pas a la cadireta al bugaboo camaleon

Més qüestions.
Heleneta
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 7:33 pm

pas a la cadireta al bugaboo camaleon

EntradaAutor: Heleneta » dv. juny 19, 2009 12:03 pm

Hola!!!
Fis ara he portat al meu nen al cabàs del bugaboo camaleon. Per dormir és fantàstic però noto que ara que el Martí té 3 mesos també li agradaria veure el carrer i m'estava plantejant de passar-lo a la cadireta. Però tinc dubtes perquè aguanta bastant el cap però potser és massa petit encara.

Què en penseu?
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: pas a la cadireta al bugaboo camaleon

EntradaAutor: noviachuky » dv. juny 19, 2009 12:26 pm

Hola Heleneta,
Quan el Jan va fer 3 mesos li vaig comentar al pediatre si podia posar-lo a la cadireta del quinny, em va dir que per lo menys esperes uns 20 dies, la setmana que ve ja li posaré. Ara el porto a la maxi-cosi, i va molt bé també pq veu coses.
Petons pel petit Marti i per tu
Imatge

Imatge
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dv. juny 19, 2009 1:17 pm

Nosaltres el vam passar a la cadireta del Bugaboo als 3 i mig. El cuco no li va agradar mai només plorava.
Com que ell aguantava molt bé el cap no vam tenir cap problema. El posàvem a la posició del mig (que encara és la que més li agrada) i llestos!

La pediatra ens va dir que cap problema!
Viatgera72
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm

EntradaAutor: Viatgera72 » dv. juny 19, 2009 9:21 pm

La Mariona va començar a anar a la cadireta del Bugaboo als 3 mesos i mig però sempre amb la posició totalment estirada. Li vaig posar la capota ventilada i així podia veure a fora.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
catty
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 544
Membre des de: dl. març 19, 2007 1:20 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

EntradaAutor: catty » dc. jul. 08, 2009 2:23 pm

La núria va començar a anar amb la cadireta als 5mesos pero no per res si no pq va tenir refluxe i desde els 2 mesos ya domes anava amb el maxi cosi, i em resultava tant cómode pasarla al cotxe que vaig trigar massa pensava... are crec que li tendria que haber posat la cadireta abans... coses que s'aprenen ;-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Medes
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. juny 11, 2008 10:27 am

EntradaAutor: Medes » dj. ago. 13, 2009 11:35 am

Hola noies!!! nosaltres també tenim el bugaboo cameleon. En Nil hi ha anat fins als tres mesos, i ara el portem amb el takata del bugaboo per no posar-lo directament a la cadireta, però a mi no m'agrada gens: no m'agrada la posició en què queda, sembla que estigui ben "anxovat", sua moltíssim (li he posat una funda de tovallola però tb sua) i a més moltes vegades vol estirar-se i no pot. Jo ja el passaria a la cadireta, el que passa és que té 3 mesos i mig però va néixer prematur, i en tindria 2!! Ara passa dels cinc quilos i aguanta força bé el cap encara que no del tot.
No tenim pediatre fins els dia 21, què farieu? M'acabo d'esperar i li pregunto al pediatre o li posaríeu ben estiradet???

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::