Mossegant

Més qüestions.
Africa
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

Mossegant

EntradaAutor: Africa » dj. maig 14, 2009 9:48 pm

El meu petit està a punt de fer l'any i des de aproximadament els 6 mesos, quan li va sortir la primera dent....mossega. HO MOSSEGA TOT!! Al principi tothom ens deia que era cosa de les dents, que li estaven sortint, però ja han passat 6 mesos més, té 7 dents fóra i continúa igual....La veritat és que és molt nerviós i mogut (un autèntic "bitxo") i mossega les joguines, els contes, la trona...i fins i tot a nosaltres...De vegades sembla per tema d'ansietat i de vegades per carinyo: ens fa com un petó però mossegant....Quan dic que mossega és que MOSSEGA MOLT....per donar-vos un exemple tenim tot el seu bressol tot rossegat!!

Els vostres petits/es també ho fan? Teniu alguna solució?
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

Re: Mossegant

EntradaAutor: djiluga » dj. maig 14, 2009 9:59 pm

Ostres Àfrica, jo no sé què dir-te... li acaben de sortir dues dentetes a en Bernat i està d'allò més mossegador, però d'això fa no-res... tot just té 6 mesos i mig.
A veure com va aquest bitxo!
ImatgeImatgeImatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dj. maig 14, 2009 11:24 pm

hola Africa, jo també anava a obrir un post sobre mossegades!!!!!! :ok:

resulta que el meu peque fa unes setmanes cap aquí que fa això que dius, com si t'anés a fer un petó però va i et mossega, però que
clava queixalada, eh? per exemple quan l'agafo a coll em mossega l'espatlla (i la tinc plena de petits blaus!!!) o quan es posa dret em mossega la cama (a l'alçada on li queda la boca :-D ) curiosament m'ho fa casi sempre a mi, a l'ametistu poc ?-)
.....jo em preguntava si seria cosa de sortida de dents (perquè ni que tingui 15 mesos només en té dues a baix i dues a dalt :-:) i sembla que ara estiguin a punt de sortir-n'hi més a dalt) perquè mai ha sigut un nen nerviós (més aviat tot el contrari :r) ) i no és que mossegui de tot com el teu :r) ...només a mi.... :-:) ) però ni idea de per què ho deu fer ?-)

a veure si a alguna altra mami també li passa i ens dóna algun truquillo!!!
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dv. maig 15, 2009 7:28 am

la meva no ho fa (i que duri!), ja li has preguntat al pediatra?
Ell segur que ha vist mes nens "mossegadors" i et podrà orientar.
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dv. maig 15, 2009 7:55 am

La meva cuqueta últimament també està en plan caníval :r) :r) :r) però és que li estan sortint les dentetes de dalt i li fan mal suposo. També crec que ho fa per demostrar-te carinyo, però quan em veu obre una boca com un cocodril, i no para fins que m'arriba a tocar (la cara, la ma, el que sigui...) amb la boca i després, catapum! mossegada al canto, però és que riu molt, jo crec que ho fa per jugar. Si no veus el teu fill molt ansiós tampoc em preocuparia gaire, deu ser la seva manera d'entrar contacte amb tu, diu la meva pediatra que a la boca és on tenen més sensibilitat, més que a les mans, i que per això s'ho posen tot a la boca, per investigar, doncs amb la mami el mateix, com que et volen "sentir", què millor que una bona mossegadeta plena de carinyo??? :-D :-D :-D
Imatge
Imatge
ametista
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dv. maig 15, 2009 8:16 am

és veritat, el meu també riu quan ho fa i si l'intento "renyar" ni cas, s'ho pren a cachondeo, com si fos un joc :-:) o sigui que com tu dius perla, potser és una manera d'expressar carinyo....una mica bèstiaaaaa :-D
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. maig 15, 2009 12:49 pm

La meva petita també ho fa!!! Ara està a punt de fer els 14 mesos.

L'altre dia li va clavar una mossegada a ma mare que li deixar senyal i tot!!
Però l'altre dia vam descobrir el motiu: li estan sortint els primers queixals!!! Ja té totes les dents fora de davant i li estan sortint els dos queixals de dalt!! i alhora!!! Pobreta!!
Amb totes les mames amb nens més grans que els hi he preguntat, totes coincideixen: si mosseguen és que els hi fa mal la boca. I aixó dura fins ben be els 2 anys!!
Africa
Entrades: 402
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 9:47 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Africa » ds. maig 16, 2009 10:14 pm

Gràcies per les respotes noies!! Us asseguro que lo del meu petit és espectacular....Dilluns anem a la revisió de l'any...1 anyet, ja!! i ja ho preguntarem, a veure què ens diuen...Ja us explicaré.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::