Idees Reis per nens de 4 mesos
Idees Reis per nens de 4 mesos
Doncs això. Hem de fer la carta als reis i no sabem què demanar. Tenim pendent una manta d'activitats i un puzzle per posar a terra. Però hauríem de posar-hi alguna cosa més pq sinó hi haurà baralles per adjudicar-se aquests regals. Què ens aconselleu? Els nens tenen 4 mesos però són prematurs.
a veure quines idees tenen auqestes mamis més expertes. Feu una mica de memòria i recordeu algo que us hagi anat bé i li hagueu tret profit.
Merci a totes.
a veure quines idees tenen auqestes mamis més expertes. Feu una mica de memòria i recordeu algo que us hagi anat bé i li hagueu tret profit.
Merci a totes.
Re: Idees Reis per nens de 4 mesos
iuia els meus petits amb 3 mesos vem demanar, com be dius manta de activitats, una cuna de viatge per ferla servir de parc, o una porta d'akestes per tancar l'habitació, un espiral x el cotxet ( els meus anaven amb el grup0 ) , també joguines d'estimulació amb textures... et deixu imatges de alguna coseta per que tinguis ideas!

també pots demanar accessoris per quant siguin mes grans per a menjar papilles...

també ens van portar baberitos, i robeta per la primavera...
espero que et serveixi d'ajut!

també pots demanar accessoris per quant siguin mes grans per a menjar papilles...

també ens van portar baberitos, i robeta per la primavera...
espero que et serveixi d'ajut!
Nosaltres demanarem un robot per fer les papilles...
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
El meu consell: PIENSA EN GRANDE!!!
Sona raro... pero si.... ara tenen 4 mesos dins de res, començareu amb les papilles (plats, culleres...) els termos líquids i solids per més endavant (i son carets).... contes de tela, manta de jocs....
Et dic que pensis en gran, referitn-me a que tiris llarg, d'aquí no res necessitaràs coses que no hi havies ni pensat.... i mira... si t'ho treus de sobre ja tindràs un gasto menys...
Sona raro... pero si.... ara tenen 4 mesos dins de res, començareu amb les papilles (plats, culleres...) els termos líquids i solids per més endavant (i son carets).... contes de tela, manta de jocs....
Et dic que pensis en gran, referitn-me a que tiris llarg, d'aquí no res necessitaràs coses que no hi havies ni pensat.... i mira... si t'ho treus de sobre ja tindràs un gasto menys...
Ok merci. És veritat tot el què dieu.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Eiii una pregunta?? q es això del termo per solids?? no n0he sentit parlar mai!! ara q comencem amb les papilles seria interessant pq si vas a algun lloc i has de treure la pasta de la papilla del termo normal... quin follón!!! buaaaa
Ostres si alguna me'n diu algu, m'ensenya una web o algu...
nosaltres tb farem carta als reis em sembla!!! jiji
iuia
aneu una mica tard, no? el patge Faruk ja deu haver marxat"!
!! hi vas portar els pekes?? 
Ostres si alguna me'n diu algu, m'ensenya una web o algu...
nosaltres tb farem carta als reis em sembla!!! jiji
iuia
aneu una mica tard, no? el patge Faruk ja deu haver marxat"!
!! hi vas portar els pekes?? 
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Angellina, pel termo de sòlids has de mirar de la casa bebedue, que n'hi ha de 500 ml crec. Nosaltres en tenim uns que n'hi van un de mig litro i k'altre de 400 em sembla i val aprox uns 50 euros. No sé si n'hi ha d'alguna altra casa però aquests de la bebedue van molt bé.
- pigadeta

- Contacta:
Nosaltres tenim el bebedue... ara no puc penjar-te imatges pero ens va moooolt bé... es molt practic el que porta l'ansa... així si li dones pel carrer (a l'estiu clar) es practic poder-ho agafar tu comodament per si el nen/a es posa "monstruito"
I un termo per papilles val 50€?¿
- pigadeta

- Contacta:
Aquest de bebedue si +/- crec que hem va costar45
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants