SALSA DE SOJA
SALSA DE SOJA
Hola noies, sabeu si amb 19 mesos poden menjar salsa de soja, o semblants?? Alguna vegada l'ha tastat d'alguna cosa que menjava jo i li ha agradat, però avui volia fer un wok i no estic segura que en pugui menjar (una cosa és tastar i l'altra menjar)...
M'ajudeu?
M'ajudeu?
Re: SALSA DE SOJA
Hola!
jo no en tinc ni idea, això sí a mi em sembla força salada, potser per ell no posar-ni tanta.
jo tinc un llibre "100 menús infantiles para llevar" que hi ha receptes amb salsa de soja.
el nostre, des de molt petit ha menjat pràcticament de tot, el menjar el perd i a més és sibarita!! li encanta el foie i els berberetxos!
em sembla que no sóc de massa ajuda...
jo no en tinc ni idea, això sí a mi em sembla força salada, potser per ell no posar-ni tanta.
jo tinc un llibre "100 menús infantiles para llevar" que hi ha receptes amb salsa de soja.
el nostre, des de molt petit ha menjat pràcticament de tot, el menjar el perd i a més és sibarita!! li encanta el foie i els berberetxos!
em sembla que no sóc de massa ajuda...
Potser sí que seria millor fer-li a ell el wok a part i desprès fer el nostre... Però sé el que passarà!!! Quan vegi el nostre, el seu no li fotrà ni cas perquè estarà més gustoset l'altre... Jejeje, també és de morro fi!!
Nosaltres la setmana passada vam anar a dinar al xino i la nostra filla (gairebé 18 mesos) es va posar fins les orelles de rollitos de primavera, pollastre amb salsa, vedella i no sé quantes coses més, li va agradar molttíssim i no li ha fet mal. Crec que no pot fer-li mal, no? de fet segurament és més saludable la salsa de soja que el quetxup o la maionesa, no trobeu?
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
a la Júlia li xifla el menjar xinès
i la salsa de soja la torna boja! n'hi ha de diferents tipus! nosaltres la intentem comprar baixa de sal, i n'hi posem poca! perquè com tu dius... per molt que li fem a ella per separat... li acaba agradant més el que hi ha al nostre plat 
i la salsa de soja la torna boja! n'hi ha de diferents tipus! nosaltres la intentem comprar baixa de sal, i n'hi posem poca! perquè com tu dius... per molt que li fem a ella per separat... li acaba agradant més el que hi ha al nostre plat 
tolinso ha escrit:a la Júlia li xifla el menjar xinèsi la salsa de soja la torna boja! n'hi ha de diferents tipus! nosaltres la intentem comprar baixa de sal, i n'hi posem poca! perquè com tu dius... per molt que li fem a ella per separat... li acaba agradant més el que hi ha al nostre plat
Mira´t bé els ingredients de les salses de soja baixes en sal, tenen bastantes porqueries. Et recomano que compris la normal (soja, agua, sal y algo de trigo) i la dilueixis amb aigua.

- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Jo tinc entès que la soia és molt al·lergènica i que per això es recomana introduir-la força tard. Però vaja, que els ja n'han menjat i se'ls ha posat bé, doncs suposo que prova superada. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |