3 díes de falta i TE negatiu...
- sotalalluna
- :: granota

- Entrades: 204
- Membre des de: dl. juny 14, 2010 7:49 am
3 díes de falta i TE negatiu...
Hola noies,
Necessito ajuda sobre un "problemilla". Tal com diu el titol, porto 3 dies de falta. M'hauria d'haver vingut la regla el dimarts com a moolt tard (dia 31 del cicle), i encara l'espero... Aquest matí volia sortir de dubtes i m'he fet un TE de tira (comprat a lEbay) i m'ha donat negatiu. Mai he tingut tants dies de retràs, per nervis no és per que aquest més estava super tranquil.la, tenia assumit que no haviem fet bé els deures...
La veritat és que no tinc símptomes d'embarassada. Tinc dolorets a la panxa com de warry, però molt suaus, i molt de tant en tant, els pits em "molesten" una mica al tocar-los i tinc més gana i més pixera... Però també pot ser casualitat.
Ara no sé que fer, si esperar-me i fer-ne un altre o anar al metge directament.
Alguna us hi heu trobat amb algo semblant??
Moltes gràcies.
Necessito ajuda sobre un "problemilla". Tal com diu el titol, porto 3 dies de falta. M'hauria d'haver vingut la regla el dimarts com a moolt tard (dia 31 del cicle), i encara l'espero... Aquest matí volia sortir de dubtes i m'he fet un TE de tira (comprat a lEbay) i m'ha donat negatiu. Mai he tingut tants dies de retràs, per nervis no és per que aquest més estava super tranquil.la, tenia assumit que no haviem fet bé els deures...
La veritat és que no tinc símptomes d'embarassada. Tinc dolorets a la panxa com de warry, però molt suaus, i molt de tant en tant, els pits em "molesten" una mica al tocar-los i tinc més gana i més pixera... Però també pot ser casualitat.
Ara no sé que fer, si esperar-me i fer-ne un altre o anar al metge directament.
Alguna us hi heu trobat amb algo semblant??
Moltes gràcies.
Y un dia después de la tormenta, cuando menos piensas sale el sol...
Re: 3 díes de falta i TE negatiu...
Jo aniria a la farmàcia i provaria amb un Clearblue. Diuen que són més fiables.
Sort!
Sort!
Corre a comprar un Clearblue ja... 

jo m'esperaria un parell de dies i tornaria a repetir el test, perque potser encara no et surt el positiu per nivells d'hormona, si en un parell de dies no ve la warry tornes a fer el test i si et torna a sortir negatiu cap al metge....
Jo també m'esperaria a dilluns a fer-me un altre test i si no truca al teu gine, pot ser qualsevol petit desajust!
Molta sort!!

Molta sort!!
A mi el Clearblue em va donar un positiu com una casa al dia següent de la falta i me'l vaig fer a quarts de 8 del vespre.
Tenía dolors suaus de warry, com tu, i també molt de pipí. De fet el dia abans vaig dinar amb unes amigues i les dues flipaven de lo que anava al lavabo. I jo ja sòc pixanera de sèrie.
Tant de bo sigui un +, Sotalalluna! Ja ens informarás!
Tenía dolors suaus de warry, com tu, i també molt de pipí. De fet el dia abans vaig dinar amb unes amigues i les dues flipaven de lo que anava al lavabo. I jo ja sòc pixanera de sèrie.
Tant de bo sigui un +, Sotalalluna! Ja ens informarás!
- sotalalluna
- :: granota

- Entrades: 204
- Membre des de: dl. juny 14, 2010 7:49 am
Gràcies a totes, però tampoc hi ha hagut sort aquest mes. M'acava de baixar
Mow, encara no t'havia felicitat pel teu positiu. Ara ja no és un positiu, ara és una faveta!! enhorabona!!
Mow, encara no t'havia felicitat pel teu positiu. Ara ja no és un positiu, ara és una faveta!! enhorabona!!
Y un dia después de la tormenta, cuando menos piensas sale el sol...
Ho sento sotalalluna, a començar un nou cicle...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Mina2010, Greys