mal ovaris.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lluna2
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 11:03 am

mal ovaris.

EntradaAutor: lluna2 » dl. feb. 13, 2006 6:02 pm

Hola noies soc nova i us volia fer una pregunta resulta que el dia 27 del mes passat em va venir la regla y el dia 2 de febrer quan ja feia dos dies que no la tenia em va començar un mal exagerat als ovaris y encar al dia d'avui en tinc estic una mica preocupada jo en l'actualitat fa 8 mesos que busco el meu <:-< i no hi ha sort. Que em pot fer aquest mal? Per cert la ultima regla va ser molt rara ara si ara no pero em va vaixar sang o sigui que no crec que sigui un embaras.
ferro
:: cèrvol
Entrades: 563
Membre des de: dc. gen. 25, 2006 7:50 pm

EntradaAutor: ferro » dl. feb. 13, 2006 8:49 pm

Hola lluna2!:--/) :--/) :--/) :--/)
És el primer cop que et passa de tenir aquest dolor tant fort? Potser és l´ovulació, no sé. Crec que seria millor que si vas al gine li comentis i a veure què et diu.
Ja ens aniràs informant.
Lod
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dt. feb. 14, 2006 7:28 am

:--/) Lluna!

Bé, jo en el teu cas agafaria hora ja al ginecòleg i surts de dubtes i preocupacions, mentres més aviat millor!!
per el tema ovulació, no crec que sigui, ja que si dius que et va venir el mal un o dos dies després d'haver-te marxat la regla encara no estaves ovulant.
De vegades, en a mi m'ha passat, és que tens una ovulació dolorosa, és a dir, que quan estàs ovulant.. al desfer-se l'òvul no fecundat queda una bassa petitona de sang dins el teu organisme i et provoca mal estar uns mesos fins que marxa.. però no és res important a totes les dones de ben segur que li ha passat.
Que no sigui això, que el mes anterior tinguessis una ovulació dolorosa i ara tens el mal estar produït per aquest fet. Podria ser una explicació, però el que t'he dit, si et fa molt de mal des de fa dos setmanes jo no esperaria més i anaria al ginecòleg, no perds res d'acord reina?
I ja saps aquí estem totes per recolzar-te i animar-te amb els dubtes que tinguis.. ja ens diràs el què!!

Així que portes 8 mesos de pràctiques?? doncs mira, ja som dos!! :ok:

Una abraçada!

:oink: :oink:
samba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: ds. feb. 11, 2006 8:25 am

EntradaAutor: samba » dt. feb. 14, 2006 8:23 am

Hola lluna, però la regla que vas tenir va ser sang, sang, amb la mateixa cantitat que de costum? perquè dius que va ser molt rara.
Et demano això, perquè els primers síntomes d'embaràs són exactament iguals als de la regla, es casi impossible distingirlos, i hi ha noies que tenen un petit sangrat que s'anomena d'implantació, i no es la regla, sinó l'implantació de l'ovul a l'uter.
Imatge
Lod

EntradaAutor: Lod » dt. feb. 14, 2006 8:32 am

:--/)

Samba però la implantació es produeix uns deu dies abans de la implantació no? quan ovules i l'esperma penetra.. no quan t'ha de venir la regla, almenys això és el que tinc entès... bé, com cada persona és un mon...

Lluna... t'has fet una prova d'embaràs?? perquè no te la fas i surts de dubtes i si és falsa alarma doncs ves al ginecòleg i que et revisi aquest mal d'ovaris. ;-)

:oink: :oink:
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dt. feb. 14, 2006 9:56 am

Crec que té raó la Dolo. Jo vaig tenir les molèsties de regla quan m'havia de venir però no em va baixar perquè, clar, estava :-()) però el petit sangrat, que no va ser sangrat sinó una pèrdua rosada tènue, el vaig tenir uns 10 dies abans. I era perquè s'havia produït la implantació, i jo em vaig pensar que se m'adelantava la regla.

En quant al mal....tot i que poden ser etapes, jo també m'ho faria mirar pel ginecòleg. :ok:

a veure què et diuen (+:-)
lluna2

EntradaAutor: lluna2 » dt. feb. 14, 2006 7:55 pm

Gràcies per les vostres respostes pero ja tinc hora el ginecoleg pel proper dijous ja que ens comencen a fer les proves de perque no m'he quedat embarasada encara.
Lod

EntradaAutor: Lod » dc. feb. 15, 2006 7:44 am

:ok:

:--/)
lluna2

JA HE ANAT AL GINECOLEG

EntradaAutor: lluna2 » dj. feb. 16, 2006 8:03 pm

HOLA NOIES JA HE ANAT AL GINECOLEG I NO M'HA TROBAT RES M'HA DIT QUE ESTAVA BÉ. PERO QUE EL QUE EM PASSABA ES QUE OVULAVA UN MES SI I UN NO, PER AIXÓ M'HA DONAT L'OMIFIN ALGU SE L'HA PRES I LI HA FUNCIONAT?
ferro
Entrades: 563
Membre des de: dc. gen. 25, 2006 7:50 pm

EntradaAutor: ferro » dj. feb. 16, 2006 8:21 pm

Hola lluna 2!!!!!!!!
Jo n´he sentit a parlar. Sé que són pastilles per induïr l´ovulació però poca cosa més. A veure si tens sort. Anims!!!!!1

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::