dodot basics
dodot basics
he vist al super que ara ha sortit la versio "basic" dels dodot...hem podeu explicar diferencia?? algu els usa??
merci
merci
Re: dodot basics
Nosaltres els vem provar i.......... no ens agraden gens!!!!! Absorveixen molt poc i de seguida pesen molt!!!!!! Per mi, els millors son els activity!!!!!!!! Desde que els vem provar, hem intentar utilitzar uns altres pero ja no ho intento mes!!!!!!

- Espiadimonis
- :: cèrvol

- Entrades: 502
- Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm
Jo era de Dodot fins que vaig provar els bolquers Dia i... fantàstics! Fins i tot la mestra de l'escola bressol em diu que els bolquers del meu fill són els que van millor. I són barats!
doncs nosaltres vam provar el Huggies i com els Activity no hi ha res!!
Per provar....... no perdrem res, anire a comprar els del dia, pero quans se'ns acabin els dodots (vem comprar a l'oferta del Carrefour al març-abril i encara en tinc, el meu marit es una mica exagerat) perque em queda 1 paquet + l'obert de la talla 3 i 4 paquets de la talla 4!!!!!! i com que d'aquest se'n gasten menys (potser un parell o tres menys al dia.....) doncs es nota!!!!!

Nosaltres els vam comprar i NOOOOO ens agrada... se li escapa el pipi sempre... no aguantan....
sincerament com els del MERCADONA (delyplus) ninguno, lo aguanta todooo!!!! son baratos y buenos.
sincerament com els del MERCADONA (delyplus) ninguno, lo aguanta todooo!!!! son baratos y buenos.
La Irene nomésporta bolquer per dormir, i alguns dies s'aixeca seca... però d'altres hi ha algunescape (amb tranquilitat,perque sap que porta el bolquer), i fem servir els básicos.
Fins que va portar bolquer durant tot el dia feiem servir només els activity (n'haviem provat d'altres, i res de res).
Fins que va portar bolquer durant tot el dia feiem servir només els activity (n'haviem provat d'altres, i res de res).
Jo també els vaig comprar una vegada aquests basicos, per provar, i la veritat és que no em van agradar gens, a la Bruna se li escaldava el cul, cosa que amb els altres no li passava.
I la veritat és que no són tan barats.
No sabia que els del dia els fabricava Huggies, són molt barats?
I la veritat és que no són tan barats.
No sabia que els del dia els fabricava Huggies, són molt barats?
Ja hi havia aquest post sobre aquest tema (i diria que algun altre més i tot...):
viewtopic.php?f=31&t=14737
Potser us ajuda...
viewtopic.php?f=31&t=14737
Potser us ajuda...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |