Quan plora perd l'alè

Alèrgies, otitis, problemes..

xuxu
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 10:06 pm

Quan plora perd l'alè

EntradaAutor: xuxu » dc. maig 26, 2010 8:57 pm

Doncs això, la meva nena té 1 any i 2 mesos i quan cau (que és sovint) i es fa mal comença a plorar i no agafa aire! Mai ha arribat a quedar inconcsient però poc n'hi ha faltat... no sé, a mi m'engoixa molt i no sé si hi puc fer res i si amb el temps l'hi passarà (ho fa des de molt petita, ja quan va néixer plorava com perdent l'alè).

a algú més l'hi passa? sabeu com actuar davant aquesta situació?

ens han explicat que l'hi has de bufar a la cara i que reacciona, ho fem i la nena, més tard o més d'hora, reacciona, però em fa por pensar que en algun moment no ho faci...

gràcies per tot!
Imatge
Imatge
Imatge
amaiam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 11:54 am

Re: Quan plora perd l'alè

EntradaAutor: amaiam » dc. maig 26, 2010 9:32 pm

Hola!

El meu nen té 11 mesos i des de fa un parell de mesos, ens ho ha fet dues o tres vegades. Ens vam espantar molt perquè la meva amre deia que és perillós que "s'encani". Li vaig preguntar a la seva doctora i em va dir que no passa res, que li pots bufar però que si no li bufes, tard o d'hora agafen aire. Vaig estar buscant per Internet i es veu que es diu espasmo de sollozo i que realment no passa res. De totes maneres, no està de més que t'ho digui la seva pediatra. Però si ho fa des de petitona, crec que no us hauríeu de preocupar.

Petons!
Amaiam
Imatge
NOVETATS SOBRE L'EMBARÀS DEL GUIU A:
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Laure
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dc. maig 26, 2010 10:47 pm

Hola guapa, per si et pot tranquilitzar o ajudar en alguna cosa et deixo un link que en parla.

L'Adrià ho feia amb només un mes de vida.

El Dr que ha escrit el text ens va ajudar a veure-ho com una cosa "normal", i això feia que estiguéssim tranquils i no perdéssim els nervis. L'abraçàvem i deixàvem que retornés al seu estat normal.

Jo també li bufava a la cara. ;-)

Parlo en passat perquè ja fa temps que va deixar de fer-ho. Però ja ens van avisar que es podia repetir.

Li van fer proves perquè era molt petit i que no pugués tenir dèficit de ferro,o alguna altra cosa però no tenia res.

Ànims, per sort passa aviat i sembla que és freqüent, a més sembla que la teva nena no arriba a posar-se de cap color ,no? sinó que ràpidament recupera l'alè :ok: :ok:

http://drgarcia-tornel.blogspot.com/201 ... ue-se.html
xuxu

EntradaAutor: xuxu » dj. maig 27, 2010 7:20 am

Hola i gràcies per l'article, és molt interessant i respont bé al que ens passa. Sí, quan perd l'alè se l'hi posen els llavis blaus i els ulls perduts però el coneixement no l'ha perdut mai. ja passaré l'article a la meva família (avia i tietes) que també s'engoixen molt davant la situació.

gràcies!
Imatge
Imatge
Imatge
Laure

EntradaAutor: Laure » dj. maig 27, 2010 9:45 am

xuxu ha escrit:Hola i gràcies per l'article, és molt interessant i respont bé al que ens passa. Sí, quan perd l'alè se l'hi posen els llavis blaus i els ulls perduts però el coneixement no l'ha perdut mai. ja passaré l'article a la meva família (avia i tietes) que també s'engoixen molt davant la situació.

gràcies!

Guapa ,realment és molt angoixant, t'entenc perfectament perquè impressiona molt.Cada cop que plorava ja pensava que li agafava algo :ufs: :ufs: :-:)

PETONETS!
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

EntradaAutor: minimandarina » dj. maig 27, 2010 10:14 am

El nostre pediatre ens va dir que quan li passi no li fem cas. Vull dir no posar-nos nerviosos, tot i que costa, el que si agafar-la i parlar-li com ho fas sempre i ella sola ja torna a agafar aire. Diu que com més nerviosos ens posem i més coses li fem la nena ho farà més. Jo al principi quan ho feia em posava histèrica, ara ja no. L'agafo i li parlo suaument per tranquil·litzar-la i la veritat és que cada cop ho fa menys.
Imatge

Imatge
grn74
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 337
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:36 pm

EntradaAutor: grn74 » dj. maig 27, 2010 10:29 am

El meu fill té 14 mesos i també li passa això quan plora, bé ho fa des de molt petit, la primera vegada que li va passar em vaig espantar molt. D´aixó que els hi passa s´en diu "espasmo del llanto" en català no se com es diu.
Em vaig informar per internet i també amb la pediatra i no els hi pot passar res, recomanen els estiris i els hi bufis la cara que per ells mateixos tornen en si.
El meu a vegades es posa fin i tot de color com morat i hi passes fatal pq sembla que s´ofeguin.

Espero haver´t-he ajudat!!!!!
Imatge

Imatge
xuxu

EntradaAutor: xuxu » dl. juny 14, 2010 8:53 pm

Hola! ahir vaig tenir un ensurt ja que, per primera vegada, la meva nena després de plorar sense agafar l'aire va pedre el coneixement. van ser pocs segons i va tornar en si però va ser horrorós. Volia donar les gràcies però a tota la informació que m'heu passat ja que, de veritat, vaig poder reaccionar d'una manera molt més serena després de llegir el que explicàveu i l'article que em vareu passar.

GRÀCIES
Imatge
Imatge
Imatge
Laure

EntradaAutor: Laure » dl. ago. 16, 2010 1:43 am

Hola guapa! com esteu?
Acabo de llegir el què us va passar, realment t'entenc perquè és HORRORÓS presenciar-ho i et crea molta angoixa , et fa pensar que en qualsevol moment ho pot fer. Jo em mentalitzava i em repetia: EL MEU FILL NO ES POT MORIR D'AIXÒ. Era l'únic que em feia no perdre els nervis.
Espero que mica en mica deixi de fer-ho , com va fer l'Adrià , que de cop un dia ja no ho va fer més :ok: i t'asseguro que la por se te'n va. Arriba un dia que te n'oblides completament. Molts petonets, si necessites res ja saps on sóc. Me n'alegro que l'article t'ajudés :ok: :ok:
xuxu

EntradaAutor: xuxu » dj. ago. 19, 2010 9:06 pm

Hola Laure, estem més bé! des d'aquell ensurt la Berta no ha tornat a perdre el coneixement per falta d'aire i sembla que fins i tot ja no fa tan sovint el tema de tardar molt en agafar aire... aixx, a veure si al anar-se fent gran això va marxant! Gràcies per tot. Ep! he passat pel post del teu fill i, quina casualitat! el meu fill gran també ha nascut un 24 d'octubre, però de l'any 2006. Quin dia més maco, no? a mi m'ha fet reconciliar amb la tardor, era una estació que no m'agradava gaire i des que va néixer l'Aniol l'hi trobo totes les gràcies.

Petons i gràcies per tot
Imatge
Imatge
Imatge
Laure

EntradaAutor: Laure » dg. ago. 29, 2010 12:19 am

Hola Xuxu! Me n'alegro que la teva nena ja vagi aprenent a enfadar-se sense pedre el nord ;-) ;-)

Quina coincidència , sí, amb les dates dels nostres fills!

Un petonet, cuideu-vos :ok:

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::