesta tetina et sera mes facil treure els suplements i fer LME.
Molts anims!!!
Molts anims!!!
Falca ha escrit:Com diu la Pesol es important fer primer pit i despres suplement. Jo tambe li he hagut de donar algun suplement, tan de llet materna com artificial, i em va anar molt be el bibero calma de medela, ja que han de fer el mateix esforç que amb el pit perque surti la llet, i aixi no es confonen... Ja portem 5 mesos de LM i amb nomes un bibi al vespre ara amb cereals. Amb aquesta tetina et sera mes facil treure els suplements i fer LME.
Molts anims!!!
Gràcies Falca! Perquè avui estic veient que em rebutja el pit amb mugronera.... Sembla que no ha volgut fer gens de força per treure'm la llet....
hola marones expertes....tot i ser el segon fill amb lactància materna sóc novata ja que amb el primer no va anar bé i ja vaig sortir de l'hospital amb suplement...
el meu petit te 12 dies de vida la meva pregunta és primer fa un pit i després l'altre però als costats se'm posen molt durs i com bultos a part de que em fan mal...inclós quan moc els braços...que us sembla me'n trec una mica?? i a part li costa una mica agafar-se és perquè estant massa plens?? ostres es que no en tinc ni idea.
quan s'agafa també em fa mal però a mesura que menja va disminuint
moltes gràcies!!
el meu petit te 12 dies de vida la meva pregunta és primer fa un pit i després l'altre però als costats se'm posen molt durs i com bultos a part de que em fan mal...inclós quan moc els braços...que us sembla me'n trec una mica?? i a part li costa una mica agafar-se és perquè estant massa plens?? ostres es que no en tinc ni idea.
quan s'agafa també em fa mal però a mesura que menja va disminuint
moltes gràcies!!
Laura, si et fan molt mal o li costa agafar-se sí que pots buidar una miqueta. Mica en mica s'anirà regulant la producció i això ja no hauria de passar.
Enhorabona i ànims! Pregunta el que necessitis
Enhorabona i ànims! Pregunta el que necessitis
tinc ganes de fer LME fins als 6 mesos, dilluns vaig al pediatra a veure si s'engreixa em van dir mínim 150-200g la setmana!! sino s'engreixa aixó em sembla que m'axuxaran però fins dilluns no cal pensar-hi aquesta setmana es va engreixar 320g el que passa que al ser dues balances diferents no es pot fer el calcul correcte!!
pesol gràcies eh!!
pesol gràcies eh!!
320g esta super be!!! Encara q
siguin balances diferents!
Ànims que ho fas rebé!
siguin balances diferents!
Ànims que ho fas rebé!
Avui l hem pesat 160 a la setmana mhan dit q es just q el faci aguanta i li doni cada 3 hores... No el penso deixar plorar tanta estona. Des dw dissabte q demana mes... Mes sovint
Et refereixes a donar-li el pit cada 3 hores???? El pit és a demanda i amd dues setmanes que té la teva criatura crec que l'has de tenir molt sovint enganxat, Laura.
No si això ja ho se, xo es el q m ha dit l infermera. Cada 3 hores li he dit q si xq calli. Xo fare el q a mi em sembli. Una pregunta feu un pit i la següent toma l altre?? Com ho se q esta buit??
Hi ha gent que diu que en una toma es doni un pit i a l'altra toma l'altre pit i hi ha gent que diu que en una mateixa toma cal donar els dos pits.
La meva Martina, com que no para en tot el dia, doncs jo vaig variant.
Sort Laura!
La meva Martina, com que no para en tot el dia, doncs jo vaig variant.
Sort Laura!
Oblida el rellotge, el pit es a demanda sempre. Pero es q a mes es absurd q si va just de pes el facis "aguantar" que vol dir fer-li passar gana!!!!
Segueix el teu instint i ofereix-li el pit tan sovint com calgui!!!
Segueix el teu instint i ofereix-li el pit tan sovint com calgui!!!
Jo normalment faig un sol pit, sobretot quan era petitona q s adormia. Si veig que marraneja li ofereixo també l sltre.
Crec q no hi ha una cosa millor q l altre, sino q es a gust del consumidor (i la mare del consumidor jijiji).
No pateixis q els pits no s han de buidar i segur q ho fas molt be!!
Crec q no hi ha una cosa millor q l altre, sino q es a gust del consumidor (i la mare del consumidor jijiji).
No pateixis q els pits no s han de buidar i segur q ho fas molt be!!
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
No entenc laura,... Guanya pes just a la setmana i volen que tardis 3 hores entre tomes? Que el facis aguantar?
I què, que el deixis plorar de gana?
Digues al pediatre que el quan tingui ganes de ... Amb la seva dona, que s'aguanti... Com a mínim una setmana. Que aquí ningú menja quan té gana, ni xusca quan li piquen els baixos! Només faltaria!
I què, que el deixis plorar de gana?
Digues al pediatre que el quan tingui ganes de ... Amb la seva dona, que s'aguanti... Com a mínim una setmana. Que aquí ningú menja quan té gana, ni xusca quan li piquen els baixos! Només faltaria!
- flordeagua
- :: rateta

- Entrades: 168
- Membre des de: dt. maig 12, 2009 8:18 am
Nosaltres set messos i mig i continuent.
Uiiiii...quant de temps sense passar per aqui!!! Jo torno a ser alletadora en actiu...portem 13 mesos...i que duri!!
Demà faré 4 mesos de LME!! Estic moolt orgullosa de les meves tetes i de la meva nena! BIENN!! Els tres primers mesos han estat durillos, moltes pors, inseguretats, buff. Ara fa unes setmanes que he començat a gaudir realment de la lactància. ESPECTACULAR
Pregunta a les alletadores:
Per la nit, deixeu algun llum encés? Jo l'obro per encertar la punteria de mugró-boca (jejeje) però un cop agafada la posició ja no arribo per tancar el llum. Em fa ràbia tenir el llum tantes hores obert. Com us ho feu?
Oschel, quines pors tenies? La meva Martina ara té 1 mes i tenim molts dubtes, potser la teva experiència m'ajuda.
Per cert, moltes felicitats pels 4 mesos!!!
Per la nit, deixeu algun llum encés? Jo l'obro per encertar la punteria de mugró-boca (jejeje) però un cop agafada la posició ja no arribo per tancar el llum. Em fa ràbia tenir el llum tantes hores obert. Com us ho feu?
Oschel, quines pors tenies? La meva Martina ara té 1 mes i tenim molts dubtes, potser la teva experiència m'ajuda.
Per cert, moltes felicitats pels 4 mesos!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |