Introduir la fruita.

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
san
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

Introduir la fruita.

EntradaAutor: san » dt. ago. 25, 2009 9:13 am

Hola guapes!!
A veure si alguna hem pot fer uncop de má.El nen fara 5 mesos i volem introduir la fruita ja q esta cansat dels bibes i cada cop menja meny.
La visita dels 6 mesos es la que m'ha nde explicar com introduir la fruita i cereals.
De moment volem introduir la fruita al berenar.Alguan te la pauta a seguir per anar introduint, com una copia de les que us dona al CAP.
Els cereals no se si començar pq esta molt gordito , peso 9k i poc i encara no te els 5 mesos.Esta fet una boleta
Si algu hem pot orientar i passarme una pauta, estaria molt agraida i l'estomac del meu nen tambe, jajajaj :pandi:
gracies.
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Introduir la fruita.

EntradaAutor: noviachuky » dt. ago. 25, 2009 12:10 pm

Et passo la pauta que ens van donar a nosaltres:

1r i 2n dia. Suc de mitja taronja

Si ho tolera bé afegir:

3r i 4t dia. Mitja poma / mitja pera

Si ho segueix tolerant bé afegir a lo d'abans:

5e i 6e dia. Mig plàtan

I si tot això ho tolera bé doncs anar fent. També li pots posar raïm, pero de moment ens van recomanar que res de fruites tropicals. Crec que una mica de sindria o meló també pero poc.

Ara el que fem li posem 3 galetes sense gluten pq el nostre fill sino no es menjava la fruita i li encanta!!!!!!!!!!!!

Sort!
Imatge

Imatge
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dt. ago. 25, 2009 12:52 pm

també pots començar deixant-li llepar el plàtan, la pera, etc xq s'acostumi al gust abans de donar-li.
Venen també unes xarxes (no sé com dir-ho) per posar fruita a dins (un tros) i que xafant-la ell amb les dents o genives s'ho va menjant. Al ser tipus xarxa no s'empassa trossos grans sinó lo xafadet. Ho venen a totes les tendes de puricultura crec. Jo no ho vaig fer servir, vaig passar a plàtan xafat amb forquilla i un rajet de suc de taronja.
menudets
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 12:20 pm

EntradaAutor: menudets » dt. ago. 25, 2009 1:01 pm

Hola! Tinc una nena de 4 anys i un nen de 11 mesos. Amb tots dos el pediatra em va dir que li fes mitja pera+mitja poma+mig plàtan+el suc d'una taronja. I així des del primer dia... Quan ja agafen el ritme i s'ho mengen bé llavors afegeixo galetes perquè el berenar atipi més i arribin tranquils a l'hora de sopar. Però millor consultar al pediatra abans d'introduir aliments nous. Que vagi molt bé!
san

EntradaAutor: san » dt. ago. 25, 2009 1:21 pm

Moltes gracies mamis!! Avui anire a comprar i dema començarem a veure que tal ens va. :p-) Tenim moltes ganes de provar-ho,pq ja esta cansadet de tants biberons.Veurem com sort.Mil gracies.
A 1 pregunta mes tema cereals tb podem començar ja, esque hem fa coseta , ja que esta bastant gordet.
Imatge

Imatge
su392
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dt. ago. 25, 2009 2:08 pm

Hola San!
Que tal compi de poble ???
Veig que el peque segueix el seu ritme de creixament eh ???

A veure...
si no menja tant bibi potser es que no te gana no??? amb la calor menjen menys pero no és perquè s'hagin cansat dels bibis....
Ara si vols probar amb la fruita endavant!
A nosaltres el pedi ens va dir: 1/2 pera + 1/2 poma + 1/2 plantan + 1/2 suc taronga... tot juntet i trituradet.
També ho pots donar per separat i provar cada peça a veure quina és la que mes li agrada.
Et donen la combinació de les 4 fruites perque entre totes ajuden que no vagi restret o el laxi molt.

Pel tema cereal... amb lo gordito que està no crec que li faci falta. Normalment l'introdueixen perque o bé guanyi pes o bé aguanti toooota la nit ( cosa que no passa, t'ho dic per experiencia propia )

Apa.. espero haver.te ajudat!
Imatge
||*||
san

EntradaAutor: san » dc. ago. 26, 2009 2:16 pm

Hola Su guapa k tal compi de poble?

De ma provarem amb el berenar peça per peça. primer provarem el suc de mitja taronja i anirem introduin els seguents aliments per veure que tal.
To t be ? La Queralt be?
Petonets- :-D
Imatge

Imatge
ardid
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:19 pm

EntradaAutor: ardid » ds. ago. 29, 2009 12:17 am

san ha escrit:A 1 pregunta mes tema cereals tb podem començar ja, esque hem fa coseta , ja que esta bastant gordet.

La nostra pediatra ens va dir que res de cerals per ara ja que la nena passava dels 8 quilos i encara no tenia els 6 mesos.
I nosaltres amb la fruita que vam començar als 5 mess i mig tb vam fer desde el primer dia mitja poma, mitja pera , mig plàtan i el suc de mitja taronja
Imatge
martinica
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 7:13 pm

EntradaAutor: martinica » dg. ago. 30, 2009 10:43 pm

jo igual que la resta: mitja poma, mitja pera, mig platan i el suc d'una taronja. Si em queda molt liquida li afegeix-ho una o dos galetetes sense gluten.
Si quan menge'm nosaltres la fruita despres de dinar veig que li pot venir de gust li dono una mica de sindria o de melo amb la reixeta anti-ofeg i li encanta :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:

A la Jana el que li costa més es la cullera ?-) , la papilla en bibi, o be la fruita amb la reixeta li encanta, es llepa els dits, pero només veure la cullera ja comença a somiquejar, i se la pren, pero se la pren plorant :-:) :-:) espero que de mica en mica s'acustumi¡¡¡ :plora:
Imatge

Imatge

Imatge
su392

EntradaAutor: su392 » dl. ago. 31, 2009 7:05 am

san ha escrit:Hola Su guapa k tal compi de poble?

De ma provarem amb el berenar peça per peça. primer provarem el suc de mitja taronja i anirem introduin els seguents aliments per veure que tal.
To t be ? La Queralt be?
Petonets- :-D

Com ha anat l'experiència ???
Imatge
||*||
san

EntradaAutor: san » dj. set. 03, 2009 11:13 am

gracies guapes!su compi d poble!la experiencia fatal jajaja una cara pobret nomes ho vam probar una tarda ja k ha estat malalt ha tingut la sexta enfermedad (ni sabia k existia)a internet hi ha molta info.akets dies no ha menjat res era un patir.avui tornarem a provar.merci.ja us dire!ptons
Imatge

Imatge
sancale
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

EntradaAutor: sancale » dj. set. 03, 2009 11:26 pm

Doncs jo igual. El nen té quatre mesos i el pediatra ja ens ha dit que comencem amb la fruita. Els cereals de moment no perque pesa 8,5 kg, és un gordete... Doncs la fruita diu que se la mengi Rita la cantaora. He provat de totes maneres i comença a plorar tant que s´ennuega, pobret. Tanca la boca i no hi ha manera... Així que he pensant deixar passar uns dies i ho tornaré a intentar...
su392

EntradaAutor: su392 » dv. set. 04, 2009 8:15 am

Carai San!! pobrisso!! amb raó no volia menjar no??? :plora: :plora:
Sort que ja està superadissim! :ok:

I pel tema fruita... no pateixis! els inicis són complicats! jejeje Però tenim el consol que milloren!

Ptns guapa! :--/)

Per cert... encara no t'he vist pel poble eh!! jo ja busco un cotxe vermell amb un "torete" dins... pero res de res.. a veure si conincidim algún dia!
Imatge
||*||
martinica

EntradaAutor: martinica » dv. set. 04, 2009 9:46 am

sancale ha escrit:Doncs jo igual. El nen té quatre mesos i el pediatra ja ens ha dit que comencem amb la fruita. Els cereals de moment no perque pesa 8,5 kg, és un gordete... Doncs la fruita diu que se la mengi Rita la cantaora. He provat de totes maneres i comença a plorar tant que s´ennuega, pobret. Tanca la boca i no hi ha manera... Així que he pensant deixar passar uns dies i ho tornaré a intentar...

Sancale amb la Jana em pasava igual, així que vaig deixar-la "descansar" uns dies, que a mes a nosaltres ens anava bè perque estavem fora i no volia començar amb potitos, i desde llavors la cosa a millorat.
Ahir va ser la 1ª vegada que es va acbar el bol sencer i sense protestar >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Enara no canto victoria, pero ahir vem estar molt contents :love: :love: :love: :love: :love:
Imatge

Imatge

Imatge
san

EntradaAutor: san » dv. set. 04, 2009 2:17 pm

martinica k be,un bol sencer.la jana ja es tota una dona!!nosaltres ahir ens va anar prou be,una cara d fastic pero s'ho empasaba.a veure avui!
Imatge

Imatge
sancale

EntradaAutor: sancale » ds. set. 05, 2009 12:08 am

Martinica, felicitats!!! Espero poder dir el mateix en breu... Faré com tu, el deixaré descansar uns dies i tornarem a començar més endevant.
martinica

EntradaAutor: martinica » ds. set. 05, 2009 9:48 am

noies que hem repetit, se'l ha menjat "toro, tooroo i toroo" :content: :content: :content: :content: :content: :content:
Imatge

Imatge

Imatge
mamadiana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » ds. set. 05, 2009 3:01 pm

Quina sort! La Mireia se l'acaba si jo em barallo amb ella, si no el deixa a mitges...
Imatge
Imatge Imatge
sancale

EntradaAutor: sancale » dl. set. 07, 2009 10:58 pm

Oeeeeeee!!! Prova aconseguida!!!!
Avui he tornat ha intentar-ho. Aquesta vegada: suc de 1/2 taronja + 1/2 poma (amb una cullaradeta de cereals sense gluten).
S´ha menjat tot el bol i s´ha quedat mirant bellugant cames i braços. He interpretat que volia més i l´he fet més (el mateix). Doncs, s´ha menjat la meitat del segon bol.
Esperem que demá sigui igual!!!
san

EntradaAutor: san » dt. set. 08, 2009 9:22 pm

Snacale= que be!!felicititats.
Nosaltres l'erik no li agrada gaire la fruita, fem, mitja pera, mitja poma,mitj platan i una galeta sense gluten i res... cada dia anem a pitjor jo introdueixo cullera i ell amb la llengua ho va treient , jo cap a dins ell cap enfora, pero amb paciencia s'ho va menjant, jo crec que no sap com empasar la papilla de fruita, suposo que es paciencia i n'ah provant cada dia.
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::