seguros Cisne
seguros Cisne
Hola!!
Una cosina vols posar-se a bucar l´embaraç, encara no té cap mutua, i ha vist que en aquesta mutua no hi han carencies de cap tipus, ni per al part, per aixo li interessa, per no tenir que esperar, pero m´ha dit a veure si podia preguntar a veure si vosaltres teniu referencies.... Jo soc de hna, però clar, té carencia (encara que nomes tinguis que esperar un mes) i ella vo mirar l´altre....
Que em dieu, la coneixeu???
Una cosina vols posar-se a bucar l´embaraç, encara no té cap mutua, i ha vist que en aquesta mutua no hi han carencies de cap tipus, ni per al part, per aixo li interessa, per no tenir que esperar, pero m´ha dit a veure si podia preguntar a veure si vosaltres teniu referencies.... Jo soc de hna, però clar, té carencia (encara que nomes tinguis que esperar un mes) i ella vo mirar l´altre....
Que em dieu, la coneixeu???
Re: seguros Cisne
Hola Sweet55!
A finals de l'any passat Divina Pastora va comprar Cisne, i algunes pòlisses que tenia Cisne no les van mantenir. Jo tenia una pòlissa de Cisne, que havia agafat perque no hi havia carències, però a finals d'any em van avisar que Divina Pastora m'apujava la pòlissa com 50 € a partir de gener. Evidentment ens vam donar de baixa... ara estem a una altra mútua i de moment estem contents. El tema de Cisne em va anar molt bé pel part, ja que vaig tenir el nen a l'octubre, però ara ja...
No sé com està la cosa ara, espero que la teva cosina tingui molta sort,
petonets!
A finals de l'any passat Divina Pastora va comprar Cisne, i algunes pòlisses que tenia Cisne no les van mantenir. Jo tenia una pòlissa de Cisne, que havia agafat perque no hi havia carències, però a finals d'any em van avisar que Divina Pastora m'apujava la pòlissa com 50 € a partir de gener. Evidentment ens vam donar de baixa... ara estem a una altra mútua i de moment estem contents. El tema de Cisne em va anar molt bé pel part, ja que vaig tenir el nen a l'octubre, però ara ja...
No sé com està la cosa ara, espero que la teva cosina tingui molta sort,
petonets!
Gràcies Irina, ja li diré demà que la veig, ella vol fer-se d´una mutua pel tema del part....i crec que em va dir que el pressupost que li van fer era de 65 € al mes, + o -, no m´enrecordo bé..... Jo ara mateix pago menys...però clar no li interessa tenir carencias, pq si es queda ja embarassada no li cobreix el part, un lio, jajjaja
Hola Sweet, jo sóc també de hna però pago una mica més de 65 euros, ...si no et sap greu em podries dir quina modalitat tens? perquè jo estic contenta amb l'asseguradora però si vaig a altres metges (que no són del llistat) em retornen un 60% només, això ho he vist ara....pensava que em retornaven un 80%.
gràcies.
gràcies.
Bon día Laure, doncs jo me´l vaig fer a través de Seguros Santa Lucia, que el Seguro de Salut ho fan amb Hna, i quan ho vaig agafar hi havia una oferta, i em sortia una miqueta menys de 50 €, a la targeta nomes possa HNA SALUD, però ja buscaré aquesta tarda el llibret i et miro la modalitat....Després et dic algo!!
Gràcies Sweet, no t'amoïnis! si un cas ja trucaré jo a HNA i m'informo bé dels preus i vàries modalitats! Era per si t'enrecordaves de memòria, de totes maneres, gràcies guapi! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |