DESALLETAR, com començo?

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
CASA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 2:08 pm
Ubicació: Barcelona

DESALLETAR, com començo?

EntradaAutor: CASA » ds. març 21, 2009 7:39 am

Hola a totes,

Voldria començar a desalletar el meu petit de 4 mesos, jo que he de tornar a la feina i m'agradaria, a ser possible donar-li pit 2 cops al dia (mati i vespre).
Tinc molta llet congelada, per tant, durant un temps llarget podrà seguir gaudint dels seus avantatges. L'estock l'he fet, sobretot, llevant-me a la nit, a la presa que es salta i buidant-me el pit, ja que em feia un mal horrorós. Ara però, no sé com començar...?¿?¿? Segurament també em farà mal, no?

Gràcies per la vostra ajuda
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
DEMETER
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:09 am
Ubicació: Girona

Re: DESALLETAR, com començo?

EntradaAutor: DEMETER » ds. març 21, 2009 8:53 am

Hola CASA. Nosaltres tenim una petita d'uns cinc mesos i al començar a treballar li deixava llet meva a la noia que me la cuida per donar-li i al saltar-me la toma del matí el pit se'm va reajustar.
Aíxò si, per anar-nos acostumant vam començar una setmana abans amb el biberó i fer-ho progressivament.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Rosanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1039
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 7:42 am

Re: DESALLETAR, com començo?

EntradaAutor: Rosanna » ds. març 21, 2009 10:22 am

Hola!!

Jo el meu petit té 8 mesos i jo he agafat una galipàndia considerable.. o sigui que hem pensat en deixar de donar-li el pit.. la veritat és que em sap greu... però crec que potser ja és el moment.... i així em puc medicar... li he començat a donar jo els bibis... i de moment els tolera força bé---
ARNAU I ARAN[album][/album]
Avatar de l’usuari
mandarina
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

Re: DESALLETAR, com començo?

EntradaAutor: mandarina » ds. març 21, 2009 9:20 pm

Jo vaig fer LM exclusiva fins als 6 mesos, treient-me llet a la feina i a casa, i llavors a la que la Laia va començar a menjar papilles vam anar reduïnt preses poc a poc. Primer fèiem la papilla i després una mica de pit, de manera que mamava menys quantitat, i després a mida que es va anar acostumant al menjar ja no demanava el pit després. Ara fem pit al matí i al vespre, i el cap de setmana potser fa un parell de preses més, sense que se'm destaroti el ritme. El pit és molt savi i s'acostuma de seguida al ritme que li marquis, i com més a poc a poc vagis fent els canvis menys et molestaran els pits plens. A la que deixes de produir tanta llet ho tens més fàcil per saltar-te preses o afegir-ne entremig de les habituals.

Rosanna encara que hagis de prendre medicaments pots seguir donant el pit, la gran majoria de medicaments són compatibles amb la lactància, així que si és per això no cal que deixis la lactància. L'altre tema és que tu ja no vulguis continuar, això ja és un altre tema i la teva decisió.
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: DESALLETAR, com començo?

EntradaAutor: socpetitona » dt. març 31, 2009 10:38 pm

Rossana, mira aqui per el tema medicaments: www.e-lactancia.org
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::