pas a la cadireta al bugaboo camaleon
pas a la cadireta al bugaboo camaleon
Hola!!!
Fis ara he portat al meu nen al cabàs del bugaboo camaleon. Per dormir és fantàstic però noto que ara que el Martí té 3 mesos també li agradaria veure el carrer i m'estava plantejant de passar-lo a la cadireta. Però tinc dubtes perquè aguanta bastant el cap però potser és massa petit encara.
Què en penseu?
Fis ara he portat al meu nen al cabàs del bugaboo camaleon. Per dormir és fantàstic però noto que ara que el Martí té 3 mesos també li agradaria veure el carrer i m'estava plantejant de passar-lo a la cadireta. Però tinc dubtes perquè aguanta bastant el cap però potser és massa petit encara.
Què en penseu?
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: pas a la cadireta al bugaboo camaleon
Hola Heleneta,
Quan el Jan va fer 3 mesos li vaig comentar al pediatre si podia posar-lo a la cadireta del quinny, em va dir que per lo menys esperes uns 20 dies, la setmana que ve ja li posaré. Ara el porto a la maxi-cosi, i va molt bé també pq veu coses.
Petons pel petit Marti i per tu
Quan el Jan va fer 3 mesos li vaig comentar al pediatre si podia posar-lo a la cadireta del quinny, em va dir que per lo menys esperes uns 20 dies, la setmana que ve ja li posaré. Ara el porto a la maxi-cosi, i va molt bé també pq veu coses.
Petons pel petit Marti i per tu
Nosaltres el vam passar a la cadireta del Bugaboo als 3 i mig. El cuco no li va agradar mai només plorava.
Com que ell aguantava molt bé el cap no vam tenir cap problema. El posàvem a la posició del mig (que encara és la que més li agrada) i llestos!
La pediatra ens va dir que cap problema!
Com que ell aguantava molt bé el cap no vam tenir cap problema. El posàvem a la posició del mig (que encara és la que més li agrada) i llestos!
La pediatra ens va dir que cap problema!
- Viatgera72
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm
La Mariona va començar a anar a la cadireta del Bugaboo als 3 mesos i mig però sempre amb la posició totalment estirada. Li vaig posar la capota ventilada i així podia veure a fora.
La núria va començar a anar amb la cadireta als 5mesos pero no per res si no pq va tenir refluxe i desde els 2 mesos ya domes anava amb el maxi cosi, i em resultava tant cómode pasarla al cotxe que vaig trigar massa pensava... are crec que li tendria que haber posat la cadireta abans... coses que s'aprenen 

Hola noies!!! nosaltres també tenim el bugaboo cameleon. En Nil hi ha anat fins als tres mesos, i ara el portem amb el takata del bugaboo per no posar-lo directament a la cadireta, però a mi no m'agrada gens: no m'agrada la posició en què queda, sembla que estigui ben "anxovat", sua moltíssim (li he posat una funda de tovallola però tb sua) i a més moltes vegades vol estirar-se i no pot. Jo ja el passaria a la cadireta, el que passa és que té 3 mesos i mig però va néixer prematur, i en tindria 2!! Ara passa dels cinc quilos i aguanta força bé el cap encara que no del tot.
No tenim pediatre fins els dia 21, què farieu? M'acabo d'esperar i li pregunto al pediatre o li posaríeu ben estiradet???
No tenim pediatre fins els dia 21, què farieu? M'acabo d'esperar i li pregunto al pediatre o li posaríeu ben estiradet???
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |