Benvinguts al Bloc de SocPetit.CAT
Benvinguts al Bloc de SocPetit.CAT
Les nostres ments inquietes posen ara a la vostra disposició un nou espai: el Bloc de Socpetit.
Un lloc ple d'idees, jocs, música, manualitats, cuina, joguines, objectes, vídeos i molt més. I com sempre, esperem la vostra col·laboració enviant les vostres propostes per al bloc a bloc@socpetit.cat
Esperem els vostres comentaris i desitgem que gaudiu d'aquesta nova secció de la web.
Un lloc ple d'idees, jocs, música, manualitats, cuina, joguines, objectes, vídeos i molt més. I com sempre, esperem la vostra col·laboració enviant les vostres propostes per al bloc a bloc@socpetit.cat
Esperem els vostres comentaris i desitgem que gaudiu d'aquesta nova secció de la web.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Benvinguts al Bloc de SocPetit.CAT
El Bloc és una idea que tenim de fa molt temps.. i ara ja ho tenim...
el trobareu a www.socpetit.cat/bloc també teniu un accès a la barra de navegació superior del fòrum.. i també veure els últims 8 articles a la part inferior del fòrum.
La nostra idea es com a mínim publicar 1 article diari, sempre dedicat als nens d'entre 0 i 8 anys aproximadament.. i també a les embarassades i a totes les que esteu buscant
Ja sabeu, ens podeu enviar les vostres suggerències a bloc@socpetit.cat

el trobareu a www.socpetit.cat/bloc també teniu un accès a la barra de navegació superior del fòrum.. i també veure els últims 8 articles a la part inferior del fòrum.
La nostra idea es com a mínim publicar 1 article diari, sempre dedicat als nens d'entre 0 i 8 anys aproximadament.. i també a les embarassades i a totes les que esteu buscant
Ja sabeu, ens podeu enviar les vostres suggerències a bloc@socpetit.cat

- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Ostres que guai Toni,em sembla que m'hi estaré una bona estona 

Enhorabona!!!!
Mare meva quina feinada que se us gira!!
Que xulo l'enllaç dels Origamis, en Lluis (el meu fill gran) ja ha estat xafardejant!!! i mirarem d'anar practicant.
Molt bona idea!!!
Ja veig que ara haurem de demanar torn per entrar a l'SP

Mare meva quina feinada que se us gira!!
Que xulo l'enllaç dels Origamis, en Lluis (el meu fill gran) ja ha estat xafardejant!!! i mirarem d'anar practicant.
Molt bona idea!!!
Ja veig que ara haurem de demanar torn per entrar a l'SP

Molta sort i enhorabona per aquesta nova iniciativa!
Intentaré buscar el temps per participar-hi.
Fins la propera
Mei
Intentaré buscar el temps per participar-hi.
Fins la propera
Mei
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Enhorabona pel bloc! Molt i molt interessant!
Molt bona idea aixó del bloc. Intentaré passar-hi per participar-hi.
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |