inauguració del fòrum
inauguració del fòrum
Avui dia 18-Juliol-05 inaugurem aquest Fórum !!!
: bb : : sol : : bb :
amb moltes ganes de compartir experiències, idees i tot el que faci falta, per qualsevol problema tècnic aqui em teniu.
Fins ara
ok:
: bb : : sol : : bb :
amb moltes ganes de compartir experiències, idees i tot el que faci falta, per qualsevol problema tècnic aqui em teniu.
Fins ara

-
Vi
una idea maravillosa
Hola Toni, Hola Gemma! quiero felicitaros por esta idea que seguro ayudara muchisimo más que otras paginas para niños y padres, incluso más que las revistas sobre el tema ya que aqui nos leeremos el dia a dia y ayudará mucho.
Un beso grande y adelante con la buenas ideas!!
Gaby
Un beso grande y adelante con la buenas ideas!!
Gaby
-
Vi
Ostres tu! quina idea més bona!!! Jo estic viciada del foro de guianupcial, i ara amb aquest..ja em veig tota la meva vida fins a la vellesa enganxada a l'ordinador...
Jo, em vaig casar el passat 2 de juliol i ja m'agradaria tenir un : bb : el que passa és que he decidit esperar-me un anyet per donar temps a que millorin les nostres condicions laborals. Ara b.e, podré entrar a fer el lluferut una mica no?
Un petó i MOLTES FELICITATS! Sou genials!!
ok:
SUPERJU.

Jo, em vaig casar el passat 2 de juliol i ja m'agradaria tenir un : bb : el que passa és que he decidit esperar-me un anyet per donar temps a que millorin les nostres condicions laborals. Ara b.e, podré entrar a fer el lluferut una mica no?
Un petó i MOLTES FELICITATS! Sou genials!!

SUPERJU.
Gràcies Superju
Moltes gràcies pels teus ànims!!! I que et vagi tot genial..No estàs a la Trobada de GuiaNupcial??? Pots entrar dins del info..i així podràs coneixer moltes de les teves amigues virtuales....jejejeje I també les futures mares a SocPetit.com 

-
Vi
Re: inauguració del fòrum
gràcies per mantenir el fòrum net i fer un espai agradable i molt informatiu
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |