Hola Soc Nana

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nana75
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 12, 2009 10:34 pm

Hola Soc Nana

EntradaAutor: Nana75 » dv. juny 12, 2009 10:43 pm

Hola! No sé si es aquí on toca posar aquest post de presentació. Soc la Nana75. Ja fa temps que busco quedar-me embarassada. Aquest mes l'havia aconseguit. Fins avui, que aquest matí l'he perdut. Només estava de 4 setmanes i 5 dies, pero ja m'havia fet totes les ilusions de món.
Ara vull aconseguir quedar-me de nou embarassada. No vull pensar que em tornarà a passar, encara que no es pot evitar.
Salutacions a totes i espero apendre molt amb vosaltres.
tahisona
:: zebra
Entrades: 1492
Membre des de: dv. set. 12, 2008 9:58 pm

Re: Hola Soc Nana

EntradaAutor: tahisona » dv. juny 12, 2009 11:37 pm

Benvinguda nana :lleo: !!! em sap molt greu el que t'ha passat!!!! jo vaig patir un avort a les 7 setmanes el mes de maig i és molt dolorós però poc a poquet i deixant passar els dies i el suport de la gent que estimes es va superant i vas tornant a agafar il.lusió per la busqueda!!! nosaltres ara ja tenim llum verda per tornar a buscar i estem molt il.lusionants!!!! segur que aquest cop anirà genial!!!

Desitjo de tot cor que de seguida tornis a tenir un cigronet/a creixent dintre teu!!!! :ok: :love:

Quan estiguis preparada al post de Buscadores et rebrem amb els braços oberts!!!! hi ha moltes noies que també ho han patit i entre totes ens animem cada dia perque el nostre somni es faci realitat!!!! :ok: :love:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
amiga
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. maig 18, 2009 9:29 pm

EntradaAutor: amiga » ds. juny 13, 2009 2:14 am

hola nana!!!
Jo sóc nova per aki i tampoc no se massa on es fiquen les coses.
Ja veuras que per aki hi ha molt bon ambient i entre totes s'ajuden , el que no sap una o sap unaltra.
Sobre el que t'ha passat , uffff , doncs ÀNIMS, sobretot no et desanimis que això pot passar a tothom ,ara el que et toca es fer molts deures :sex-|: aixi aviadet ens dones una alegira i tens una panxeta :pandi:
un petonas i benvinguda :love:
Nana75
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 12, 2009 10:34 pm

EntradaAutor: Nana75 » ds. juny 13, 2009 9:50 am

Gracies pels ànims i per la benvinguda.
Tinc una pregunta que igual em podeu ajudar. La doctora d'urgències que em va tractar ahir quan el vaig perdre (4 setmanes + 5 dies) em va dir que tot es veia bé i que no m'havien de fer res. Que ja podia començar a buscar aquest mateix mes.
Vosaltres ho veieu normal? vull dir, no hauria de deixar passar un mes per que això no es torni a repetir?
Estic una mica angoixada amb això perque no el tinc massa clar.
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » ds. juny 13, 2009 10:16 am

Nana bienvinguda!! Com que estaves embarassada de molt poc el teu cos no va experimentar tans canvis va tornar a puesto de seguida i per aixó et pots posar a buscar aquest mateix mes.
Sento molt el que t'ha pasat. Jo també porto un temps buscant, pero no m'he quedat mai embarasada, pero se que ho aconseguire i ti també!! :ok:
Pasat't per el post de buscadores de juny alla es on parlem totes i a l'ultima setman de juny obrirem el post de juliol, on et pots apuntar cuan et faries el TE en el cas de "no regla" >.-<:
raqrodser
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » ds. juny 13, 2009 10:24 am

Benvinguda Nana!
Sento molt el que t'ha passat. Jo també vaig tenir un avortament espontani a les 6 setmanes, el mes d'abril. A mi també em van dir que podia començar a buscar de nou, pero altres metges recomanen fer 1 o 2 mesos de repòs. Jo ja porto 2 cicles més, un de força llarg i un altre curt, i no he tornat a tenir sort. Pero segur que ho aconseguirem!
Passa't pel post de buscadores, com ja t'han dit, i si t'animes a fer gràfiques, al post de grafiqueres també ens ajudem molt!
Petons, ànims i molta sort!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » ds. juny 13, 2009 10:58 am

Benvinguda Nana!!

Em sap greu el que t'ha passat però a fer deures i espero veure't pel post de les Buscadores de juny.

Un petonàs i ànims. :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
cheila
Entrades: 91
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 9:29 am
Ubicació: TORDERA

EntradaAutor: cheila » ds. juny 13, 2009 4:09 pm

Hola guapetona,

Sento el que t´ha passat.Jo vaig petir un avort diferit a les 18 setmanes.Em van fer un legrat i m´han dit que esperi uns 4-6mesos per tornar-hi.De fet ,segons el gine m´he recuperat molt ràpit i m´ha vist força bé per tornar-ho a intentar cap a l´agost-setembre.L´espera Imatgeés perquè la matriu està una mica inflamada degut al legrat.Faré bondat i cap a l´agost tornarem. De totes maneres,Nana,mira que et fagin una revisió per dintre a veure com has quedat.Ens hem de cuidar i mirar que estiguem bé tant per dintre com per fora per tornar a començar.

Molts petonarrros a totes Imatge
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Imatge
Mònica3
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 335
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 1:28 pm

EntradaAutor: Mònica3 » dg. juny 14, 2009 3:03 pm

Nana75 ha escrit:Gracies pels ànims i per la benvinguda.
Tinc una pregunta que igual em podeu ajudar. La doctora d'urgències que em va tractar ahir quan el vaig perdre (4 setmanes + 5 dies) em va dir que tot es veia bé i que no m'havien de fer res. Que ja podia començar a buscar aquest mateix mes.
Vosaltres ho veieu normal? vull dir, no hauria de deixar passar un mes per que això no es torni a repetir?
Estic una mica angoixada amb això perque no el tinc massa clar.

Fa 3 anys vaig tenir també un avortament espontani a les 3-4 setmanes i el metge em va dir que esperés 1 o 2 mesos si no m'equivoco (ja fa força temps d'això). Normalment et recomanen una mica de repòs perquè tot "es posi a lloc" i tornis a tenir un cicle normal. Però bé, cadascú les seves idees o opinió...
Vinga, ja veuràs com tot anirà bé.
agg_sgc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2144
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: agg_sgc » dg. juny 14, 2009 9:54 pm

Benvinguda Nana!!
Em sap molt greu el que t'ha passat i espero que ben aviat puguis quedar-t'hi de nou!!
Ànims bonica!
Imatge

Imatge
esjo
:: peixet
:: peixet
Entrades: 288
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 9:49 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: esjo » dc. jul. 15, 2009 11:16 am

Hola nana,
com estas? ja veuras que cada dia ho aniras superant ..... nosaltres tambe vam passar per aixo al maig i el doctor ens va dir que ens esperesim un mes per tornar.lo a intentar i sembla mentida pero ja estem en marxa i amb moltes ganes de tornar a començar.
Ja veuras com vosaltres dintre d'un mes esteu igual...... i si no a l'altre, aixo vosaltres mateixos.
Una abraçada molt forta i anims.
Imatge

Imatge
Nacio el 02-05-10 a las 15:35h, peso 2,320kg y midio 45,5cm.
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dc. jul. 15, 2009 11:37 am

Hola Nana,sento molt el que et va passar,a mi em va passar exactament el mateix,estava de 4 setmanes i 4 dies,el metge m'ha dit que comquè no hi ha res hi puc tornar quan jo vulgui.

Petons.
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::