Sinèquies uterines - CONSELLS!
Sinèquies uterines - CONSELLS!
Hola noies,
Us escric perquè estic força procupada, em van fer una cesàrea a la setmana 34 per uns problemes bastant greus que vaig tenir durant l'embaràç, durant el part, no entraré en detalls ara, però van ser molt negligents i com a conseqüència també vaig tenir complicacions després. La qüestió és què gairebé 9 mesos després no m'ha vingut la regla encara (no vaig poder donar-li el pit perquè tots dos vam estar ingressats un mes) i tinc encara uns dolors horrorossos, he anat a metges i dels estudis que m'han fet han descobert que pateixo el sindrome asherman, sinèquies uterines, com a conseqüencia de la cesàrea... Jo no n'havia sentit a parlar mai i m'han dit que l'únic que es podria intentar es operar però que té mala solució ja que es probable que no es pugui sol:lucionar o inclús podria empitjorar, així que m'han deixat a les meves mans la desició. Alguna en sap res sobre el tema? Què farieu?
Moltes gràcies guapes!!!
Us escric perquè estic força procupada, em van fer una cesàrea a la setmana 34 per uns problemes bastant greus que vaig tenir durant l'embaràç, durant el part, no entraré en detalls ara, però van ser molt negligents i com a conseqüència també vaig tenir complicacions després. La qüestió és què gairebé 9 mesos després no m'ha vingut la regla encara (no vaig poder donar-li el pit perquè tots dos vam estar ingressats un mes) i tinc encara uns dolors horrorossos, he anat a metges i dels estudis que m'han fet han descobert que pateixo el sindrome asherman, sinèquies uterines, com a conseqüencia de la cesàrea... Jo no n'havia sentit a parlar mai i m'han dit que l'únic que es podria intentar es operar però que té mala solució ja que es probable que no es pugui sol:lucionar o inclús podria empitjorar, així que m'han deixat a les meves mans la desició. Alguna en sap res sobre el tema? Què farieu?
Moltes gràcies guapes!!!
Re: Sinèquies uterines - CONSELLS!
Es un tema delicado y muy personal. La decisión es tuya y solo tuya. Lo único que te puedo decir es que el estrés de la enfermedad con frecuencia se puede mitigar uniéndose a un grupo de apoyo donde los miembros comparten experiencias y problemas comunes. Ver la página web www.ashermans.org para buscar mayor información en línea acerca de un grupo de apoyo para el síndrome de Asherman.
En la mayoría de las mujeres, el síndrome de Asherman se puede curar con cirugía, aunque algunas veces se requiere de más de un procedimiento. Aproximadamente, del 70 al 80% de las mujeres que son infértiles a causa de este síndrome tendrán un embarazo exitoso después del tratamiento.
Espero haberte ayudado.
En la mayoría de las mujeres, el síndrome de Asherman se puede curar con cirugía, aunque algunas veces se requiere de más de un procedimiento. Aproximadamente, del 70 al 80% de las mujeres que son infértiles a causa de este síndrome tendrán un embarazo exitoso después del tratamiento.
Espero haberte ayudado.
http://www.ashermans.org/Spanish/support_groups.shtml
el link en español y el grupo de apoyo en español.
el link en español y el grupo de apoyo en español.
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Hola mamalaura.
Sento que el teu part tingués tantes complicacions i que a més fóssin negligents i això t'hagid eixat seqüel·les.
Com estàs ara?
Buscant per aquí al SP he trobat aquest post i m'ha interessat. Jo vaig passar per un raspat dia 5 d'octbre de 2010, estava de 12 setmanes i van veure que l'embrió no tenia batec. El cas és que des del raspat les regles m'havien canviat molt, i l'altre dia se'm va encendre la llumeta i lli vaig comentar al gine tots els símptomes que tinc, i de seguida em va partlar d'aquest síndrome. De totes maneres encara no ho tinc confirmat, dimarts he d'anar a que em facin una eco i si no ho poden veure bé em faran una histeroscòpia. El gine em va dir que la sol·lució era treure aquestes sinèquies, ja que si no les treien no em podia quedar embarassada una altra vegada.
Al final què has fet tu? Com t'ha anat?
Gràcies per avançat.
Sento que el teu part tingués tantes complicacions i que a més fóssin negligents i això t'hagid eixat seqüel·les.
Com estàs ara?
Buscant per aquí al SP he trobat aquest post i m'ha interessat. Jo vaig passar per un raspat dia 5 d'octbre de 2010, estava de 12 setmanes i van veure que l'embrió no tenia batec. El cas és que des del raspat les regles m'havien canviat molt, i l'altre dia se'm va encendre la llumeta i lli vaig comentar al gine tots els símptomes que tinc, i de seguida em va partlar d'aquest síndrome. De totes maneres encara no ho tinc confirmat, dimarts he d'anar a que em facin una eco i si no ho poden veure bé em faran una histeroscòpia. El gine em va dir que la sol·lució era treure aquestes sinèquies, ja que si no les treien no em podia quedar embarassada una altra vegada.
Al final què has fet tu? Com t'ha anat?
Gràcies per avançat.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Hola noies, que bé que us hagi trobat!!! Jo estic bastant desesperada i us entenc perfectament. us explico el meu cas. Deguat al part de la meva filla que va ser per cesarea (encara no entenc perque em van fer una cesarea), em van quedar restes de la matriu perque no m'ho van fer bé. Al cap d'un any en una eco rutinaria ven detectar aquests restes que s'havien solidificat i em varen fer un raspat per treurels. De resultes del raspat, com que van burxar molt a l'uter, s'em van fer sinèquies, que no van detectar quan després d'estar un any buscant un segon embaras no em quedava. Em van fer una salpingografia i va ser llavors quan m'ho van veure. El meu gine per treure'm les sinequies am va fer una histeroscopia al mes de novembre i em va posar un diu, que he poretat durant tres mesos (res regles). Ara el dilluns vaig a que m'el treguin, i m'haurà de dir com está tot. Si és que he de pendre estrogens (o no se quin rollo em va dir) o que? El tema és que degut a tot aixó porto gairabé un any i mig buscant el segon embaras i no ha hagut manera! Em va dir el gine que el que jo tinc no son sinequies de repetició, pel que enten que si me las han tret, ja em podré quedar embarasada, no? estic bastant desesperada, perque és una afecció molt poc comú que poques noies pateixen, i costa molt de trobar algu que havent tingut sinequies s'hagi pogut tornar a quedar ambarasada.
Moltes gràcies noies per escoltar-me!
Moltes gràcies noies per escoltar-me!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mamalaura, o et recomano que t'operis, és un intervenció que no fa mal, no té post operatori i és ràpid. El menys que et treguin les sinequias. De totes formes si no vols tenir més fills, les sinequies no son greus i no tenen complicació, el tema és que produeixen infertilitat, que és en el punt en que em tobo jo.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |