REGAL NEN 7 ANYS
REGAL NEN 7 ANYS
Hola,
Haig de fer un regal a un nen de 7 anys i no sé què comprar. D'una banda he pensat en alguna cosa que NO SIGUI JOGUINA perquè en té moltes i per aquesta edat crec que ja podem pensar en regalar coses més pràctiques, d'altra banda no se m'acut res perquè el meu és més petit i al cap només tinc joguines, joguines, contes, etc......què li podria comprar?
Gràcies.
Haig de fer un regal a un nen de 7 anys i no sé què comprar. D'una banda he pensat en alguna cosa que NO SIGUI JOGUINA perquè en té moltes i per aquesta edat crec que ja podem pensar en regalar coses més pràctiques, d'altra banda no se m'acut res perquè el meu és més petit i al cap només tinc joguines, joguines, contes, etc......què li podria comprar?
Gràcies.
Re: REGAL NEN 7 ANYS
I un sac de dormir, o una motxil.la d'aquestes tèrmiques per anar d'excursió (aguanten el fred i ara de cara al bon temps...) ?
Sé que no vols joguines però passa per l'ABACUS que hi ha jocs súper bons per pensar i que hi pot jugar ell solet, jo pel meu cosí d'11 anys cada any per reis li poso un joc d'aquests a la carta i cada any encerto! A aquesta edat un joc d'aquests que hi poden jugar sols i són ideals per endur-se de vacances per no aburrir-se si un dia plou van molt bé.
Jo fa 2 anys li vaig comprar un que és d'una base quadrada que representa un aparcament que deu fer uns 20x20 cm. aprox i hi ha una sèrie de cotxes que deuen medir uns 4 o 5 cm. que seguint la guia que hi va els ha de col.locar com li diu i ha de treure el cotxe vermell només movent els altres endavant i enrere. Està bé pq té diferents nivells de dificultat per quan ja va dominant bé i hi ha molts desafiaments, o sigui, que sempre és diferent i no és un joc que porti massa peces ni sigui massa gran. Ja et dic, ideal per jugar sol i endur-se a tot arreu. El meu cosí cada any espera els reis de casa pq sempre té un joc de reptes que no és vist per la TV.
Es clar que cada nen és un món.
Ja em diras si et decideixes per aquesta meva proposta si has encertat. SORT!
Ah! Si t'interessa et dic on pots veure'n una mostra que hi pots jugar per internet perquè sàpigues de què va la cosa. Ja em diras algo si t'interessa que et digui on.
Jo fa 2 anys li vaig comprar un que és d'una base quadrada que representa un aparcament que deu fer uns 20x20 cm. aprox i hi ha una sèrie de cotxes que deuen medir uns 4 o 5 cm. que seguint la guia que hi va els ha de col.locar com li diu i ha de treure el cotxe vermell només movent els altres endavant i enrere. Està bé pq té diferents nivells de dificultat per quan ja va dominant bé i hi ha molts desafiaments, o sigui, que sempre és diferent i no és un joc que porti massa peces ni sigui massa gran. Ja et dic, ideal per jugar sol i endur-se a tot arreu. El meu cosí cada any espera els reis de casa pq sempre té un joc de reptes que no és vist per la TV.
Es clar que cada nen és un món.
Ja em diras si et decideixes per aquesta meva proposta si has encertat. SORT!
Ah! Si t'interessa et dic on pots veure'n una mostra que hi pots jugar per internet perquè sàpigues de què va la cosa. Ja em diras algo si t'interessa que et digui on.

Mira aquesta pàgina de l'Imaginarium: http://www.imaginarium.es/Investigaci%C ... 32/180008/
a l'apartat de 6 a 8 anys potser trobaràs alguna cosa, hi ha molt per tirar!
a l'apartat de 6 a 8 anys potser trobaràs alguna cosa, hi ha molt per tirar!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |