Estimular el gateig

Gatejar, caminar, correr i saltar.

irma
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Estimular el gateig

EntradaAutor: irma » dl. abr. 18, 2011 10:37 am

Hola a tots/es!
La meva petita complirà 8 mesos en 5 dies i no te cap interès en gatejar, si la poso boca avall no sap ben be que fer i acaba plorant (ni s'arrossega, ni es dona la volta).
Es capaç de girar sobre ella mateixa pero ho ha fet contades vegades. No se, potser és que la meva altra petita va ser molt ràpida en tot i a la seva edat ja mig gatejava pero, algún consell per estimular la seva movilitat?

Ah! Estar asseguda jugant li encanta, suposo que és tranquilota i ja li està bé...
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Estimular el gateig

EntradaAutor: Ítaca » dl. abr. 18, 2011 10:40 am

irma no tots els nens gategen... jo mateixa mai vaig fer-ho, vaig començar a caminar directament amb 9 mesos. Jo no la forçaria...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. abr. 18, 2011 11:04 am

Irma com ha dit la Itaca no tots gategen, i els que ho fan, n'hi ha que ho fan molt aviat i n'hi ha que molt tard (tu mateixa has dit que les teves peques són diferents en aquest cas).
Dona-li temps, si no ho fa és que encara no està preparada!

En Pau té gairebé 11 mesos i no gateja, ni crec que gategi ja, assegut arrastra el cul ajudant-se amb una mà! I va agafat amb un sol dit per caminar.
Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. abr. 18, 2011 11:30 am

Irma, estic amb les noies; si no mostra interés pel gateig, potser caminarà directament d'aquí a molt poquet o potser gatejarà però una mica més tard. L'Arnau, per exemple, va començar a gatejar entre els 8 i 9 mesos, però per ell mateix, nosaltres no vam fer res per estimular-lo.
irma
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

EntradaAutor: irma » dl. abr. 18, 2011 11:56 am

Si, teniu raó, pero la veig taaaaaaaan tranqauil.la que no se si s'animarà a caminar gaire aviat tampoc.
Ben mirat no hi ha pressa, tot arriba :)
sek
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

EntradaAutor: sek » dl. abr. 18, 2011 12:57 pm

jo també crec que cada nen té el seu ritme, mira el meu va començar a moure's als 6 mesos!!! A l'any era terrible corria més gatejant que carl lewis corrent!!! una passada!!! I clar, després a l'any no caminava!!! jajajaja! i jo volia que caminés perquè estava farta que s'arrosegués per terra... però mira, què hi farem, va caminar quan va voler!!! com tots els nens!! El meu als 6 mesos abans de començar s'enfadava molt si no avançava i era tenaç com ell sol, era el seu repte, però en canvi no va tenir cap ganes de començar a caminar... jo deixaria que seguís el seu ritme. Sí que crec que és molt important que gategi abans de caminar, però no hi pots fer res :-)(-: :-)(-:
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dc. abr. 20, 2011 2:37 pm

Jo crec que es molt bo que gateixin, jo la deixaria estona a terra i li posaria juguines que li agradin a veure si aixi fa per agafar-les, no molt lluny eh... que sino ho veura impossible i ni ho probarà. Tu no t'agobis, dona-li temps
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dv. abr. 29, 2011 6:34 pm

Doncs jo penso que cada nen té el seu ritme i que és millor no forçar les coses...el Jan no ha gatejat mai, ni posant joguines ni res, als 9 mesos feia la croqueta però no gatejava, i a l'any ja passadet va fer les primeres passes agafat de la mà. Ara té 16 mesos i va sol agafat al cotxet de joguina, sol hi va però poca estona i insegur, i la veritat és que no em preocupo gens ni mica (la meva esquena se'n ressenteix però...).
Has de pensar en com es feien les coses fa 100 anys, per exemple, mai s'ha forçat als nens a fer res i bé que han acabat caminant... :-:)
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. abr. 29, 2011 7:32 pm

Ahir a l'espai nadó, l'educadora ens va comentar que als nens que no gategen (com el meu), més endavant s'hauria d'estimular que gategin perquè és bo per qüestions de psicomotricitat.

Però quan dic més endavant vol dir més de 2 anys eh! Quan ells ja t'entenen bé, Fent algun joc tipus imitar el caminar dels animals, curses de 4 grapes...
Imatge
Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::