puc demanar al metge que em provoqui el part?
puc demanar al metge que em provoqui el part?
Estoy de 30 semanas y me han dicho que tengo colestasis interhepatica del embarazo, me pica todo el cuerpo y por las noches casi no puedo dormir, pero lo peor es el miedo que nos causa a mi y mi marido el que pueda sufrir nuestro bebe o que le pase algo malo. Hemos leido en una pagina web que lo mas aconsejable es inducir el parto a partir de la semana 35 pq si no hay riesgo de k el niño tenga sufrimiento fetal o salga sin vida..
Estamos muy nerviosos y no sabemos lo que nos dira el ginecologo, pero nos gustaria provocar el parto como muy tarde a la semana 37 para evitar daños.
No se si alguien se ha encontrado en esta situacion y me puede ayudar o dar un consejo.
Gracias.
Estamos muy nerviosos y no sabemos lo que nos dira el ginecologo, pero nos gustaria provocar el parto como muy tarde a la semana 37 para evitar daños.
No se si alguien se ha encontrado en esta situacion y me puede ayudar o dar un consejo.
Gracias.
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 25, 2010 9:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà
Raó: Títol en castellà
Re: puedo pedirle a mi medico que me provoque el parto?
jo et diria que si estàs en mans de bons metges no et preocupis, ells saben perfectament el que han de fer i quan ho han de fer sense posar en perill la vida del vostre fill.
Si no vas per la SS t'aconsellaria que hi fessis el seguiment del que et queda d'embaràs allà, tenen un protocols molt marcats i quan hi ha qualsevol imprevist saben fins on poden arribar.
Molta sort i que et vagi tot molt i molt bé!!
Si no vas per la SS t'aconsellaria que hi fessis el seguiment del que et queda d'embaràs allà, tenen un protocols molt marcats i quan hi ha qualsevol imprevist saben fins on poden arribar.
Molta sort i que et vagi tot molt i molt bé!!
doncs t'anava a dir mes o menys el que diu la juliet. Segur que si hi ha risc els metges t'induiran el part, tranquila. I en aquests casos sens dubte millor la SS.
nanacu, també t'aconsellaria que no miressis pàgines web!!si tens confiança amb els metges que et porten no miris res més!!
i si no hi tens confiança no t'ho pensis 2 cops, ves a la SS, el que tens és pel fetge, és normal que a l'embaràs hi hagi variacions dels enzims però si t'han diagnosticat colestasis s'ha de control.lar bé, un cop neixi el teu fill, i segur que ben sa, tornaràs als teus paràmetres hepàtics normals
i si no hi tens confiança no t'ho pensis 2 cops, ves a la SS, el que tens és pel fetge, és normal que a l'embaràs hi hagi variacions dels enzims però si t'han diagnosticat colestasis s'ha de control.lar bé, un cop neixi el teu fill, i segur que ben sa, tornaràs als teus paràmetres hepàtics normals
Re: puc demanar al metge que em provoqui el part?
Gracias juliet y mamavi
Juliet no soy de mirar paginas webs, es mas recomiendo a los pacientes que vienen a la consulta que no las lean (trabajo en una clinica) pero el medico m asusto tanto al decirmelo que mas que nada me queria informar de que consecuencias tenia. El dr que me trata lo esta haciendo muy bien por le momento lo unico es que mi marido y yo nos planteamos esta opcion si el no dice nada y para no correr riesgos ya que no lo estoy pasando muy bien en mi primer embarazo.
Gracias
Juliet no soy de mirar paginas webs, es mas recomiendo a los pacientes que vienen a la consulta que no las lean (trabajo en una clinica) pero el medico m asusto tanto al decirmelo que mas que nada me queria informar de que consecuencias tenia. El dr que me trata lo esta haciendo muy bien por le momento lo unico es que mi marido y yo nos planteamos esta opcion si el no dice nada y para no correr riesgos ya que no lo estoy pasando muy bien en mi primer embarazo.
Gracias
- raquelsabadell
- :: granota

- Entrades: 248
- Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm
Re: puc demanar al metge que em provoqui el part?
hola guapa. Verás, yo a las 17 semanas sufrí un colico nefrítico. Me medicaron, estuve ingresada una semana, pero la piedra sigue ahí. Ahora mismo no me duele, pero puede volver en cualquier momento, asi que a mi si me ha comentado lo de adelantarme el parto, porque hay cierta medicacion que tendrian que ponerme que en el ultimo trimestre no se puede. Asi, que imagino que dependiendo del caso, si se puede provocar el parto antes de tiempo...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |