ha baixat molt la dosi de llet
ha baixat molt la dosi de llet
Bon dia!
El Martí ( dijous fa 2 mesos)és una caixa de sorpreses, ha passat d'una setmana demanar bibis de 120 a res, amb aquest petits no hi ha una pauta possible....
La qüestió és que desde dissabte el Martí almenys 1 cop al dia ha vomitat i quan dic vomitat no és glopada, pq surt la llet a raig en una de les tomes i les derreres fa glopades abundants.
La pediatra m'ha dit que al fer alimentació mixta, potser he tingut una pujada de llet, pq el nen no té cap síntoma de refredat ni res per l'estil, però jo no he notat res ni quan me n'he tret i el petit de vegades no està més de 3 minuts a cada pit i me l'escup.... La qüestió és que ara només pren de 20 a 50 ml com a molt de biberó pq sinó acaba expulsant la resta.
Mamis experimentades, alguna li ha passat algo semblant o té idea de que pot passar?????
gràcies per avançat!
El Martí ( dijous fa 2 mesos)és una caixa de sorpreses, ha passat d'una setmana demanar bibis de 120 a res, amb aquest petits no hi ha una pauta possible....
La qüestió és que desde dissabte el Martí almenys 1 cop al dia ha vomitat i quan dic vomitat no és glopada, pq surt la llet a raig en una de les tomes i les derreres fa glopades abundants.
La pediatra m'ha dit que al fer alimentació mixta, potser he tingut una pujada de llet, pq el nen no té cap síntoma de refredat ni res per l'estil, però jo no he notat res ni quan me n'he tret i el petit de vegades no està més de 3 minuts a cada pit i me l'escup.... La qüestió és que ara només pren de 20 a 50 ml com a molt de biberó pq sinó acaba expulsant la resta.
Mamis experimentades, alguna li ha passat algo semblant o té idea de que pot passar?????
gràcies per avançat!
Re: ha baixat molt la dosi de llet
Hola!!
Això de ser mare és una gran aventura.... A la meva nena li va passar que també va rebaixar molt els ml de llet i vomitava. Als dies li va sortir bastant mocositat. També pot ser que tingui mocositat al coll (tot i que no ho vegis i et sembli que no en té) i que li faci fàstic empasar la llet. Pensa que la llet crea més mocs.
També el tema pot ser que tingui regurgitació, pots trobar llets a la farmàcia que són una miqueta més espesses i així no fan glopades.
Ànims!
Això de ser mare és una gran aventura.... A la meva nena li va passar que també va rebaixar molt els ml de llet i vomitava. Als dies li va sortir bastant mocositat. També pot ser que tingui mocositat al coll (tot i que no ho vegis i et sembli que no en té) i que li faci fàstic empasar la llet. Pensa que la llet crea més mocs.
També el tema pot ser que tingui regurgitació, pots trobar llets a la farmàcia que són una miqueta més espesses i així no fan glopades.
Ànims!
També podria ser intolerancia a la lactosa o bé intolerancia a les proteines de la llet de vaca, els simptomes és vomits i diarrea, demana-ho al pedi i ja ens diras.
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Ostres emanens, m'has acollonit!!!!! però si porta 2 mesos amb la mateixa llet sense problemes, a més va restret, no crec que sigui algo tant complicat.
Si que és veritat que com diu la Betth, avui li he vist moquets al nas i li he posat unes gotes de suero, a veure com va el dia i si va en augment la gana.... sinó tornarem al pediatra, que no sigui per no fer-nos pesats jijiji
Gràcies
Si que és veritat que com diu la Betth, avui li he vist moquets al nas i li he posat unes gotes de suero, a veure com va el dia i si va en augment la gana.... sinó tornarem al pediatra, que no sigui per no fer-nos pesats jijiji
Gràcies
Si els moquets són transparents amb el suero n'hi ha prou, serà questió de dies. I poquet a poquet anirà menjant més. Tot i això quan són tant petits més val portar-lo al pediatra les vegades q calgui fins q et quedis tranquil.la.
A mi em va passar semblant, t'explico, el nen cada vegada anava deixant més bibi, a part feia més glopades de les habituals, un dia li vaig sentir que respirava i tenia com moquets, li posava rinhomer i semblava que anava bé, però seguia tenint els moquets, vaig anar al pediatre i em va dir que de rinhomer res, que no era prou per arrastrar els mocs i que els expulsés per el nas o la boca o que se'ls empassés i allà mateix li va fer un rentat de suero però amb xeringa, pobret, els mocs que va arribar a treure.....mare meva! i semblava que no tingués res, em va dir que ho anés fent 3 cops al dia fins que li marxéssin i llavors almenys un cop al dia, i sobretot vigilés que no agafés febre, ja que els mocs li podien anar als pulmons i agafar una bronquiolitis, que quan són tan petits és freqüent es veu.
Jo de tu aniria al pediatre sens dubte, no tinguis por de ser pesada si així et quedes tranquila.
Jo de tu aniria al pediatre sens dubte, no tinguis por de ser pesada si així et quedes tranquila.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |