Introducció biberó

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

Introducció biberó

EntradaAutor: minimandarina » dc. feb. 23, 2011 9:59 am

Tinc una nena de mig any i ja fa dos mesos que em diuen que hem d'introduir el biberó i cereals per falta de pes però fins ara no ho he volgut fer. Ara que ho comencem a fer i que aviat l'hauré de deixar per anar a treballar ens diu que el biberó (llet sola o amb cereals) ens el prenguem nosaltres.
Com ho heu fet per introduir el biberó? Ho ha provat el meu home, la seva germana, la meva sogra,... però només vol pit i sinó fa vaga de fam!
Com ho he de fer?????? Ja vull que mengi biberó però que també continuï amb una miqueta de pit!Em doneu consells?????

Moltes gràcies!!!!!!
Imatge

Imatge
devo
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

Re: Introducció biberó

EntradaAutor: devo » dc. feb. 23, 2011 10:12 am

El meu petit tampoc volia el biberó. Vam estar una setmana oferint-li cada dia, sense forçar-lo, i se'l va acabar bebent. Primer no el volia ni veure, i poc a poc va anar fent alguna xumada. No el forçàvem mai, i si no en volia doncs fora, i llavors esperava 5 o 10 minuts a donar-li el pit...
Ara quan el veu ve corrents (gatejant) com un deseperat :content:
Imatge Imatge Imatge
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dc. feb. 23, 2011 10:30 am

podries provar els bibis de Tommee Tippee que tenen la forma semblant al mugró. No sé si ja ho fas...és una idea...

La Mar al principi tb deia que la Nidina me la prengués jo...però amb paciència i aprofitant de donar-li quan té molta gana...

Molta sort!!
Moxae
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

EntradaAutor: Moxae » dc. feb. 23, 2011 11:13 am

Hola!

Jo al meu petit li vaig intentar donar algun biberó, però tampoc li agradava, i de fet la pediatra em va recomanar passar directament a la cullera, així que ell no n'ha pres. No podries intentar donar-li els cereals en papilla? És el que vaig fer jo i a més de les papilles, segueixo amb el pit (ja té 9 mesos). Sort!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dc. feb. 23, 2011 11:30 am

Per què biberó? Dona-li amb cullera, es el que ens va dir l'infermera. Nosaltres ho hem fet aixi des que tenia 5 mesos i molt be.

Ara solament pren un bibe nomes de llet abans d'anar a dormir.

Sort!
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dc. feb. 23, 2011 11:56 am

Alehop ha escrit:podries provar els bibis de Tommee Tippee que tenen la forma semblant al mugró. No sé si ja ho fas...és una idea...

nosaltres amb el meu fill gran vam provar un munt de marques de biberó fins trobar els Tommee Tippee, oli en un llum!!
Amb el petit (tot i que fa encara LME) ja li hem donat llet meva amb aquesta marca de bibes i perfecte!

D'altra banda, jo també provaria amb cullereta, com diuen les companyes, potser li agrada més :ok:

Ànims!
Imatge

Imatge
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dc. feb. 23, 2011 12:58 pm

personalment considero un error el consell de introdu¨ri biberons pel poc pes, basat en què? a les famoses taules de creixement?(només serveixen per angoixar les mares sense cap necessitat)
bé, tan és, arrivats a aquest punt si ho tens clar i tens confiança en el teu pediatra, doncs el millor és que la papilla se la prengui amb la cullera i si li has de donar només llet, pot fer servir un got, o dels d'aprenentatge o dels normals
Imatge
Imatge
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dc. feb. 23, 2011 1:36 pm

hola! jo he fet servir unes tetines del prenatal en les que ha de succionar, no cau la llet sola, i la primera setmana vaig fer com la devo i poc a poc el va anar acceptant.
també vaig provar de donar-li els cereals amb papilla, però feia unes arcades pobret!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
sek
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

EntradaAutor: sek » dc. feb. 23, 2011 7:26 pm

Com t'han dit les noies. Els bibes que li donava de llet materna eren tomme tipee i perfectes! Em sembla que en aquest sentit ( quan fan LM i volen el pit de la mama) és el millor que pots fer!! Prova-ho!
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. feb. 23, 2011 9:25 pm

Amb la meva gran, quan va fer els 6 mesos, va coincidir que em vaig haver d'incorporar a la feina i havia de deixar de donar-li el pit a totes les tomes (només podia al matí i al vespre i a la nit), doncs també vam intentar el bibi i no hi va haver manera.
Haig de dir que no vaig insistir massa, de seguida que vaig veure que no li agradava, vaig decidir passar-me directament a la cullera: cereals al matí, verdura al migdia, fruita a la tarda i pit a la nit (més endavant li feiem més "sopar" amb sèmola, peixet...).
L'únic patiment que vaig tenir és que no féiem el mig litre de llet al dia que em déien que havia de prendre, ja que jo ja li oferia en got, però no en bevia pràcticament gens fins ben bé passat l'any, que ja vam aconseguir que es begués una tassa sencera...

Amb la petita, m'he hagut d'incorporar abans (als 5 mesos) i sí que ha agafat bé els bibis, sense haver-li d'insistir gens, i a més menja amb bibis de marques diferents i cap problema. Ara, però, ja anem "aparcant-los" igualment i ja pren els cereals al matí i la fruita a la tarda amb cullera i la setmana que ve comencem la verdura.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::