com renteu la roba bruta de papilla?
com renteu la roba bruta de papilla?
La meva nena fa una setmana que ha començat a menjar papilla, i és de fruita.
S'embruta molt perquè no li agrada massa, i ho deix tot ple de papilla... Si ho rento normal, em queda la roba bruta, bé, tacada.
He optat per rentar-ho primer a mà i després ho poso a la rentadora.
Com ho feu vosaltres??
Gràcies.
S'embruta molt perquè no li agrada massa, i ho deix tot ple de papilla... Si ho rento normal, em queda la roba bruta, bé, tacada.
He optat per rentar-ho primer a mà i després ho poso a la rentadora.
Com ho feu vosaltres??
Gràcies.
Re: com renteu la roba bruta de papilla?
El més pràctic és no deixar que s'arribin a embrutar, per això jo faig servir uns pitets de plàstic prou grans perquè els cubreixi tota la panxa, hi ha alguns que fins i tot tenen per posar els braços. Així tu no et passes el dia rentant roba i ells poden experimentar una mica amb el menjar 

A mi també em va passar i al final vaig optar per comprar un de plàstic molt primet (10€!!!!!!!!!!!!!) però amb en tinc prou. Després de donar la fruta el paso per sota l'aixeta i llestos!!!
Al principi els rentava a mà i després a la rentadora, però era un rotllo!!! La veritat és que són 10€ molt ben invertits!
Al principi els rentava a mà i després a la rentadora, però era un rotllo!!! La veritat és que són 10€ molt ben invertits!
KH7 i remull... I tot i així alguna vegada quedan taques!! Un rotllo...
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
A mi em passava igual però vaig descobrir el llevataques enzimàtic de Mercadona i va beníssim
Faig flus-flus i a dins la rentadora i surt ben net!

Faig flus-flus i a dins la rentadora i surt ben net!

ok! moltes gràcies a totes!
he provat el KH7.. i surt igual...
provaré aquest que dius del mercadona a veure què tal...
ja li vaig comprar el pitet de plàstic i va fantàstic, però tot i així continua embrutant força... les mans a la boca plena de papilla, després ho toca tot, ho estira, ho embruta.... en fi, què us he d'explicar!
merci altra cop!
he provat el KH7.. i surt igual...
provaré aquest que dius del mercadona a veure què tal...
ja li vaig comprar el pitet de plàstic i va fantàstic, però tot i així continua embrutant força... les mans a la boca plena de papilla, després ho toca tot, ho estira, ho embruta.... en fi, què us he d'explicar!
merci altra cop!
Una cosa que a mi m'ha anat molt bé, es fer-ho amb sabó de rentar plats (mistol.....), però esclar, cal fer-ho al moment.
Jo li rento amb el mistol i després, un cop sec o deixo per rentar-ho a la rentadora.
Jo li rento amb el mistol i després, un cop sec o deixo per rentar-ho a la rentadora.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |