CEREALS PER ESMORZAR FINS QUAN?
CEREALS PER ESMORZAR FINS QUAN?
LA meva filla acaba de fer dos anys i encara li dono cereals per esmorzar però la veritat es qu eno han estat mai font de la seva devoció i actualment passem per una mala temporada perquè no els vol de cap manera.
He provat d'oferir-li altres cosetes però les galetes només en fa una mossegada i el pa amb tomaquet tampoc li agrada. La llet sola tampoc acostuma a veure se la o sigui que no se massa que donar-li per esmorzar.
Com us ho feu vosaltres? fins a quina edat els doneu els cereals per esmorzar? i quines altresnatives proposeu?
Gràcies!
He provat d'oferir-li altres cosetes però les galetes només en fa una mossegada i el pa amb tomaquet tampoc li agrada. La llet sola tampoc acostuma a veure se la o sigui que no se massa que donar-li per esmorzar.
Com us ho feu vosaltres? fins a quina edat els doneu els cereals per esmorzar? i quines altresnatives proposeu?
Gràcies!
Re: CEREALS PER ESMORZAR FINS QUAN?
vaja has respòs amb totes les alternatives que t'anava a donar. La meva no vol la papilla ni en somnis ja fa molt. Li donc el pit i després pa amb oli i formatge i/o pernil, de vegades un iogurt o un petit suís, plàtan, galetes, ...
De fet pensa que l'important és que esmorzi i al llarg del dia prengui cereals d'alguna manera (arròs, pasta, pa, ...). Dóna-li el que li vingui de gust dins uns paràmetres sans
De fet pensa que l'important és que esmorzi i al llarg del dia prengui cereals d'alguna manera (arròs, pasta, pa, ...). Dóna-li el que li vingui de gust dins uns paràmetres sans

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
A mi la peditra em va dir que podiem estar amb els cereals de l'esmoezar fins als 3 anys... 
I els cereals típics amb cullera tipus Kornflakes?? No dic que li donis els més industrials i ensucrats, però segur que hi ha moltes marques...
Hola,
la meva filla té 18 mesos i la papilla no la vol ni veure. Per esmorzar li dono pit i llavors pa amb tomàquet o bé cereals tipus kornflakes, com t'han dit. Els "kornflakes" se'ls menja sense llet ni res, els va picant i li encanten perquè fan crec-crec... Ho pots provar. Jo li compro els clàssics, els Kellogs Corn flakes (els que tenen un gall a la caixa), perquè pràcticament no porten sucre i a ella ja li agraden. També li agraden molt les magdalenes de poma. Anem alternant.
Sort!
la meva filla té 18 mesos i la papilla no la vol ni veure. Per esmorzar li dono pit i llavors pa amb tomàquet o bé cereals tipus kornflakes, com t'han dit. Els "kornflakes" se'ls menja sense llet ni res, els va picant i li encanten perquè fan crec-crec... Ho pots provar. Jo li compro els clàssics, els Kellogs Corn flakes (els que tenen un gall a la caixa), perquè pràcticament no porten sucre i a ella ja li agraden. També li agraden molt les magdalenes de poma. Anem alternant.
Sort!
Has probat de fer-li algun dia sopa de galetes?? Li poses el bol de llet i li dones les galetes perquè les trenqui i les hi vagi tirant... Mentre ella trenca tu li dones...
Jo de tant en tant (molt poquet) li faig al Pol i li agrada.
També li agrada posar els Corn Flakes. Li compro els que no portan sucre, els clàssics.
I alguna torradeta amb mantega?
Jo de tant en tant (molt poquet) li faig al Pol i li agrada.
També li agrada posar els Corn Flakes. Li compro els que no portan sucre, els clàssics.
I alguna torradeta amb mantega?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]