Per les mames de nenes: se'ls irrita molt el culet?
Per les mames de nenes: se'ls irrita molt el culet?
Noies no sé què li passa a la Bet, tot d'un plegat se li possa la zona vaginal i anal tota vermella, però sobretot els llavis vaginals, i fa una pudor bastant forta. Em van recomanar el sabó íntim pediàtric, però així i tot hi ha dies que ho té super-vermell. No porta bolquers des dels 2 anys, ni de dia ni de nit. Us passa?

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: Per les mames de nenes: se'ls irrita molt el culet?
a la meva filla tb se li irrita molt... fins ara portava bolquer, i desde juliol nomes per dormir...
Nomes li millora quan anem a la platja (que son 3 dies l'any....)
A veure si algu te alguna "solucio"!
Nomes li millora quan anem a la platja (que son 3 dies l'any....)
A veure si algu te alguna "solucio"!
Buscant per internet vaig llegir que era típic de nenes, ja que elles s'assenten amb les cames doblades cap enrera (postura típica de nena, que els nens no seuen mai així) i la zona vulvar queda molt en contacte amb el terra i se'ls pot irritar, però clar... és un incordi! no sé si pot ser degut a això...

viewtopic.php?t=4492
Quan la Laia té el culet irritat pero ella encara posta bolquer, faig servir una crema de la farmacia que es diu:
"Anticongestiva Cusi" i em va super bé, em van dir que la podia utilitzar sempre que la necessités pq no portava medicació,
i sempre m' ha anat molt bé, inclus una vegada que tenia el cul i els llabis fatal pq estava amb diarrea.
"Anticongestiva Cusi" i em va super bé, em van dir que la podia utilitzar sempre que la necessités pq no portava medicació,
i sempre m' ha anat molt bé, inclus una vegada que tenia el cul i els llabis fatal pq estava amb diarrea.
Jo tb faig servir l'anticongestiva cusí, i em soluciona el problema, però m'agradaria saber a què es deu que de tant en tant se li irrriti tant el cul (sense diarrea, ni dents noves, ni res de res...). No ho entenc! 

viewtopic.php?t=4492
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |