PART A LA SAGRADA FAMILIA??
- Mysae
- :: granota

- Entrades: 212
- Membre des de: ds. gen. 09, 2010 11:04 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
PART A LA SAGRADA FAMILIA??
Hola noies, em toca cap al 19 de Juny, si hi arribem, i m´agradaria saber si alguna de vosaltres ha tingut els nens/es a la Sagrada Familia i quin opinió li va quedar de la seva experiència. En genral lo poc que he pogut trobar a aquí al forum la deixen força bé, però si hi ha algú que hi pugui aportar més informació ho agrairé
Què tal les comadrones, els metges.. no sé.. A mi em porta l´equip de la Maria Malvhey, el Isidre Boguñà i el Emili Muñoz-Ramos.
Moltes gràcies, una abraçada a totes!!
Què tal les comadrones, els metges.. no sé.. A mi em porta l´equip de la Maria Malvhey, el Isidre Boguñà i el Emili Muñoz-Ramos.
Moltes gràcies, una abraçada a totes!!

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA??
Hola Mysae,
jo vaig tenir la meva primera a la sagrada família i la veritat és que força bé.
El tema del part depen basicament del metge que et porti i la seva comadrona i de si fan un part més medicalitzat o de si pots dir la teva sobre l'epidural, el moment de dilatació, etc... això ho has de parlar amb ell directament.
Sobre l'estada allà la meva experiència és molt bona, tant les infermeres com la clínica en si, que és bastant nova. No és gaire gran i jo no vaig tenir gaire sensació d'agobio per què hi hagués molta gent pels passadissos o molt soroll com passa en un hospital més gran.
Jo per la clinica en si hagués repetit amb la segona, però em vaig canviar de doctora i l'altra feia els parts al pilar.
Espero haver-te ajudat!!
jo vaig tenir la meva primera a la sagrada família i la veritat és que força bé.
El tema del part depen basicament del metge que et porti i la seva comadrona i de si fan un part més medicalitzat o de si pots dir la teva sobre l'epidural, el moment de dilatació, etc... això ho has de parlar amb ell directament.
Sobre l'estada allà la meva experiència és molt bona, tant les infermeres com la clínica en si, que és bastant nova. No és gaire gran i jo no vaig tenir gaire sensació d'agobio per què hi hagués molta gent pels passadissos o molt soroll com passa en un hospital més gran.
Jo per la clinica en si hagués repetit amb la segona, però em vaig canviar de doctora i l'altra feia els parts al pilar.
Espero haver-te ajudat!!
Mysae jo avui he sortit de comptes i aquest Marc no vol sortir encara. Curiosament a mi em porta el mateix grup de gines que a tu y estic molt contenta. També em toca parir a la mateixa clínica i de la setmana que ve no passa. Així que ja et diré que tal.
Jo estic al post de les mares de maig i allí n'hi ha dues que ja han parit a la mateixa clínica. Elles tenen els seus pots al socpetitons si t'hi vols passar a veure la seva crònica. Crec que t'ajudaria. Elles són Artemis i Crissi.
Felicitats pel teu
. Ja et queda poquet.
Jo estic al post de les mares de maig i allí n'hi ha dues que ja han parit a la mateixa clínica. Elles tenen els seus pots al socpetitons si t'hi vols passar a veure la seva crònica. Crec que t'ajudaria. Elles són Artemis i Crissi.
Felicitats pel teu
. Ja et queda poquet.Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA??
Hola Guapa
Jo vaig tenir als 2 nens a la sagrada Familia. Als dos als vaig tenir per cesarea i la veritat es que estic super contenta amb al tracte de tot al personal de la Clinica. Als 5 dies que vaig estar en cada part van estar super atents amb mi, es preocupavan de que jo descamnses i es portavan al nen una estona per poguer jo estar tranquila. La gran que ja té 6 anys i el petit acaba de fer un anyets i si tornes a tenir un nen tornaria a la mateixa Clinica. La meva gine es Isabel Fernandez , el que no m'enrecordo es el nom de la comadrona.
Per mi te la recomeno 100%
Jo vaig tenir als 2 nens a la sagrada Familia. Als dos als vaig tenir per cesarea i la veritat es que estic super contenta amb al tracte de tot al personal de la Clinica. Als 5 dies que vaig estar en cada part van estar super atents amb mi, es preocupavan de que jo descamnses i es portavan al nen una estona per poguer jo estar tranquila. La gran que ja té 6 anys i el petit acaba de fer un anyets i si tornes a tenir un nen tornaria a la mateixa Clinica. La meva gine es Isabel Fernandez , el que no m'enrecordo es el nom de la comadrona.
Per mi te la recomeno 100%
- Mysae

- Contacta:
dinser ha escrit:Mysae jo avui he sortit de comptes i aquest Marc no vol sortir encara. Curiosament a mi em porta el mateix grup de gines que a tu y estic molt contenta. També em toca parir a la mateixa clínica i de la setmana que ve no passa. Així que ja et diré que tal.
Felicitats pel teu. Ja et queda poquet.
Moltes gràcies Disner, ja miraré les cròniques d´aquestes mamis, però de totes maneres ja ens explicaràs la teva
Gràcies helhens y Patty, em deixeu més tranquila.

Hola!
escric perquè acabo de llegir el post i us vull comentar un cas(recentement hi ha tingut el fill una amiga), el tema LM no el motiven gaire, a aquesta amiga de seguida li van enxufar el bibe perquè no plorés la nena, i s'emportaven la nena una bona estona i el tracte amb el personal doncs bastant sec, jo em vaig quedar tan parada que encara ho estic!!
Per mi una de les coses més importants a l'hospital és que t'ajudin als inicis de la lactància i no es cansin de sentir les preguntes que fem totes les mames i te les responguin amb ganes d'ajudar-te (i no pas com si molestessis), també que no s'enduguin el meu fill més d'un quart d'hora (per banyar-lo i ja està) que jo el vull tenir amb mi, per molt cansada que estigui del part!!
escric perquè acabo de llegir el post i us vull comentar un cas(recentement hi ha tingut el fill una amiga), el tema LM no el motiven gaire, a aquesta amiga de seguida li van enxufar el bibe perquè no plorés la nena, i s'emportaven la nena una bona estona i el tracte amb el personal doncs bastant sec, jo em vaig quedar tan parada que encara ho estic!!
Per mi una de les coses més importants a l'hospital és que t'ajudin als inicis de la lactància i no es cansin de sentir les preguntes que fem totes les mames i te les responguin amb ganes d'ajudar-te (i no pas com si molestessis), també que no s'enduguin el meu fill més d'un quart d'hora (per banyar-lo i ja està) que jo el vull tenir amb mi, per molt cansada que estigui del part!!
- Mysae

- Contacta:
Doncs vaja Juliet, espero que aquesta sigui l´exepció i que no sigui la pauta que segueixen a la clínica. A mi em queden algo més de tres setmanetes, aviam què tal. Ja us posaré com han anat les coses. Gràcies per la opinió.
Hola noies!! a mi em toca el gine i el part a la Clínica de la Sagrada Família. Tinc la meva primera visita la setmana vinent amb el Dr. Torruella. Algú hi té referències? Ja us explicaré que tal.
Enhorabona a totes per
!!!
Enhorabona a totes per
!!!- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Hola wapis,creec que la meva gine atens el parts a la Sagrada Familia,encara m'ho han de confirmar!!!
- Mysae

- Contacta:
Noies, després de 22 dies que ja té la Jana, us contesto.. no tinc cap queixa de la Sagrada Familia, ni dels metges, ni de la Comadrona, ni del tracte. I pel què fa a la LM, hi ha un parell d´infermeres de la nursery que son unes cracks i que t´ajuden en tot el què vulguis. Per no fer un copiar/pegar, poso el link de la meva crònica de tot plegat, ho teniu tot més detallat.
viewtopic.php?f=71&t=17150&p=934945#p934945
Petonets!!!
viewtopic.php?f=71&t=17150&p=934945#p934945
Petonets!!!

- Carbiadaya

- bertagener2011
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Hola!
jo tindre a la meva filla a la clinica sagrada familia, hem porta l'equip del Dr. Caso y Dra. Rodriguez, estic supercontenta perque es una doctora molt carinyosa i hem transmet molta confiança. Fa dos dies hem va fer l'amniocentesi i jo soc molt cagada per les agulles i hem va tranquilitzar molt. Espero que el part vagi tant bé o mes que l'embaras.
jo tindre a la meva filla a la clinica sagrada familia, hem porta l'equip del Dr. Caso y Dra. Rodriguez, estic supercontenta perque es una doctora molt carinyosa i hem transmet molta confiança. Fa dos dies hem va fer l'amniocentesi i jo soc molt cagada per les agulles i hem va tranquilitzar molt. Espero que el part vagi tant bé o mes que l'embaras.
- bertagener2011

Carbidaya, com es posa la tira aquesta infantil al final de cada missatge perque sapiga o sapigueu les setmanes que estic???? Es que soc nova en aquest forum i veig que totes vosaltres poseu el seguiment i tal...
bertagener2011 ha escrit:Hola!
hola bertagener!
jo tambe tindre el meu petit/a a la sagrada familia al març! jo tambe vaig néixer allà, i em fa il·lusió que el meu fill tambe!
a mi em porta el dr-muños-ramos i la veritat és que molt bé!
pel tema de posar el ticker, aqui hi ha un post on ho expliquen:
viewtopic.php?f=32&t=2213
- bertagener2011

Magic, doncs creuem els dits perque no ens toqui de comadrona l'irene Blanco...aaay quina poooor!!!! jajaja per cert, saps si hi ha abonaments de parking??? es que ara no ho recordo...i es que el parking del consultori hem costa 3 euros l'hora!!!
Gracies! ara m'ho miro aixo de posar el ticker!
Gracies! ara m'ho miro aixo de posar el ticker!
- bertagener2011

mysaeee, acabo de llegir la teva cronica del part!!! m'he posat a plorar com una bleda!! jaja i es que estic amb les hormones alterades!!! aix... pero m'agradat molt com ho has explicat tot!!! i la Jana es una preciositat!!!!
- Carbiadaya

Berta al llegir que has escrit Irene Blanco he pensat si aquest nom em sona....i resulta que he mirat al meu carnet d'embarassada i apareix nom de la llevadora Irene Blanco.Però l'ho fort és que aquesta noia treballa al centre on en visito.Si és la mateixa,estas equivocada és una noia jove i super agradable!
- bertagener2011

carbaidaia, no no...hem sembla que de jove no te res!!!! porta molts anys al centre...i si et dic la veritat diuen que es "un hueso" i tota l'estona et diu "que no hay para taaanto"...tú posa irene blanco sagrada familia al google i ja veuras les queixes, ja!!!!
Carbadaia creu els dits perque el dia del part estigui de vacances!!!
Carbadaia creu els dits perque el dia del part estigui de vacances!!!
Ei noies! jo tb donaré a llum al gener a la Clínica de la Sagrada Familia. I al igual que la Magic, em porta l'equip del Dr. Muñoz-Ramos, Bogunyà i Malvehy.
Dimarts una amiga va donar llum allà i diu que tot super bé. Què està molt i molt contenta. Que tot el personal correctissim. A veure si nosaltres tenim la mateixa sort, no?
Dimarts una amiga va donar llum allà i diu que tot super bé. Què està molt i molt contenta. Que tot el personal correctissim. A veure si nosaltres tenim la mateixa sort, no?
- bertagener2011

primavera!! genial, creuem els dits perque vaigi tot molt i molt bé, eh!!!
Avui he anat a fer-me la ecografia despres de la amniocentesi, la meva nena feia la pipa...se m'ha caigut la baba i m'han fet una foto...oix!!! d'aqui tres setmanetes hem faran la ecografia morfologica, m'han dit que es una passada que es veu la mà, el peu, t'ho ensenyen tooot!!! peró aquesta ecografia me la farà una altre metge que es diu Martinez Crespo... (a la planta 1)que es del equip del doctor Caso, a veure que tal...jo espero anar programada i no tenir que parir en cap de setmana o amb un doctor que no coneixi...i es que hem moro de por pel part!!!!
Avui he anat a fer-me la ecografia despres de la amniocentesi, la meva nena feia la pipa...se m'ha caigut la baba i m'han fet una foto...oix!!! d'aqui tres setmanetes hem faran la ecografia morfologica, m'han dit que es una passada que es veu la mà, el peu, t'ho ensenyen tooot!!! peró aquesta ecografia me la farà una altre metge que es diu Martinez Crespo... (a la planta 1)que es del equip del doctor Caso, a veure que tal...jo espero anar programada i no tenir que parir en cap de setmana o amb un doctor que no coneixi...i es que hem moro de por pel part!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |