El pit per xumet

Tria el pit o el biberó.

Eva_
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

El pit per xumet

EntradaAutor: Eva_ » dt. nov. 02, 2010 1:02 pm

Hola noies,
La Iris té 11 mesos, fem LM i collit i fins ara les nits havien anat molt bé. Es despertava un parell de cops o tres, mamava i s'adormia.
Ara quan acaba de mamar, no s'adorm tant ràpid i no vol deixar el pit, vol estar "fent la pipa" tota l'estona. M'agrada molt donar el pit, amb l'altre fill vam fer LM fins als 2 anys, no em fa res que vulgui mamar de nit, però el que em molesta molt és que estiguem 1 hora succionant perquè a ella li relaxa.
Fa 2 nits que quan ja ha mamat li retiro el pit, i ahhhhhhhhhhhh, quin espectacle, s'enfada moltíssim i plora desconsolada.
Us hi heu trobat vosaltres?
Què heu fet?
moltes gràcies!
Imatge
Imatge
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: El pit per xumet

EntradaAutor: MIRJAN » dt. nov. 02, 2010 2:32 pm

Em sap greu, a mi no m'ha passat mai encara, afortunadament...
Jo, suposo que el que faria, és treure-li, aguantar el que puguis però arriba un moment que et deurà fer mal no?? A la meva petitona el que li agrada és posar la galta enganxadeta al pit i adormir-se però no li ha donat per xupar. I si ho proves?? vull dir amb el xumet i acostadet a la teta? no se... igual ja ho has provat oi?
Imatge

Imatge
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dt. nov. 02, 2010 3:38 pm

Hola!!

jo no et puc ajudar gaire, simplement em puc unir al teu problema!! l'Abril demà farà 14 mesos i també fa LM i com més gran es fa més li agrada la matona... a la nit es desperta tres o quatre cops i menja poquet, però el que més li agrada és quedar-se xumant el pit una bona estona, i els meus mals d'esquena (amb alguna contractura i tot), cada cop van a més...i de dia igual, cada dos per tres se m'acosta i em vol aixecar la samarreta per fer pit.... la veritat és que m'encanta poder alletar-la pq amb en Dídac no ho vaig poder fer, però agobia una mica fer de xumet.humà...

A veure si algu ens pot donar algun consell!!!

>.-<: :-()-)
Imatge
Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. nov. 02, 2010 4:12 pm

Hola Eva.

A mi també m’ha passat... i hi ha temporades que em continua passant.... i la veritat és que és complicat!!!

De bebè li feia el “canviaso” amb el xumet. o-o:)

Desprès, quan se’n va adonar s’empipava de valent!!! Havia d’esperar que s’adormís (has de mirar les senyals que segur que coneixes....) i li posava el dit a la boca per obrir-la i així poder retirar el pit..... de vegades funcionava.

Ara que ja és més grandet i és capaç d’entendre-ho, li dic que el pit té son i vol descansar... i de vegades és retira sense dir res, altres rondinant i altres no en fa ni cas..... :-D :-D
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dt. nov. 02, 2010 11:41 pm

Eva_ ha escrit:Hola noies,
La Iris té 11 mesos, fem LM i collit i fins ara les nits havien anat molt bé. Es despertava un parell de cops o tres, mamava i s'adormia.
Ara quan acaba de mamar, no s'adorm tant ràpid i no vol deixar el pit, vol estar "fent la pipa" tota l'estona. M'agrada molt donar el pit, amb l'altre fill vam fer LM fins als 2 anys, no em fa res que vulgui mamar de nit, però el que em molesta molt és que estiguem 1 hora succionant perquè a ella li relaxa.
Fa 2 nits que quan ja ha mamat li retiro el pit, i ahhhhhhhhhhhh, quin espectacle, s'enfada moltíssim i plora desconsolada.
Us hi heu trobat vosaltres?
Què heu fet?
moltes gràcies!

Estàs parlant de mi i el meu fill????

em passa el mateix!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Eva_
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dc. nov. 03, 2010 8:13 pm

hola noies!
ja veig que no és només cosa nostra...! em consola saber que no sóc la única "xumet humà" com diu la Prunaensucrada :r)
no li puc fer el canvi pel xumet perquè mai n'ha volgut, en vaig provar de tots tipus i res, metona.
gràcies a totes :love:
Imatge
Imatge
PRUNAENSUCRADA
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dj. nov. 04, 2010 11:00 am

Muntarem un club per explicar les nostrs miseries, jejejje... ara mateix tinc l'Abril enfilada com un mico intentant aixecar-me la samarreta per mamar una micona.... aix, si sembla que ens barellem, jeje

Eva, la meva tampoc ha volgut mai el xumet, nomes per jugar a posar-se'l i posar-te'l (això li encanta), però res més, i això fa que encara costi més...

Bé, vaig a fer una mica de cas a la pitufa que es comença a enfadar..
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::