Xarop Desarrol per dormir?
Xarop Desarrol per dormir?
Hola,
Tinc un nen de 8,5 anys que dorm poquíssim. Unes 8-9 horetes i prou. Li costa molt agafar el son i es desperta molt d'hora.
També ha passat èpoques en que menja poquet i el pediatra m'ha receptat a temporades Desarrol, un xarop per obrir la gana.
El fet és que quan prenem aquest xarop, a part de menjar més, també dorm més.
Ara menja molt bé, però ahir el vaig portar al pediatre pel tema son. Al cole m'han dit que se'l veu cansat i s'adorm a classe. ( i no m'extranya, perquè l'hora d'anar a dormir és una odissea...). Jo anava amb la idea de que em donés Melatonina (una hormona de la que m'han parlat altres mares, que no té efectes secundaris, etc). Però el meu pediatre no és partidari de donar coses per dormir i m'ha receptat també el Desarrol.
Alguna de vosaltres dona desarrol per dormir? I les que el doneu per la gana, us ha passat que dormen millor?
Estic una mica preocupada amb aquest tema...
Gràcies!
Tinc un nen de 8,5 anys que dorm poquíssim. Unes 8-9 horetes i prou. Li costa molt agafar el son i es desperta molt d'hora.
També ha passat èpoques en que menja poquet i el pediatra m'ha receptat a temporades Desarrol, un xarop per obrir la gana.
El fet és que quan prenem aquest xarop, a part de menjar més, també dorm més.
Ara menja molt bé, però ahir el vaig portar al pediatre pel tema son. Al cole m'han dit que se'l veu cansat i s'adorm a classe. ( i no m'extranya, perquè l'hora d'anar a dormir és una odissea...). Jo anava amb la idea de que em donés Melatonina (una hormona de la que m'han parlat altres mares, que no té efectes secundaris, etc). Però el meu pediatre no és partidari de donar coses per dormir i m'ha receptat també el Desarrol.
Alguna de vosaltres dona desarrol per dormir? I les que el doneu per la gana, us ha passat que dormen millor?
Estic una mica preocupada amb aquest tema...
Gràcies!
Re: Xarop Desarrol per dormir?
Això si que no ho havia sentit mai... de fet, quan he llegit el títol pensava que t'havies equivocat
.
El meu gran també ha pres desarrol a temporades perquè no guanyava GENS de pes. També és un nen que dorm poquet des de sempre - com el teu, és d'anar-se a dormir a les tantes i a primera hora del matí ja el tens fent voltes per la casa. I la veritat, no que m'hi fixés especialment, però no recordo que en les temporades en que prenia desarrol la cosa fos gaire diferent... menjar si que menjava una micona més (tampoc per tirar cohets, eh?) però dormir... doncs no, la veritat. Com sempre
Ja em diras si et funciona!!
.El meu gran també ha pres desarrol a temporades perquè no guanyava GENS de pes. També és un nen que dorm poquet des de sempre - com el teu, és d'anar-se a dormir a les tantes i a primera hora del matí ja el tens fent voltes per la casa. I la veritat, no que m'hi fixés especialment, però no recordo que en les temporades en que prenia desarrol la cosa fos gaire diferent... menjar si que menjava una micona més (tampoc per tirar cohets, eh?) però dormir... doncs no, la veritat. Com sempre
Ja em diras si et funciona!!

Jo he entrat el post perquè m'ha sorprès el títol, el meu fill ho pren a temporades perquè no menja ni a tiros i de pes faltal!!! i la pediatre em fa una pauta, li dono a tandes perque porta l-Carnitina i la farmacèutica em va dir que si en prenies sovint feia l'efecte contrari, i m'he fixat que les coses que venen a la farmàcia per aprimar porten L-carnitina. Sobre el dormir, com el relaxa una mica potser si que sigui un dels efectes secundaris i per tu sigui un efecte positiu, no ho notat en el meu, a la pròxima tongada t'ho dic.
No ho havia sentit mai el desarrol, em recorda als efectes secundaris del atarax per ser antiestamínic ... però bufff no donaria alguna cosa només pels efectes secundaris, no sé ..
Jo els dono infusions tipus "relax" que tenen til, melissa, tarongina, amb mel.
Jo els dono infusions tipus "relax" que tenen til, melissa, tarongina, amb mel.

Els meus tresors: Dolça mel i Ulls grossos
Jo també opino com la Neula que es estrany donar-li una cosa pels seus efectes secundaris. Potser si està molt cansat i menja poc, te anèmia?, de fet el metge es el que hauria de valorar els síntomes. A vegades el fet de no agafar el son, també te a veure amb el que fa les hores abans d'anar a dormir, si fa coses que el posen nerviós, seguir sempre els mateixos horaris, no mirar la tele durant el sopar, ....no se... valora-ho tot.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |