primera gran rabieta
primera gran rabieta
avui el meu petit (17 mesos) ha tingut baralla a la guarderia... es veu que al pati un nen mes gran li ha intentat pendre una moto i el meu s'ha defensat i s'han esbarallat i els han tingut que separar (ojo quin quadro!). El pobre te una marca a la galta.
A casa mai li hem fet cap surra ni res violent, algun cop li hem picat la maneta suau quan no volem que agafi algo pero res mes..
Doncs a la tarda quan jo no el deixava pujar unes escales, sa enfadat i m'ha pegat! i despres m'ha mosegat! buf li hem intentat fer veure que estava malament pero estava tan enrabiat... al final jo m'he n'he anat i s'ha quedat amb el seu pare i s'ha calmat....
us heu trobat enm alguna situacio similar? que feu?
A casa mai li hem fet cap surra ni res violent, algun cop li hem picat la maneta suau quan no volem que agafi algo pero res mes..
Doncs a la tarda quan jo no el deixava pujar unes escales, sa enfadat i m'ha pegat! i despres m'ha mosegat! buf li hem intentat fer veure que estava malament pero estava tan enrabiat... al final jo m'he n'he anat i s'ha quedat amb el seu pare i s'ha calmat....
us heu trobat enm alguna situacio similar? que feu?
Re: primera gran rabieta
El meu té 18 mesos i en fa un parell que va començar a picar quan el renyes per algo...ara ha deixat de fer-ho, bueno no ho fa tant però m´han dit moltes mares que és normal, que passen una època que peguen per defensar-se o per demostrar que estan enfadats però que els hi dura poquet..l´important és fer-los veure que no es pot pegar ni a tu ni a ningú encara que sigui una cosa passatgera....i mira jo estava molt preocupada tb i ara ho està deixant de fer....crec que no tenen malicia en fer-ho però se´ls ha d´ensenyar que no està bé...
Una abraçada!
o 
Una abraçada!
o 
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Doncs la meva ara està rabioseta també. A l'escola es queixa si li volen pendre algo i a més "casca" els demés si l'emprenyen.
A mi em mossega quan està nerviosa o s'està adormint i no pot... ja m'han dit a l'escola que ara és l'època i estan tots que tela...
A mi em mossega quan està nerviosa o s'està adormint i no pot... ja m'han dit a l'escola que ara és l'època i estan tots que tela...
La Lia ja és tota una princesa!
Crec que es una cosa passatgera, pero s'ha de dir-lis que això no és fa.
La meva nena ara li ha donat que està tota l'estona "quejica", es lleva del llit i ja està mig plorant, mig rondinant. Arriba la hora de dinar, berenar, sopar i estem igual, tot el dia mama no... papa no.... Espero que això també sigui passatger.
La meva també picava durant uns mesos ara ja no ho fa.
La meva nena ara li ha donat que està tota l'estona "quejica", es lleva del llit i ja està mig plorant, mig rondinant. Arriba la hora de dinar, berenar, sopar i estem igual, tot el dia mama no... papa no.... Espero que això també sigui passatger.
La meva també picava durant uns mesos ara ja no ho fa.
ara porta uns dies que quan s'enfada, es pega al cap....
Petaro, la meva nena fa mesos (ara ja no ho fa) que quan s'enfadava es picava ella al cap. La mestra, em va comentar que potser es per demostrar que no aconsegueix el que ella vol, es a dir, ja que no pot parlar ho demostra picant-se. Ara ja no ho fa.
El pediatre em va dir aleshores que no em preocupes, que hi havia nens que ho feia.
Et recomano que no li fasis cas, ho sigui no li diguis continuament: no t'has de picar, perque sino encara ho farà més.
El pediatre em va dir aleshores que no em preocupes, que hi havia nens que ho feia.
Et recomano que no li fasis cas, ho sigui no li diguis continuament: no t'has de picar, perque sino encara ho farà més.
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |