Canvi de cuco a cadireta

Més qüestions.
esquimal
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Canvi de cuco a cadireta

EntradaAutor: esquimal » ds. des. 04, 2010 1:13 pm

Holes noies, tinc un dilema, a veure si alguna mare experta em pot ajudar. Tinc un nen de 4 mesos i una setmana, bastant alt i gran, ja fa 64 cm i pesa quasi 8 kg. El problema és que al cuco ja em toca amb els peus al final, i si a sobre li poso la funda aquesta pq no passin fred doncs quasi no hi cap, al maxicosi pot treure les cametes per baix, però està molt apretat, i no sé si passar-lo al cotxet. El meu marit diu que el torni a posar al cuco (al maxicosi es queixa bastant, i com ja he dit està molt estret) però jo no sé si és bona idea, el que a mi em tira enrera de la cadireta és que no la puc posar mirant cap a mi, i em sembla tant petit encara. No sé què fer. Quan els veu canviar vosaltres? Què farieu? Ah, un altre tema afegit és que no tinc ascensor, per tant he de pujar i baixar 4 pisos cada vegada amb els 8 kg de nen + bossa + funda (això pel cuco) pq la funda la puc deixar posada al maxicosi i a la cadireta. A veure si algú em pot ajudar. Potser si no fes tant fred el podria deixar una miqueta més al cuco, però amb tanta roba pobret no es pot ni moure.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Canvi de cuco a cadireta

EntradaAutor: charito » ds. des. 04, 2010 1:54 pm

Jo ja fa un mes que el porto a la cadireta pq no cabia a la prima. Fa mes o menys com el teu, 66 cm i 7.500 Kg. Li vaig preguntar a la pediatra i em va dir que cap problema sempre que no s'hi estigues massa hores assegudet. De fet si estires el respatller et quedara força pla.
yana.0
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » ds. des. 04, 2010 2:50 pm

Nosaltre també el vam canviar al voltant dels 4 mesos, ara la nostra cadireta si que mira cap a nosaltres, així em semblava que el tenia més controlat.

Jo tampoc tinc ascensor a casa i el que faig es deixar les coses al replà de l'escala, tot lligat amb una cadena d'aquestes de bici, de moment no ens han tocat mai res.
Imatge
Imatge
lluna80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. oct. 25, 2010 1:25 pm

EntradaAutor: lluna80 » ds. des. 04, 2010 2:53 pm

Nosaltres també la vam canviar quan tenia 4 mesos i mig. Estava molt gran i no hi cabia. La pediatra ens va dir que no hi havia problema, procurant portar-la sempre en la posició mig estirada, per no forçar l'esquena (perquè encara no s'aguanta asseguda).
El cuco el portem al cotxe sempre incorporat i com que li surten els peus, però la tapem amb una manteta :)
esquimal
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » ds. des. 04, 2010 7:21 pm

Gràcies noies, avui ho hem provat i ha anat força bé. :ok:
soneta
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: soneta » dg. des. 05, 2010 10:59 am

nosaltres fa un parell de setmanes que l'hem canviat a la cadireta perquè tampoc cabia ni al cuco (que tampoc vol anar-hi perquè no veu res) ni al prima (li surten els peus i anava molt incomode i apretat), ell hi va super feliç a la cadireta i mirant cap enfora, així ho pot xafardejar tot, aixó si, en la posició mig estirat sempre i si fa molt fred li poso el plastic de pluja perquè mirant enfora li arriba més l'airet i que no s'encostipes
Imatge
Imatge
yolandafl
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dt. nov. 30, 2010 12:57 pm
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: yolandafl » dl. des. 20, 2010 12:07 pm

nosaltres el vam haver de passar a la cadireta amb 4 mesos i la veritat és que va encantat. S'ha de dir que tinc el Jane reverse i encara va mirant a la mama que encara em fa peneta canviar-lo.
Imatge ImatgeImatgeImatge

VENC PIS A FIGUERES viewtopic.php?f=61&t=23675

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::