PATERNITAT VIA ADOPCIÓ, NO BIOLÒGICA

Fills del cor.
canpau
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 9:48 am

PATERNITAT VIA ADOPCIÓ, NO BIOLÒGICA

EntradaAutor: canpau » dc. nov. 11, 2009 10:00 am

Hola a tots/totes,

Estem en ple procés d'idoneïtat, enmig d'entrevistes, dubtes i il.lusions...Hem triat l'adopció com a camí per ser pares, havent descartat el fet de tenir fills biològics. Les idees les tenim molt clares, és una decisió madurada amb el pas dels anys i, a mida que ens endinsem en el procés, més convençuts estem.

Cerquem la opinió i la experiència dels que,volent formar una família només a través de l'adopció, heu passat pel tràngol (necessari, enriquidor, però alhora dur) de la idoneïtati us en heu sortit amb èxit.
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Anona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

Re: PATERNITAT VIA ADOPCIÓ, NO BIOLÒGICA

EntradaAutor: Anona » dc. nov. 11, 2009 12:21 pm

Hola, no et puc ajudar en aquest tema, peró espero que tot us vagi molt bé!
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: PATERNITAT VIA ADOPCIÓ, NO BIOLÒGICA

EntradaAutor: *lourdes* » dj. nov. 12, 2009 7:40 am

Hola!!!

Enhorabona per la vostra decisió.

Nosaltres estem a l'espera (desesperada) de l'assignació a la xina des de fa 2 anys i mig, però el pitjor és que encara ens queda molt. Però per molt temps que passi tenim la mateixa il-3lusió que el 1er dia

No és un món fàcil, has de ser entrevistat i valorat per gent i què d'ells depèn si et diuen que ets apte per ser pare o no. Al principi això em va fer enfadar molt, però amb el temps he vist q és necesari.

Mira, si teniu clar que voleu ser pares adoptius, descartant ser pares biològics i és una decisió presa entre els dos de la parella i madurada, no heu de tenir cap por. Hi ha moltes parelles que prenen aquesta decisió, més de les que us penseu, cada parella amb el seu motiu.

El que si us voldria dir és que ara com ara està molt aturat pero molt molt, en aquests moment internacional no hi ha cap pais ràpid i a nacional depenent de les característiques que volgueu és més o menys temps.

Tot i així molta sort i si teniu cap dubte, ..... per aquí estem

Petons
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: PATERNITAT VIA ADOPCIÓ, NO BIOLÒGICA

EntradaAutor: Lau » ds. nov. 14, 2009 11:49 am

canpau ha escrit:Hola a tots/totes,

Estem en ple procés d'idoneïtat, enmig d'entrevistes, dubtes i il.lusions...Hem triat l'adopció com a camí per ser pares, havent descartat el fet de tenir fills biològics. Les idees les tenim molt clares, és una decisió madurada amb el pas dels anys i, a mida que ens endinsem en el procés, més convençuts estem.

Cerquem la opinió i la experiència dels que,volent formar una família només a través de l'adopció, heu passat pel tràngol (necessari, enriquidor, però alhora dur) de la idoneïtati us en heu sortit amb èxit.
Gràcies!


Hola canpau,

és exactement el nostre cas... i... som idonis des de juny!!!!!!!!!

Espero que us estigui anant bé... si vols parlem en privat.

Lau. :girafa:
mamiale
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 1:41 pm

Re: PATERNITAT VIA ADOPCIÓ, NO BIOLÒGICA

EntradaAutor: mamiale » dt. nov. 17, 2009 2:13 pm

què dur!
Imatge
Avatar de l’usuari
PETITS
:: gosset
:: gosset
Entrades: 422
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 11:30 am

Re: PATERNITAT VIA ADOPCIÓ, NO BIOLÒGICA

EntradaAutor: PETITS » dj. des. 03, 2009 5:33 pm

Molta sort!!!
Penso que ho posen massa dificil encara que sigui per assegurar-se. Ho podrien plantejar d'un altre manera, no creieu??
La pag de l'Ingrid: viewtopic.php?f=50&t=14170

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: PATERNITAT VIA ADOPCIÓ, NO BIOLÒGICA

EntradaAutor: Lau » dj. des. 03, 2009 6:24 pm

Petits, jo sobre aquest tema tinc un encreuament de sensacions... mentre estavem amb les entrevistes, tenia molt clar que eren necessaries però alhora pensava que era injust pel què ens feien passar (parlo del nostre cas, el tipus de perfil de familia que segons ells és de risc)... però mirat en perspectiva i des de la distancia... penso que aquella etapa és molt maca, t'ajuda molt a autoconeixer-te i sobretot a entendre el món de l'adopció que és MOLT COMPLICAT.


Canpau, m'agradaria saber com ho porteu...

Lau. :girafa:
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: PATERNITAT VIA ADOPCIÓ, NO BIOLÒGICA

EntradaAutor: mamlaboni » dl. des. 07, 2009 2:49 pm

Aquest blog em va emocionar molt.
Aqui trovareu informació pels que mireu una adopció
http://www.filladelcor.com/

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::