Els hi doneu alguna cosa?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Els hi doneu alguna cosa?

EntradaAutor: núvol » dt. set. 21, 2010 8:08 am

El meu fill de 4 anys està refredat, fa veu de moquitos i aquest matí ha començat a estossegar, fins i tot un cop ha tret mucositat per la boca. Ell està perfecte, no té febre i ha anat a l'escola. Entenc que no està perquè el porti al pediatre, però no sé si començar a donar-li alguna cosa (tipus couldina o frenadol que ens prenem els grans quan veiem que comencem a refredar-nos) perquè no vagi a més i vagi millorant. Vosaltres li doneu alguna cosa? Què feu en aquests casos?

Moltes gràcies.
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Els hi doneu alguna cosa?

EntradaAutor: Julyet » dt. set. 21, 2010 8:34 am

Núvol, la meva nena té 8 mesos, per tant no et puc parlar "com a mare", però sempre he entès que aquests productes tipus frenadol i tal no són gaire aconsellables. El tema està en que si frenen que surti la mucositat no vol dir que no hi sigui, sinó que es queda dins i pot donar alguna infecció.

Jo el que faig és suero (que és molt desagradable, pica i tal, i potser aigua normal també aniria bé) que netegi bé (per respirar millor i ajudar a sortir els mocs), vapors, i "deixar fer el seu curs".
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dt. set. 21, 2010 12:45 pm

Jo a la gran que te tres anys menys dos mesos, si es costipa no li dóno res però si te tos si que li dono xarop, l'Ambroxol que li va molt bé. Però si no tingués tos ni febre no li donaria res.
Imatge

Imatge
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dt. set. 21, 2010 6:35 pm

hola!

llegeix això que hem parlat del tema fa poquet

viewtopic.php?f=24&t=18233&p=990997#p990997
silviapml
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dt. set. 21, 2010 6:50 pm

núvol ha escrit:El meu fill de 4 anys està refredat, fa veu de moquitos i aquest matí ha començat a estossegar, fins i tot un cop ha tret mucositat per la boca. Ell està perfecte, no té febre i ha anat a l'escola. Entenc que no està perquè el porti al pediatre, però no sé si començar a donar-li alguna cosa (tipus couldina o frenadol que ens prenem els grans quan veiem que comencem a refredar-nos) perquè no vagi a més i vagi millorant. Vosaltres li doneu alguna cosa? Què feu en aquests casos?

Moltes gràcies.

núvol, només volia dir-te que el frenadol, couldina i tots aquests productes no eviten el refredat ni impedeixen que vagi a més. El que fan és tractar els símptomes, p.e. si tens mal de cap, doncs et fan d'analgèsic, si tens mocs, alguns porten un expectorant. Però el refredat et durarà el mateix tant si prens això com si no prens res. Igual amb el teu peque. De totes maneres, si ell es troba bé, em sembla que sentit comú: no li donis res i ho passarà tant panxo. Una altra cosa és que et comenci amb febre. Donar-li alguna cosa per a millorar-li les defenses tampoc és descabellat, tant per ell com per qualsevol per prevenir. >.-<: >.-<:
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::