Consells per una betaesperant!
Consells per una betaesperant!
Hola a totes!!
com poso al títol, sóc una betaesperant una mica desesperada. El dijous passat em vaig fer una IA, i el que porto pitjor són aquests 15 dies que han de passar fins que em baixi la regla (o no). Tinc moments de molta angoixa, i se'm fan els dies llarguíssims, no sé com gestionar aquesta espera, pensar que ja està tot decidit i que jo no ho puc saber de cap manera fins d'aqui 10 dies... ufff!!!!
qualsevol consell serà ben rebut!
moltíssimes gràcies!!!!!!
com poso al títol, sóc una betaesperant una mica desesperada. El dijous passat em vaig fer una IA, i el que porto pitjor són aquests 15 dies que han de passar fins que em baixi la regla (o no). Tinc moments de molta angoixa, i se'm fan els dies llarguíssims, no sé com gestionar aquesta espera, pensar que ja està tot decidit i que jo no ho puc saber de cap manera fins d'aqui 10 dies... ufff!!!!
qualsevol consell serà ben rebut!
moltíssimes gràcies!!!!!!
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Re: Consells per una betaesperant!
Primer de tot, que hi hagi molta sort i sigui un positiu enorme!!!
I pels nervis... aix, què vols que et digui... paciència, distreu-te, mira de relaxar-te, de donar-te un caprici (saludable, això sí!!!), d'ocupar les hores en algun projecte o alguna activitat... qualsevol cosa que faci que no estiguis tan neguitosa que això no és bo!!! ;)
Saps què trobo a faltar jo ara que ja sóc mare??? Doncs temps per dedicar-me a mi mateixa i només a mi: un bany o una dutxa tranquila, posar-me crema al cos, tallar-me les ungles i fer-me una manicura o una pedicura cassolanes, mirar-me al mirall i treure'm els quatre pèls mal posats de les celles (que de vegades ara ja no sé si en tinc una o dues de celles...
), seure a llegir qualsevol revista... el que sigui que només sigui per mi i sense presses!!! Així que dedica't a tu i mima't molt que després això ni recordaràs què és!!!
Vinga, ja ens diràs el què!!!
I pels nervis... aix, què vols que et digui... paciència, distreu-te, mira de relaxar-te, de donar-te un caprici (saludable, això sí!!!), d'ocupar les hores en algun projecte o alguna activitat... qualsevol cosa que faci que no estiguis tan neguitosa que això no és bo!!! ;)
Saps què trobo a faltar jo ara que ja sóc mare??? Doncs temps per dedicar-me a mi mateixa i només a mi: un bany o una dutxa tranquila, posar-me crema al cos, tallar-me les ungles i fer-me una manicura o una pedicura cassolanes, mirar-me al mirall i treure'm els quatre pèls mal posats de les celles (que de vegades ara ja no sé si en tinc una o dues de celles...
Vinga, ja ens diràs el què!!!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
alesta, quin bon consell!! et faré cas!!

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Moltíssimes gràcies pels consells a totes, intantaré seguir-los! com a mínim em sento més entesa!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |