m'han dit que no és embaras, no entenc res

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
cuca79
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 5:06 pm

m'han dit que no és embaras, no entenc res

EntradaAutor: cuca79 » dv. nov. 27, 2009 2:24 pm

hola noies.
es la primera vegada qeu obro un tema i és per necessitat total i absoluta, he mirat per tot arreu però em sembla qeu sóc la unica que em passa això... :-:)
fa 2 mesos vaig tenir un abort bioquimic, ja ho tinc superat, no passa res, durant el míni-embaras vaig notar sempre l'úter com dur i amb molèsties i després mal al melic, vaig veure que tot això era normal i per tant jo feliç com un anís. després va acabar malament però aixo ja és una altra cosa
doncs dissabte vaig començar a notar la mateixa sensació, com ´'uter dur, molèsties... el dijous ho haviem fet i quadra amb l'altre embaras, als 2 dios ho vaig tenir clarissim que estava embarassada. doncs em vaig espantar molt pq no volia tornar a passar pel mateix, total que dimecres vaig anar a ugències pq realment em feia molt de mal i ja tenia una paranoia que no podia para de plorar.
em van assegurar que SEGUR que no estava embarassada, que no tenia res, que em prengues ibuprofeno i paracetamol i que ja em passaria.
ahir em vaig prendre paracetamol i em va disminuir pero no va parar (tenia les mateixes punxades) i avui estic igual
em van dir que potser estava ovulant (pero fa prous anys que ovulo com per saber quin tipus de dolor fa no??)
doncs... algú també li ha passat?? pot ser que fos un ovul fecundat `però que no es va agafar i per això no es va veure res a l'eco?? realment avui fa 1 setmana del quiqui per tant tampoc s'hauria d'haver vist res...
aix, no se si m'he explicat bé, espero que m'entengeu!!
moltes gràcies noies, a veure si em podeu ajuda i així em tranquilitzo una mica pq no entenc res!!! ?-)
esperantabril
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

Re: m'han dit que no és embaras, no entenc res

EntradaAutor: esperantabril » dv. nov. 27, 2009 2:31 pm

no et puc ajudar gaire però jo no vaig notar res de res de l'embaras fins al mes d'estar-ho...com cada dona és un mon no serveix de gaire el que et dic però t'envio ànims i et recomano anar al cine, de compres o un café amb amigues, el que sigui per no pensar gaire!
Sort!
Imatge

Imatge
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dv. nov. 27, 2009 2:38 pm

et van fer eco??? si fa tan poquet a l'eco no es veu res ni de conya!! vamos!!!

perque no vas a un gine privat??? o et fas un analisis per veure com tens la hormona????
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
dRIM
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

EntradaAutor: dRIM » dv. nov. 27, 2009 2:44 pm

Et recomano el mateix que l'Alba: anàlisis per determinar la concentració d'hormona de l'embaràs.
Potser en l'eco no es veu res si és una fase inicial, però amb l'anàlisis es pot saber.
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 27, 2009 2:49 pm

Però... tens retard de regla? T'has fet un TE?
Jo et dic el mateix que les altres. Fes-te uns anàlisis i surts de dubtes.
I sobretot, tranquil.la. Tot sortirà bè.
cuca79

EntradaAutor: cuca79 » dv. nov. 27, 2009 4:05 pm

moltes gràcies noies per la resposta
en principi no tinc retard, la regla m'ha de venir en 1 setmana, però coincideix que als 2 dies de fer-ho m'he "sentit" embaraçada, aquella sensació que tens i després físicament el mateix.
ara no tinc la "sensació" d'embaras però si una tristesa i incomprensió... no ho se, si no ho estic que són tots aquests "simptomes"???
el meu home te una amiga que es gine i també em va dir que segurament era ovulació ?-) em sembla que no em va entendre gens :-:)
mirare a veure si ella em vol fer una beta a veure qeu surt però... aix no ho se, potser prefereixo esperar a tenir falta abans de seguir mirant, ahir a urgències va ser motl frustrant la veritat!
només volia saber si a algú també li havia passat o és qeu sóc una paranoica :-:)
doncs això, merci a totes!!
bruneta
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

EntradaAutor: bruneta » dv. nov. 27, 2009 4:33 pm

Hola guapa, no sé si et servirà però jo vaig patir un legrat fa 2 mesos i des d'aleshores és cert que les ovulacions han sigut molt doloroses, com dolor de regla.
També he sentit parlar dels mateixos dolors a embarassades "amb èxit", és a dir, que si ho estàs això no implica que hagis de repetir la mala experiència. Cuida't, no fagis esforços per si de cas, i espera el moment de fer TE i sortiràs de dubtes.
Ànims i molta molta sort! :***:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Castanyeta
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dv. nov. 27, 2009 5:13 pm

Cuca, no et voldria desanimar, però crec que sentir que estàs embarassada dos dies després del kiki és gairebé impossible. Fa pinta de psicosímptomes... totes les buscadores n'hem patit, i són molt traidors.
Segurament els dolors són de l'ovulació, o si continuen durant uns dies potser sí que seran del procés de la implantació...
En tot cas, a l'eco és lògic que no detectessin res; si vols sortir de dubtes, hauràs d'esperar a tenir una falta real, o que et mirin la beta amb una anàlisi de sang... també millor com més a prop de la data de la regla.
En qualsevol dels casos, sort i, sigui el que sigui, molts ànims!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dv. nov. 27, 2009 5:53 pm

Cuca, jo també estic amb la Castanyeta.... pensa que l'òvul fecundat triga una setmana aproximadament a implantar-se, i fins que no ho fa, és pràcticament impossible notar res, perquè els canvis hormonals es produeixen a partir de la implantació.
Sentir-se embarassada és una cosa molt subjectiva... i més, quan has passat per un embaràs que no ha anat bé... els símptomes (psícosímptomes) es confonen, i poden fer arribar a ballar el cap de manera sèria... t'ho asseguro! Per experiència pròpia et puc dir que és millor no comparar símptomes amb el teu embaràs anterior, perquè cada embaràs és diferent....
El mateix et dic dels dolors d'ovulació... no són tan diferents dels de warry, o dels que puguis notar al principi de l'embaràs! O sigui que sí que podria ser que el que haguéssis notat fos la ovulació...

Jo miraria d'estar tranquil·la, i esperar com a mínim a que et vingui (o no-vingui ;-) ) la regla! No estiguis trista, perquè és evident que no hi ha res perdut, i que podria ser perfectament que sí que ho estiguéssis... però això, en una eco, no es pot veure fins 2 o 3 setmanes després de la concepció!
Ànims!
ImatgeImatge
Imatge
SINDRIA
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

EntradaAutor: SINDRIA » dv. nov. 27, 2009 6:37 pm

Hola!!
la meva opinio és que dos dies despres de fer deures no surt embaras ni amb TE, ni amb analitica ni amb eco ni res!!!!
com a molt uns dies abans de la primera falta..
que tinguis sort wapa
ImatgeImatge
cuca79

EntradaAutor: cuca79 » dv. nov. 27, 2009 6:43 pm

moltes gràcies noies per les respostes!!
intentaré estar tranquila i esperaré... a veure que en surt de tot plegat!!
sou uns sols, de debò!! :-()-) :***: :-()-) :***:
txellricart
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:55 am

EntradaAutor: txellricart » dv. nov. 27, 2009 8:30 pm

Hola,

jo he tingut un abortament, un fill que ara té 16 mesos i ara estic embaraçada de casi 6 mesos. El que et puc dir és que cada embaraç ha estat diferent i el mateix passa amb les ovulacions i les regles entre embaraços. Cada cop que et quedes en estat el cos té una revolució hormonal que fa que tot el que fins aleshores era normal ara ja no. Bé, almenys és el que m'ha passat a mi.
No desesperis que si no ho estàs aviat ho estaràs.

Txell
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dv. nov. 27, 2009 9:10 pm

Jo també he "patit psicosímptomes" i és un bon rotllo: em sentia marejada i amb nàusees i tot!

Però res, tu, ànims i paciència, que mentres tot arriba!!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
gloripage
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dv. set. 26, 2008 5:38 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 28, 2009 5:46 pm

Jo lo unic que et puc dir per experiencia propia es que es impossible detectar-ho amb eco o analisis de sang tant aviat... Jo em vaig fer una analitica 10 dies despres del "quiqui" i em va donar ZERO. Al mes vaig anar al metge perque no em venia la regla ni provocada.. i estava embarassada! Aixi que es massa aviat, tant si es embaras com si no. Espera't un parell de setmanes.
Imatge
16/11/09 Visita 117mm i se li veu el cor
21/12/09 Eco 6.1 cm, plec <1mm
30/12/09 Visita 7.8 cm
17/02/10 Eco privat uns 16cm
23/02/10 Eco SS 450gr. Confirmadissim NENA!
30/03/10 Visita 1150gr, mides de 10 dies+respecte teòric
2/06/10 Visita 3250gr
Imatge
PALME
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » ds. nov. 28, 2009 6:39 pm

a mi em va passar algo semblant 2 mesos seguits, tenia un dolor molt fort a la pelvis q no marxava amb res i al cap em van dir q tenia infecció d'orina i em van medicar, no tenia ni coissor ni dolor al fer pipi... diria q es van equivocar en el diagnostic. El q em va veure el gincòleg amb eco durant els dies de la regla van ser uns quistes funcionals bastant grans, per sort ja han desaparegut i he començat el tracatement per una IAC...
PETITS
Entrades: 422
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 11:30 am

EntradaAutor: PETITS » dl. nov. 30, 2009 5:10 pm

Estic amb les meves companyes, espera't una mica, es molt aviat per veure en una eco.
La pag de l'Ingrid: viewtopic.php?f=50&t=14170

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Nes
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » dl. nov. 30, 2009 5:33 pm

Cuca, jo estic amb les noies, despres de dos dies, no pots sentir res, ja que en realitat encara no hi ha res, ara per ara, si l'ovul hagués fecundat, està de viatge cap a l'úter, a on hi arriba uns 7 dies despres...ara, que jo estic com tu. Avui estic ovulant i porto tot el dia animant els bitxitos perquè empenyin i l'ovul perquè no es faci tant l'estirada i en deixi entrar un...això són les ganes, i l'espera fins a poder fer el TE i que aquest es detecti...es eterna, t'entenc.

un petonet i ànims!
Tanca els ulls i escolta el so del teu cor. Ell guarda moltes coses bones.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::