bolquers per evitar els "escapes" nocturns
bolquers per evitar els "escapes" nocturns
Hola, noies... segur que em podreu donar un cop de mà...
des de fa potser una setmana, més o menys, tenim gairebé cada nit "escaptes" de pipi... és un rotllo... pobreta, l'he d'aixecar i canviar-la tota... se'm desvetlla i desprès li costa moltíssim dormir-se... i em sap un greu tenir-la que despullar tota... ella rondina, no enten res...
no hem canviat res.. fem servir els panyals de sempre, els dodot normals, talla 4 (ella fa 9 kg)... què puc fer? canvio de marca de panyals, de talla?
m'ahn parlat dels activity... no sé...
si us plau, ajuda!
des de fa potser una setmana, més o menys, tenim gairebé cada nit "escaptes" de pipi... és un rotllo... pobreta, l'he d'aixecar i canviar-la tota... se'm desvetlla i desprès li costa moltíssim dormir-se... i em sap un greu tenir-la que despullar tota... ella rondina, no enten res...
no hem canviat res.. fem servir els panyals de sempre, els dodot normals, talla 4 (ella fa 9 kg)... què puc fer? canvio de marca de panyals, de talla?
m'ahn parlat dels activity... no sé...
si us plau, ajuda!
Re: bolquers per evitar els "escapes" nocturns
Et deixo l'enllaç a un post que en parla: viewtopic.php?f=21&t=15814
Nosaltres fem servir els Activity i el Huggies, i excepte alguna nit puntual que ha fet molt de pipi, aguanten prou bé.
Nosaltres fem servir els Activity i el Huggies, i excepte alguna nit puntual que ha fet molt de pipi, aguanten prou bé.
moltíssimes gràcies!!!!
i canviaries a una talla de bolquer més gran?
i canviaries a una talla de bolquer més gran?
Personalment, no canviaria la talla, excepte si ja li faltés poc per passar a la següent. Amb l'Arnau, trobo que si li canviés, se li escaparia perquè no li ajustaria el suficient.
Nosaltres, vam passar dels Etapas als Activity en el moment que el nen es començava a moure més, tant durant el dia com a la nit. Fa poquet que vaig provar amb els Huggies i la veritat és que també ens van molt bé, així que els vaig alternant.
Nosaltres, vam passar dels Etapas als Activity en el moment que el nen es començava a moure més, tant durant el dia com a la nit. Fa poquet que vaig provar amb els Huggies i la veritat és que també ens van molt bé, així que els vaig alternant.
és que és estrany, perquè l'emma de dia va bé amb els dodot etapas que porta... només és a la nit... encara no ho entenc, sincerament...
merci per la teva opinió i ajuda!
merci per la teva opinió i ajuda!
Raquel, a mi també em va passar durant un temps i la solució va ser canviar la talla, però clar, els hi has "d'apretar" una mica més. També usem els dodot normals. Durant el dia va amb talla 4 i per la nit la talla 5. Ara ja fa 11kg però ja fa temps que ho vaig així (no recordo quan pesava quan vaig fer el canvi, però fa benve farà 2 mesos). Si fas la prova amb una talla més i passa el mateix els guardes per quan creixi, i si canvies de marca doncs els gastes durant el dia que la pots controlar més...

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

A mi també em va passar amb el primer fill i el segon. L´'única manera que em funciona és fer servir els dodot activity per la nit i ni un escape més. De dia fem servir els dodot etapas i cap problema. Jo provaria el activity però de la mateixa talla. Per alguna cosa també són més cars.
gràcies a totes pels vostres consells! sou uns cracks...
ara dubto entre agafar els activity de la seva talla o no... és clar és que talla 5 per una nena de 9 kg...
ara dubto entre agafar els activity de la seva talla o no... és clar és que talla 5 per una nena de 9 kg...
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Yo cambiaria la talla no sé con Carla utilizo la talla 4 y pesa 8 kilos y ya se los veo peques, eso si los activity son mejores, tu misma.
Si no també podries probar els bolquers de roba. Nosaltres fa 9 mesos que els fem servir i no hem tingut mai cap "escape", ni de dia ni de nit...
Jo li posaria una talla més, que de fet és el que he fet amb el meu petit. Ell pesa 9 kls. i porta la T-4 del Eroski que són de 9 a 13kls. però a la nit li poso la 5 i quan se m'acabi el paquet que em queda de la 4 ja li posaré la 5 tot el dia, deu concentrar tots els kilos a la panxona perquè sinó, no m'ho explico! I ja et dic li vaig posar la talla més gran a la nit perquè em passava com tu, se li escapava el pipi.
nosaltres sempre que passa això canviem de talla, al menys la nocturna.....
Sort!
Sort!
Nosaltres també anem amb dodot etapas i ens va passar com a tu Raquel i vam canviar a talla 4 i es va acabar. 
de dodot també tens la talla 4 extra, per si passar a la 5 et sembla massa

Jo et recomanaria els Dodot etapas els extra. Per mi són els que aguanten millor a la nit. Nosaltres de dia fem servir els activity però trobo que un extra absorveix més que no pas un activity.
A mi fa temps em va passar i canviant de talla ho vaig solucionar. Ara fa una stmana li tornava a passar (cada nit i amb els activity) he comprat els etapas i no li ha passat més! És que encara el veig amb massa poc pes per passar a la 5.. no sé jo probaria els etapas extra.
ametista ha escrit:de dodot també tens la talla 4 extra, per si passar a la 5 et sembla massa![]()
gràcies a totes pels vostres comentaris...
aquesta nit hem provat amb els activity, i fatal... tota pixada...
ara aquesta nit propera provaré amb els 4 extra que m'han deixat uns quants i si no, darrer recurs, que sembla que és el pràcticament em recomaneu totes, talla 5 ... brrrr....
Ostres, doncs no m'havia fixat jo que hi han Etapas Extra! Ja me'ls miraré, perquè tot i que l'Arnau no és de fuites nocturnes, algun dia sí que ens hem trobat
.
Takita doncs tal com et dic per mi els millors bolquers en quant a absorció són els extra. Ja ens explicaràs què tal els trobes.
noies!!! hem solucionat el tema dels escapes amb una talla més! i a banda, els panyals de la nit els hem agafat activities... a veure si unim les dues coses i comencem a dormir eixuts! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |