LES QUE SOU DE MUFACE... AJUDA

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Anabel
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 10:18 am

LES QUE SOU DE MUFACE... AJUDA

EntradaAutor: Anabel » dt. gen. 19, 2010 1:29 pm

M'han dit que si poso a la nena amb mi que sóc de muface llavors no puc portar-la a l'hospital de la SSOCIAL i això sent de Tarragona és una merda per què JOAN XXIII té molt bon servei de neonatologia, llavors he pensat en posar-la a la SEGURETAT SOCIAL i pagar-li un mutua per lo privat, almenys ara que és un bebe (té un mes). Vosaltres que en penseu, com ho teniu?
javna
:: zebra
Entrades: 1092
Membre des de: ds. oct. 07, 2006 2:09 pm

Re: LES QUE SOU DE MUFACE... AJUDA

EntradaAutor: javna » dt. gen. 19, 2010 1:41 pm

Jo, quan neixi, la posaré amb mi, però és clar, jo visc al costat de Barcelona.... això ho hauries de valorar tu mateixa... jo no sé com són els serveis sanitaris de Tarragona...

Petons!! :-()-) :-()-)
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Sé fiel a la infancia, jamás te hagas grande
Anabel

EntradaAutor: Anabel » dt. gen. 19, 2010 1:59 pm

Com a hospital gran que entri per muface esta Santa Tecla, que bueno no està malament per anar d'urgències però la veritat com el general que es Joan xxIII no hi ha res.
tahisona
Entrades: 1492
Membre des de: dv. set. 12, 2008 9:58 pm

EntradaAutor: tahisona » dt. gen. 19, 2010 2:45 pm

Anabel jo també tinc el mateix dubte, també sóc de Tarragona i de Muface i porto molts dies pensant que farem si inscriure a la Júlia per Muface i alshores només podré anar a Santa Tecla, però que pel que sembla no tenen gaire bona fama els pediatres,o cap a Barcelona.... o amb la seguretat social del meu home així podrem anar a Joan xxIII!!!! Per les mateixes raons que tu!!! Pel que sembla Joan XXIII és el millor en neonats, nadons i infants...
Preguntant a companyes mestres que també són de Tarragona totes han inscrit els nadons per Muface, ja que poden escollir pediatre i si hi ha alguna urgencia greu doncs cap a Barcelona però vull pregutar si a Joan XXIII també podrien atendrem en cas d'urgència, ja que passant la targeta Adeslas, en principi o carreguen a la companyia i ja està!!!! són cosetes que em queden al tinter i vull anar preguntant!!!
:love:
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
Anabel

EntradaAutor: Anabel » dt. gen. 19, 2010 3:28 pm

Tahisona jo he trucat a MUFACE i ADESLAS i m'han dit que si tens muface la teva seguretat social és aquesta i per tant has d'anar als hospitals de referència que t'entrin per muface i per tant joan xxIII no. Jo he entès aixó.
JanBernat
Entrades: 4
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 8:13 pm

EntradaAutor: JanBernat » dt. abr. 20, 2010 2:32 pm

Hola noies,
Jo vaig tenir el mateix dubte que vosaltres, no sóc de Tarragona, sinó de Girona, però aquí, quan hi ha una urgència grossa, normalment corres cap al Trueta, hospital que escollint una mútua ja no podia anar-hi. Vaig preguntar què passaria amb una urgència greu ja que les clíniques d'aquí, si veuen magre la cosa, el primer que fan és derivar-te al Trueta, i més quan es tracta de nens. Em van dir que donat el cas, no et podien negar l'atenció i que després et passaven factura i la teva mútua se'n feia càrrec. O sigui, anar a l'hospital de SSocial com a sistema no, però si és necessari, o en aquell moment la única opció, no us negaran l'atenció.
Jo estic molt contenta amb la mútua ja que així puc escollir pediatre i les coses sempre són una miqueta més ràpides.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::