Un mar d dubtes

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
atreB+
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

Un mar d dubtes

EntradaAutor: atreB+ » dc. des. 29, 2010 3:39 pm

hola noies fa un temps q us llegeixo encara q mai havia participat...
una amiga em va recomanar fer-ho...

Fa un any i mig vam decidir amb la meva parella posar-nos a buscar un baby...
encara l'estem cercant... sempre havia sentit q venen d París però x mi q el meu ve d molt més lluny...

Ara fa uns mesos vaig comentar-li al metge q feia força q el buscavem i desprès de dir-me q no m preocupès i que eren cabòries meves (em vaig arribar a sentir fatal), vaig decidir demanar una segona opinió, akesta vegada a la SS.

Em van dirigir a una ginecòloga i amb 3 mesos vista em van dir q si aleshores no em kedava em farien una sèrie d proves...
Ara al mes d Desembre shan complert ja els mesos i vaig anar amb la meva parella.
Alli em van fer una eco de les d sempre, m'han demanat una super extracció d sang amb un munt de coses a analitzar... i x últim una histerosalpingografia... x veure si ovulo... akesta és la q em fa més por d totes...alguna li han fet???

A la meva parella tb li han demanat una extreta d sang i esperma x analitzar...8a ell poca cosa...)

A mi el q em fa més por és la histero... entre altres coses xq quan he vist l'enema q mhaig d posar abans m'han sortit els ulls de puesto!!! i q em donin un vàlium xq estigui trankileta pues d bones a primeres tampoc em trankilitza gaire...
Bé desprès d'esperar un llarg més a la prova...xq haig d demanar hora el 1er dia d regla... es a dir avui, he trucat i patamam, m'han dit q mhaig d'esperar un mes més, un llarg mes més, xq la setmana q ve fan festa!!! em pregunto si a l'hospital s'han preguntat mai ho llargues q es fan en akest casos les esperes....

en fin... q a part d trobar-me com una coca x la regla... resulta q mhaig d'esperar...
bé si x algo respiro és x l'enem q s'haurà d'esperar...

Si alguna està en la metixa situació agrairia m'explikés el seu punt d vista...o pel q ha passat...
Stic morta d por!

Gràcies.
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

Re: Un mar d dubtes

EntradaAutor: minimandarina » dc. des. 29, 2010 4:21 pm

Dins l'apartat de buscant un embaràs, si remenes, trobaràs un tema sobre les histeros. Val la pena llegir-lo perquè hi ha moltes explicacions d'experiències i així t'informes una mica.
Que vagi tot molt bé i sort!!!!!!
Imatge

Imatge
Mireia11
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Mireia11 » dc. des. 29, 2010 8:43 pm

Hola guapa!

Jo també fa any i mig que busco. Abans de l'any em van fer les proves entre elles la histero.... l'únic que et vull dir d'aquesta prova és que el molt ràpida!!! Si que és molesta, no t'enganyaré, però molt ràpida....
Suposo que ja t'han explicat o has llegit sobre la prova.... et possaran un contrast i aniràn fent radiografies per veure si el contrast arriba als ovaris, en aquest cas les trompes són permeables (o sigui que poden pujar els bitxitus i baixar l'ovul).

Pren-te amb calma aquest mes (ja sé que es fàcil dir-ho) però esperar hauràs d'esperar igual, així que si estas calmada millor. Jo ara tinc per endavant un any de llista de espera per anar a reproducció asistida, així que més val que m'ho prengui amb molta paciencia.

Ja ens explicaràs que tal t'ha anat la prova!
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dc. des. 29, 2010 9:04 pm

Guapa, a mi quan me la van fer em van donar un ibuprofè abans de començar. Va ser una mica rotllo perquè jo vaig estar com uns 15 minuts que de sobte tenia mal de regla però dels forts, però un cop van acabar el dolor va marxar en pocs minuts. Tu ves relaxada i si cal, li comentes al teu metge que estaràs molt nerviosa, potser et pots prendre una valeriana abans.
Sobre tema espera, noia, sento no poder donar-te gaires ànims perquè en processos com aquest les esperes són llaaaargues, llaaaargues, encara que no tinguis res. T'explico el meu cas per sobre. Jo vaig estar 3 anys fins que no em vaig quedar. Primer a veure si venia de forma natural, i com que no, vàrem fer proves, entre pits i flauts, doncs un parell de mesos amb proves o tres. Després 2AI que no van anar bé. I en aquest moment jo vaig haver de fer un parón d'un any 1) per circumstàncies familiars (la meva mare va tenir un càncer i va morir, cosa que no em va predisposar a quedar-me en aquell temps) i 2) quan finalment semblava que la cosa ja estava aquí, em vaig haver d'esperar a que em transferissin els embrions perquè m'havien sobreestimulat i tenia líquid a la panxa. No era un problema per a l'embaràs, però sí per a mi. M'hagués hagut d'estar part de l'embaràs a l'hospital perquè em controlessin la proporció sals-aigua. Així que com veus, quan no és un all és una ceba i seeeempre hi ah tema que et fa esperar per alguna cosa.
Jo el que vaig intentar va ser estar mooolt ocupada. És complicat no estar pendent de tot plegat, però si m'ocupava tant de temps com fos possible, algunes vegades no hi pensava tant.
Molta sort!!! I si trobo algun lloc on venen paciència, t'ho diré!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dj. des. 30, 2010 7:42 am

Hola Noies! mercy per contestar tant ràpid...
parlar del meu "problema" és el més em costa...
ho poso entre cometes xq encara tinc esperança q sols sigui paciència el q em falta...

Durant 1 any i mig q fa q busco un baby ho he portat en secret total amb la meva parella...
Suposo q a tothom li passa q als menjars familiars... de feina... entre amics... bé en qualsevol ocasió... tothom sempre fa la mateixa pregunta...i els babys x quan????La meva resposta sempre era...ja arribaràn.... (tragant-me les meves pors...)....

No és no voler explicar el problema sino que no tinc ganes d ser el tema d conversa entre els amics... o entre ningú....

Finalment ho he explicat als meus pares.... més q res xq el dia d la prova q creia q seria akesta setmana no em podia acompanyar la meva parella...
es van kedar força parats... i ara estan força x mi... encara q algo xq enganyar.... sí q han xerrat... em vaig enfadar força... així q espero q m mantinguin el meu petit secret d proves... fins q almenys sàpiga què és el q realment em passa...ens passa...

Tal com dieu sí q he llegit algo d les Histeros... he llegit des de q són ràpides, a lentes,, a doloroses,,,a no passa res... x això tenia els meus dubtes... i sí, m'han donat una valeriana... x sota la llengua x akell moment... (cosa q d moment em posa algo nerviosa...) però com dieu... el mes és llarg... i crec q m'ho prendré amb calma.... d moment vaig guardar l'enema en un armari per no veure'l... (per mi crec q és ho pitjor...)....

bé no+ dir-vos q moltes gràcies a les 3, akest matí és el primer q he fet...llegir-vos... i penso q encara ens keda força camí...
Tal com dieu si trobeu la botiga d la paciència crec q m'hi apunto anar d compres!!!
Avui apuntaré a la meva carta d reis q ens portin paciència a totes i molta sort!!! ho encarrego x totes...
Un petó i moltes gràcies..

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. des. 30, 2010 9:01 am

altreB+ jo també estava cagada per la prova aquesta... havia llegit a tants llocs q era molesta i feia mal, q bé, el meu cap no parava de donar-li voltes... per sort, després d'1 any de cerca i a les portes de fer-me la histe, vem saber q estàvem :-()) (estic convençuda q ens vem quedar pq ens vem relaxar... pq tenia molt clar q era JO qui tenia un problema (a l'itaco tot li havia sortit OK), i vem fer deures per fer-los, sense cap tipus de pressió ni res, i .... PIM PAM, com diria aquell!). Una amiga meva, q li van fer la prova, em va dir l'altre dia q a ella no li va fer gens de mal, q es va prendre un ibuprofè abans i llestos, i també anava cagada...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Mireia11
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Mireia11 » dj. des. 30, 2010 3:14 pm

AtreB+, et llegeixo i sembla que em llegeixi a mi mateixa. Nosaltres també ho portavem en secret fins a les meves proves. Més que res perquè la meva parella no podia faltar a la feina i jo no hi volia anar sola, així que els hi vaig explicar als meus pares i als meus sogres.
Abans de la histero li vaig explicar a la meva tieta que es comadrona, per saber una mica més del tema, i perquè ella es va encarregar de demanar la hora per el seminograma de la meva parella, es va portar i de fet s'està portant molt bé.

Intenta estar tranquila.... ja tindràs temps a possar-te nerviosa quan s'acosti el dia. Però de veritat et dic que és molt ràpida! Del tema de l'enema no te'n puc dir res perquè a mi no me'l van donar.... simplement un enantyum el dia abans i el mateix dia i un antibiotic que havia de pendre després crec.

Jo com et vaig dir estic en llista d'espera per reproduccio asistida perquè encara que tot ha sortit ok, es veu que no ovulo amb regularitat, i com que amb l'omifin no em tingut exit, doncs em deriven a l'Hospital de Sant Pau. Encara que tot i així al febrer tinc visita amb una altra gine per una segona opinió....

Et desitjo moltissima sort i a veure si no arribes a la histero perquè tens una panxulina!!!
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dj. des. 30, 2010 4:12 pm

Hola noies! em sembla que m'hi estic aficionant a això del Soc Petit!
parlar amb vosaltres crec q em relaxa tb...o almenys m'hi sento compresa.
M’ha fet gràcia mireia11 quan em comentes ho del nostre secret q sols li vas dir primer a la tieta i desprès als pares i els sogres... ben bé com jo... patint-ho soletes fins que ens em trobat amb l’última carta d’haver-ho d’explicar algú...
La meva parella tampoc pot faltar a la feina... per això mhi he trobat sola fins q li he hagut d’explikar als pares...
En el meu cas els sogres encara no els hi hem dit... més q res xq tant la meva parella com jo, preteniem passar-ho sols i en el suposat cas q la prova donés un resultat que no fos bo, llavors els hi diríem però si es bo, com et va passar a tu Mireia xq amoinar-los? (cosa q al final vaig haver d fer amb els pares), i ens haguessim oblidat del tema...
Itaca@ tant d bo et pugui dir q tinc una panxulina q no es cosa del turró!!! I si pot ser abans d la meva histero molt millor!!! Tho ben asseguro.... crec q un cop comenci el nou cicle xq ara stic amb la regla... m’hi poso amb tals ganes q intentaré q ningú em posi l’enema.... x mi q hi somio i tot! Jeje és conya, però amb molta calma... i moltes ganes!! D fet ja mhe demanat un conjuntet mono sexy q portaran els reis... jijiji
Com dius tu Itac@ jo tb tinc la sensació que el “problema” si és q nhi ha cap, és meu...
No xq em vulgui sentir culpable... sino xq la q es troba com un ocellet caigut d l´arbre cada vegada q em ve la regla sóc jo.... i a més a més, crec q dec haver gastat com 4 caixes d testos d´ovulació i podeu creure q no n´he encertat ni un!!!! Així q tinc molt números q si algu no ovula sóc jo....
Mireia per altre banda dirte q me´n alegro q puguis fer això d la reproducció assistida... i segur q totes algun dia podrem tenir un petito o petitona com desitgem... mira la itac@... kina sort... però segur q ho acomseguim...
Un petó x totes i moltes gràcies...

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
sandradani
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:41 am

EntradaAutor: sandradani » dl. gen. 03, 2011 2:23 pm

Hola guapa, com et diuen tranquila... jo tb hauré de passar per la mateixa prova el mes de març.Fa un any que busque, i el meu ginecoleg mha donat temps fins el març si el març no estem embarassats , ja tinc el volant per fer la prova...estic igual que tu molt espantada. Van passan els messos, em faig els test d'ovulacio, ens em fet les proves hormonals...i seguim igual, però segur que d'una manera o un altre ens arribarà, molts ànims.
atreB+

EntradaAutor: atreB+ » dl. gen. 03, 2011 2:58 pm

Hola sandradani, tal com diuen crec q ho millor és q estiguem trankiles... jo suposo, si tot va bé, és q me la facin al febrer... tal com vaig dir quan me lhavien de fer (akesta setmana concretament), resulta q estan d vacances...entre reis i festes... ja sabia jo q em coincidiria... en fin a esperar al mes q ve...
ahir no estava gaire animada.... i crec q és lo peor q podem fer... però ahir un altre d les meves amigues em va dir q estava d 3 mesos... jo vaig estar super contenta x la notícia!!! vamos emocionada...però un cop va passar l'anunci... vaig entristir-me força i em va agafar la plorera de i jo q??? i jo xq no??? a part q no paro d sentir q a tothom li és taaaaant fàcil.... i jo penso... "pues no sé q coi faig jo d malament!" q no ho trobo tant senzill....
en fin q avui mhe llevat amb més ganes q mai... i mira tb tinc ganes d fer la super prova x saber què passa...
si vols ja t'explikaré q tal mha anat...si és q arribo.... ojalà et pugui dir q no mha calgut!!! estaria bé oi? ojalà no haguéssim d passar cap d nosaltres x akesta maleïda prova....
Apa un petonet i animar-nos totes!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 54 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::