Embaràs químic
Embaràs químic
Acabo de patir un embaràs químic, hi ha algú més que l'hagi patit?
Resutla que dimarts em vaig fer la prova i va sortir positiva (portava 3 dies de retràs) i just la mateixa tarda van començar les pèrdues durant dos dies. Vaig trucar al ginecòleg d'urgències i em va dir que aquest matí em faria una eco. Doncs bé, no es veia res, cap sac i ha arribat a la conclusió que era un embaràs químic. M'ha demanat una analítica de sang per comprobar lo de la hormona i l'acabo de rebre:5,00 mUI/mL i segons l'expliació posterior: Valoración en embarazo:
De 1 a 4 semanas: 16 - 56 mUI/mL. Tot i així al final posa que" Para valores comprendidos entre 5 y 16 mUI/mL se aconseja nueva determinación en una semana"
Si no ho he entés malament, hi ha hagut la fecundació pero no s'ha arribat a implantar bé. M'ha dit que molta gent ho pateix i ni se n'adona, que es confon amb una regla tardana.
Intento veure'n el cantó positiu, problemes de fertilitat no tenim crec (es el segon intent), però m'agradaria que si hi ha més gent que ho ha viscut ens expliqui la seva experiència.
Resutla que dimarts em vaig fer la prova i va sortir positiva (portava 3 dies de retràs) i just la mateixa tarda van començar les pèrdues durant dos dies. Vaig trucar al ginecòleg d'urgències i em va dir que aquest matí em faria una eco. Doncs bé, no es veia res, cap sac i ha arribat a la conclusió que era un embaràs químic. M'ha demanat una analítica de sang per comprobar lo de la hormona i l'acabo de rebre:5,00 mUI/mL i segons l'expliació posterior: Valoración en embarazo:
De 1 a 4 semanas: 16 - 56 mUI/mL. Tot i així al final posa que" Para valores comprendidos entre 5 y 16 mUI/mL se aconseja nueva determinación en una semana"
Si no ho he entés malament, hi ha hagut la fecundació pero no s'ha arribat a implantar bé. M'ha dit que molta gent ho pateix i ni se n'adona, que es confon amb una regla tardana.
Intento veure'n el cantó positiu, problemes de fertilitat no tenim crec (es el segon intent), però m'agradaria que si hi ha més gent que ho ha viscut ens expliqui la seva experiència.
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Re: Embaràs químic
Doncs sí xiqueta, a mi em va passar i es veu que és perfectíssimament normal i no té res a veure amb la fertilitat ni res de tot això. Vaja, de lo és normal i de vegades també em va comentar el ginecòleg que ni ens en enterem. Sino que són "coses que passen " i ja està , no li donguis més voltes, de veritat. A mi em va passar quan fèia 52 dies de la última regla i quan vaig tenir "la pèrdua" el dolor va ser horrorós, inclús semblava que el cap m'explotés. Però a l'endemà ja res de res. Jo em quedo amb la il.lusió d'haver-ne estat i punto. I de que és possible.
Molts ànims i a seguir
!!!
Una abraçada i tranquil.la que no passa res.
Molts ànims i a seguir
!!!Una abraçada i tranquil.la que no passa res.
A mi també em va passar aquest juny. He sentit que més aviat en diuen embaràs bioquímic, i és el que em va dir la doctora d'urgències, que ni tan sols em va mirar perquè va dir que era tan aviat (just 4 setmanes i 2 dies, m'havia fet el TE 2 dies abans de la data de la regla!) que era impossible veure res.
Com t'han dit, és molt normal i si no ens féssim la prova tan aviat (en el meu cas) ni ens n'assabentaríem, però almenys a mi em va servir per saber que som fèrtils tots dos i que podem tenir fills.
Pensa que hi ha moltes noies que tenen un bioquímic a la setmana 5 o 6, almenys les que el tenim tan aviat no hem tingut encara gaire temps per pair la notícia. Jo vaig tenir un bon disgust, vaig fer una bona plorada i ja va estar. Amb il·lusió cap al cicle següent. De fet no em van ni fer anàlisi de sang ni res perquè van dir que no valia la pena, que em fes un TE 15 dies més tard per assegurar si havia estat avortament o amenaça d'avortament i ja està.
Una altra cosa "bona" és que quan el perdem tan aviat no ens han de fer legrat ni res i no t'has d'esperar ni un sol cicle per tornar-ho a provar, així que ànims i endavant!
Com t'han dit, és molt normal i si no ens féssim la prova tan aviat (en el meu cas) ni ens n'assabentaríem, però almenys a mi em va servir per saber que som fèrtils tots dos i que podem tenir fills.
Pensa que hi ha moltes noies que tenen un bioquímic a la setmana 5 o 6, almenys les que el tenim tan aviat no hem tingut encara gaire temps per pair la notícia. Jo vaig tenir un bon disgust, vaig fer una bona plorada i ja va estar. Amb il·lusió cap al cicle següent. De fet no em van ni fer anàlisi de sang ni res perquè van dir que no valia la pena, que em fes un TE 15 dies més tard per assegurar si havia estat avortament o amenaça d'avortament i ja està.
Una altra cosa "bona" és que quan el perdem tan aviat no ens han de fer legrat ni res i no t'has d'esperar ni un sol cicle per tornar-ho a provar, així que ànims i endavant!
Hola Eni! Jo en vaig tenir un, i a la setamana 5 el vaig perdre. Va ser el primer, abans de tenir els nens, així que ja veus que no afecta per a res a la fertilitat!!!!
És molt freqüent, però és clar, desil.lusiona i preocupa igual. A més no t'has d'esperar, pots tornar a intentar-ho quan tu vulguis.
A mi la gine em va dir que un 25% de les fecundacions acaben així per diversos motius, el propi cos no deixa que tiri endavant l'embaraç si no ho veu clar. I, com et diu la companya, moltes vegades ni ens enterem (només le impacients que ens fem el test abans d'hora!
). Jo el que vaig fer és seguir buscant i no fer-me el test tan aviat!!!!!!! Ja veuras com tot surt bé.
Es que sí que et donaria un petit " consell", si em permets. Ara tot això t'ha servit per saber que et pots quedar embarassada. Gaudeix tot el que puguis d'aquest temps de recerca amb la teva parella, viatjant, anant al cine, fent allò que t'agradi, sortint, sense obsessionar-te, perquè tenir fills és maquísim però ja no hi ha "tornada enrera". Jo del que m'arrepenteixo és de no haver gaudit del 4 mesos que vaig trigar en ebarassar-me de nou... estava molt preocupada pensant si podria tenir fills, si tot aniria bé... i ara que ho sé ho hagués aprofitat al màxim. Perquè si ha d'anar bé, anirà bé, facis el que facis.
Molta sort.
És molt freqüent, però és clar, desil.lusiona i preocupa igual. A més no t'has d'esperar, pots tornar a intentar-ho quan tu vulguis.
A mi la gine em va dir que un 25% de les fecundacions acaben així per diversos motius, el propi cos no deixa que tiri endavant l'embaraç si no ho veu clar. I, com et diu la companya, moltes vegades ni ens enterem (només le impacients que ens fem el test abans d'hora!
). Jo el que vaig fer és seguir buscant i no fer-me el test tan aviat!!!!!!! Ja veuras com tot surt bé. Es que sí que et donaria un petit " consell", si em permets. Ara tot això t'ha servit per saber que et pots quedar embarassada. Gaudeix tot el que puguis d'aquest temps de recerca amb la teva parella, viatjant, anant al cine, fent allò que t'agradi, sortint, sense obsessionar-te, perquè tenir fills és maquísim però ja no hi ha "tornada enrera". Jo del que m'arrepenteixo és de no haver gaudit del 4 mesos que vaig trigar en ebarassar-me de nou... estava molt preocupada pensant si podria tenir fills, si tot aniria bé... i ara que ho sé ho hagués aprofitat al màxim. Perquè si ha d'anar bé, anirà bé, facis el que facis.
Molta sort.

Mama del 2008, 2011 i 2015
Mira, he trobat un parell de post que parlen del tema...
viewtopic.php?t=11127
viewtopic.php?t=17601
Jo no ho sé del cert (intento esperar bastant a fer-me els TE per aquest motiu), però estic convençuda que he tingut un parell d'aborts bioquímics abans i després de tenir la nena. Símptomes?? sensació d'estar embarassada, dies de retard amb la regla i quan et baixa ha sigut estranya, gens habitual.
Tinc una amiga que li va passar el mateix que tu, es va fer un test, li va donar positiu i al cap de dos dies li va baixar la regla... ella es va fer el test al mateix dia de la falta... Si esperèssim un setmana mínim o fins i tot dos del retard per fer-nos el TE, no ens enterariam de tot això. Considerariam que hem tingut un retard i prou.
viewtopic.php?t=11127
viewtopic.php?t=17601
Jo no ho sé del cert (intento esperar bastant a fer-me els TE per aquest motiu), però estic convençuda que he tingut un parell d'aborts bioquímics abans i després de tenir la nena. Símptomes?? sensació d'estar embarassada, dies de retard amb la regla i quan et baixa ha sigut estranya, gens habitual.
Tinc una amiga que li va passar el mateix que tu, es va fer un test, li va donar positiu i al cap de dos dies li va baixar la regla... ella es va fer el test al mateix dia de la falta... Si esperèssim un setmana mínim o fins i tot dos del retard per fer-nos el TE, no ens enterariam de tot això. Considerariam que hem tingut un retard i prou.
moltes gràcies noies!! avui ja estem molt més animats, fins i tot ahir al vespre vam acabar el dia plorant de riure per tonteries.
ES un disguts pq a la que veus el positiu ja saltes i t'ho vas imaginant tot, a més no en en vam estar de dir-ho als peus pares i una germana d'ell, i sap greu donar-los tb la mala notícia.
Com dieu de tot se n'apren i a la propera esperarem ben bé una setmana mínim a fer el TE i uns mesos per dir-ho. De moment a celebrar que som fèrtils i... a JUGAR!!!!! :)))))
ES un disguts pq a la que veus el positiu ja saltes i t'ho vas imaginant tot, a més no en en vam estar de dir-ho als peus pares i una germana d'ell, i sap greu donar-los tb la mala notícia.
Com dieu de tot se n'apren i a la propera esperarem ben bé una setmana mínim a fer el TE i uns mesos per dir-ho. De moment a celebrar que som fèrtils i... a JUGAR!!!!! :)))))
21/2/13. 1638 gr! 29+5
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
neuetes ha escrit:Mira, he trobat un parell de post que parlen del tema...
viewtopic.php?t=11127
viewtopic.php?t=17601
Moltes gràcies neuetes, sembla que no però veure que passa tan sovint i que tanta gent s'hi ha quedat tot seguit, anima!
21/2/13. 1638 gr! 29+5
doncs per totes aquelles que passeu per aquest mal moment de l'embaraç bioquímic, dir-vos que us hi podeu tornar a quedar sense cap problema!!
Finalment he aconseguit el meu embaraç, ara estic de 5 setmanes i em trobo molt bé. ANIMS A TOTES!!
Finalment he aconseguit el meu embaraç, ara estic de 5 setmanes i em trobo molt bé. ANIMS A TOTES!!
21/2/13. 1638 gr! 29+5
Ostres, no ho havia sentit mai! Però sembla que dins la mala notícia n'hi ha una de bona... Des del moment que hi ha un embaràs químic és que hi pot haver embaràs!! Ànims i a seguir-ho provant!
Ostres, no ho havia sentit mai! Però sembla que dins la mala notícia n'hi ha una de bona... Des del moment que hi ha un embaràs químic és que hi pot haver embaràs!! Ànims i a seguir-ho provant!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |