CEREALS PER ESMORZAR FINS QUAN?

Teòricament poden menjar de tot.

Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

CEREALS PER ESMORZAR FINS QUAN?

EntradaAutor: Plufi » dg. juny 28, 2009 2:00 pm

LA meva filla acaba de fer dos anys i encara li dono cereals per esmorzar però la veritat es qu eno han estat mai font de la seva devoció i actualment passem per una mala temporada perquè no els vol de cap manera.
He provat d'oferir-li altres cosetes però les galetes només en fa una mossegada i el pa amb tomaquet tampoc li agrada. La llet sola tampoc acostuma a veure se la o sigui que no se massa que donar-li per esmorzar.

Com us ho feu vosaltres? fins a quina edat els doneu els cereals per esmorzar? i quines altresnatives proposeu?

Gràcies!
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: CEREALS PER ESMORZAR FINS QUAN?

EntradaAutor: mamavi » dg. juny 28, 2009 2:18 pm

vaja has respòs amb totes les alternatives que t'anava a donar. La meva no vol la papilla ni en somnis ja fa molt. Li donc el pit i després pa amb oli i formatge i/o pernil, de vegades un iogurt o un petit suís, plàtan, galetes, ...
De fet pensa que l'important és que esmorzi i al llarg del dia prengui cereals d'alguna manera (arròs, pasta, pa, ...). Dóna-li el que li vingui de gust dins uns paràmetres sans ;-)
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dg. juny 28, 2009 2:20 pm

A mi la peditra em va dir que podiem estar amb els cereals de l'esmoezar fins als 3 anys... :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dg. juny 28, 2009 3:46 pm

I els cereals típics amb cullera tipus Kornflakes?? No dic que li donis els més industrials i ensucrats, però segur que hi ha moltes marques...
Imatge

Imatge
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dg. juny 28, 2009 10:16 pm

Hola,
la meva filla té 18 mesos i la papilla no la vol ni veure. Per esmorzar li dono pit i llavors pa amb tomàquet o bé cereals tipus kornflakes, com t'han dit. Els "kornflakes" se'ls menja sense llet ni res, els va picant i li encanten perquè fan crec-crec... Ho pots provar. Jo li compro els clàssics, els Kellogs Corn flakes (els que tenen un gall a la caixa), perquè pràcticament no porten sucre i a ella ja li agraden. També li agraden molt les magdalenes de poma. Anem alternant.

Sort!
Imatge
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dt. gen. 26, 2010 7:38 am

Has probat de fer-li algun dia sopa de galetes?? Li poses el bol de llet i li dones les galetes perquè les trenqui i les hi vagi tirant... Mentre ella trenca tu li dones...
Jo de tant en tant (molt poquet) li faig al Pol i li agrada.
També li agrada posar els Corn Flakes. Li compro els que no portan sucre, els clàssics.
I alguna torradeta amb mantega?
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::