VW llitera
VW llitera
Perquè els nens també desitgen tenir una segona residència, amb aquesta impressionant llitera basada en una furgoneta VW podran.
Si l'exterior crida l'atenció per si sol, l'interior el trobareu fascinant i amb molts accessoris. El seient del darrere és un lloc per llegir, jugar, escoltar música, etc, sense molestar al veí de dalt. A la part inferior del seient hi ha calaixos per emmagatzemar el que els nens vulguin. A més, a la part del davant de la furgoneta hi ha una petita taula per fer la feina del col·legi.
Teniu la versió en blau i també en rosa.
Més informació a Trendy-Products www.trendy-products.co.uk
Si l'exterior crida l'atenció per si sol, l'interior el trobareu fascinant i amb molts accessoris. El seient del darrere és un lloc per llegir, jugar, escoltar música, etc, sense molestar al veí de dalt. A la part inferior del seient hi ha calaixos per emmagatzemar el que els nens vulguin. A més, a la part del davant de la furgoneta hi ha una petita taula per fer la feina del col·legi.
Teniu la versió en blau i també en rosa.
Més informació a Trendy-Products www.trendy-products.co.uk
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: VW llitera
M'encanta! Hi ha alguna botiga on poder veure-la? A mi és que el tema de la compra on-line no em tira gaire...
Re: VW llitera
ja, ja està xula la idea.
El que passa és que això de la llitera és un dir no? Ja que només hi cap un nen. Jo n'hauria de comprar dos!
El que passa és que això de la llitera és un dir no? Ja que només hi cap un nen. Jo n'hauria de comprar dos!
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |