2 BONES NOTICIES AVUI!!!! (de moment, jejeje....)
- manumar
- :: lleona

- Entrades: 954
- Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
- Ubicació: Calella
- Contacta:
2 BONES NOTICIES AVUI!!!! (de moment, jejeje....)
Hola noies!!!
Veig que'l foro avui està super animat. Bueno, doncs com us comentava al titol, tinc dos bones noticies, la primera és que he aprobat l'examen de teòrica, encara no m'ho crec, a la primera, a més l'exàmen le trobat super complicat i he sortit convençuda que havia catejat.
I la segona noticia és que m'he apropat surtint de l'examen al laboratori a veure si la mostra del meu home era valida i m'han dit que si que estava en procès d'analisis. La setmana que bé el dijous haig d'anar a buscar el resultat i el dimarts de la següent anirem a veure el ginecòleg pel resultat, a veure quina solució ens dona.
Així que com encara no s'ha acabat el dia, a veure que mes passsarà avui....

Veig que'l foro avui està super animat. Bueno, doncs com us comentava al titol, tinc dos bones noticies, la primera és que he aprobat l'examen de teòrica, encara no m'ho crec, a la primera, a més l'exàmen le trobat super complicat i he sortit convençuda que havia catejat.
I la segona noticia és que m'he apropat surtint de l'examen al laboratori a veure si la mostra del meu home era valida i m'han dit que si que estava en procès d'analisis. La setmana que bé el dijous haig d'anar a buscar el resultat i el dimarts de la següent anirem a veure el ginecòleg pel resultat, a veure quina solució ens dona.
Així que com encara no s'ha acabat el dia, a veure que mes passsarà avui....

- MONTSERRAT
- :: tigre

- Entrades: 787
- Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |