Dormir amb llençol
Dormir amb llençol
Us explico, resulta que la meva nena com és molt bellguet a l'hora de dormir, l'hivern passat vam obtar per posar-la a dormir amb un pijama manta, i així teniem el tema resolt, que per molt que mogués no acabaria mai destapada i agafant fred
ara farà dos anys, i ara que ha começat la fresca per les nits, vam posar-li un llençolet al llit perquè s'anés acostumant a dormir tapada, i poder dormir aquest hivern sense el pijama manta.
La primera nit es va fer un enredo ella sola amb el llençol tan voltar amunt i avall, fins despertar-se plorant. Vam decidir treure-li, però les següents dues nits, al posa-la al llit a dormir i veure el llençol es posava a plorar i a no voler ficar-se al llit.
Les dues nits vam acabar traient el llençol, i posant-li una roba una mica més d'abric.
Com ho heu fet les que dormen amb llençol i cobrellit? Des de petitons? Es que no se si instir que no pasa res amb el llençol, fins que es vagi acostumant a no moure's tan al llit. O deixar-ho per quan sigui més grandeta, i pasar de nou un hivern amb el pijama manta.
Ah! Una cosa, he llegit algo del llençols fantasma, però no se com funcionen. Algú els fa servir? En pot fer 5 centims de que va?
Gràcies guapes
ara farà dos anys, i ara que ha começat la fresca per les nits, vam posar-li un llençolet al llit perquè s'anés acostumant a dormir tapada, i poder dormir aquest hivern sense el pijama manta.
La primera nit es va fer un enredo ella sola amb el llençol tan voltar amunt i avall, fins despertar-se plorant. Vam decidir treure-li, però les següents dues nits, al posa-la al llit a dormir i veure el llençol es posava a plorar i a no voler ficar-se al llit.
Les dues nits vam acabar traient el llençol, i posant-li una roba una mica més d'abric.
Com ho heu fet les que dormen amb llençol i cobrellit? Des de petitons? Es que no se si instir que no pasa res amb el llençol, fins que es vagi acostumant a no moure's tan al llit. O deixar-ho per quan sigui més grandeta, i pasar de nou un hivern amb el pijama manta.
Ah! Una cosa, he llegit algo del llençols fantasma, però no se com funcionen. Algú els fa servir? En pot fer 5 centims de que va?
Gràcies guapes
Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/
Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Re: Dormir amb llençol
La meva és molt petitona però apunta maneres, des del mes o així no hi ha manera de tapar-la, és lia a moure les cametes fins que aconsegueix treure'l, ja em diràs tu a mi si els pot molestar un llençolet de res??!!!! A veure si et donen alguna solució que jo n'aniré prenent nota...
La nena també es mou molt a la nit i sempre opto pels sacs a l'hivern i ara a l'entretemps doncs la vaig tapant amb el pijama depenent del fred que faci.
I la nena ja té 3 anys i mig.
I la nena ja té 3 anys i mig.
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
El meu petitó és igual de mogut ja des de que va néixer i no hi ha hagut mai manera de que vulgui tenir un llençol a sobre, el que vam fer l'hivern passaat és comprar-li un sac d'aquests amb mànigues i va dormir la mà de bé i molt calentó. De cara al bon temps el que vaig fer és comprar-li també un sac però d'estiu, és molt primet i així queda tapadet i no pasa fred però tampoc calor. N'hi ha de diferents mides i es poden moure tan com vulguin.
Nosaltres també fem servir sacs d'hivern i d'estiu, segons la temperatura. Hem provat varies vegades de treure'l però no hi ha manera de que es quedi tapat, així que ho deixem per més endavant.
A nosaltres ens van regalar una sabana fantasma i la veritat es que no l'hem estrenada, es un llençol de sota que té enganxat una mena de jersey, de manera que el nen es posa el jersey y queda per sota el llençol, sense poder-se moure ni aixecar. A mi em fa molta pena tenir-lo immobilitzat al llit, prefereixo els sacs i que es mogui tant com vulgui. De fet, jo de petita era igual de moguda dormint i recordo que em trabaven els llençols amb pinces per a que no els tregués, la sensació de tenir poca mobilitat era horrible
A nosaltres ens van regalar una sabana fantasma i la veritat es que no l'hem estrenada, es un llençol de sota que té enganxat una mena de jersey, de manera que el nen es posa el jersey y queda per sota el llençol, sense poder-se moure ni aixecar. A mi em fa molta pena tenir-lo immobilitzat al llit, prefereixo els sacs i que es mogui tant com vulgui. De fet, jo de petita era igual de moguda dormint i recordo que em trabaven els llençols amb pinces per a que no els tregués, la sensació de tenir poca mobilitat era horrible
el meu no soporta que el llençol manta li toqui, el tapo i es desperta a coses....no se com fer.ho tampoc a veure com ho faig em preocupa que passi fred
El meu gran tampoc volia de cap manera tapar-se amb cap llençol o manta, i va dormir amb pijama manta fins als 3 anys i perfecte. L'hivern passat va començar a "tolerar" tapar-se amb un sac nòrdic, i ara amb 4 anys ha dormit tot l'estiu tapat amb el llençol tant sí com no... suant cada nit, clar, i quan ja dormia anàvem nosaltres a destapar-lo. Tenen unes coses...

en Pol fa igual, no hi ha manera que aguanti tapat més de 5 minuts. La veritat es que li fa gràcia lo de la manteta o llençol,li agrada que el tapi però es mou molt i es destapa, així que us faré cas i li comprarem un sac o pijama aquest any també. Em fa peneta pq tinc dos cobrellits preciosos (fets per la meva iaia i una amiga) que no hem estrenat.

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

- pirene1979
- :: rateta

- Entrades: 155
- Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm
nosaltres tenim el mateix panorama, la petita no aguanta ni un minut sota el llençol, es fa un embolic i s'emprenya...
la solució que hem trobat per aquest moment de l'any: la seva àvia li ha fet uns sacs copiant el patró dels Grobag i companyia, però només amb la roba d'un llençol. un és de cotó 100% (el més fresc) i un altre té barreja (una mica més calent). sembla que funciona, també els hem fet servir quan hem dormit a algun lloc fresc durant l'estiu...
la solució que hem trobat per aquest moment de l'any: la seva àvia li ha fet uns sacs copiant el patró dels Grobag i companyia, però només amb la roba d'un llençol. un és de cotó 100% (el més fresc) i un altre té barreja (una mica més calent). sembla que funciona, també els hem fet servir quan hem dormit a algun lloc fresc durant l'estiu...
pirene1979 ha escrit:nosaltres tenim el mateix panorama, la petita no aguanta ni un minut sota el llençol, es fa un embolic i s'emprenya...
Ostres doncs en prenc nota, segurament optaré per fer-li un a veure com surt
EL pijama manta què és??un d'aquests sencers pe`ro més gruixut, oi??i on els compreu?

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Crissie un pijama manta és com si fos un sac de dormir però que la part de dalt és com si fos una samarreta de tirants i el peque hi queda a dins i pot moure's amb llibertat sense destapar-se.
En pots trobar a qualsevol botiga de coses de nens tipus prenatal, kiabi, ...
Jo el vaig comprar al lidl i em va sortir molt més econòmic. No és dels més gruixuts però en veritat amb les calefaccions tampoc fa tanta fred a l'hivern i en Pau és força caluròs.
En pots trobar a qualsevol botiga de coses de nens tipus prenatal, kiabi, ...
Jo el vaig comprar al lidl i em va sortir molt més econòmic. No és dels més gruixuts però en veritat amb les calefaccions tampoc fa tanta fred a l'hivern i en Pau és força caluròs.
Ostres, doncs aleshores no em serveix...EL Xavi necessita tenir els peus "lliures" ...no pot suportar de cap de les maneres no poder-se a posar a caminar si li bé de gust...ja no sé què fer!!!! L hivern passat li posavem un bodi llarg i un pijama sencer i dormia acurrucat a mi, però aquest any....no sé com fer-ho!!!alguna solució???

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Crissie el pijama manta és com un pijama més gruixudet, que es posa per sobre l'altra, te les cames separades, i els meus tenen sola antilliscant als peus.
Lo de les cames juntes són sacs no?
Lo de les cames juntes són sacs no?
Osti...ara m'esteu liant

- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
El pijama manta és un pijama normal però molt més gruixut que es posa a sobre del normal o del bodi, depén del fred. I les cames li queden lliure com si anés amb pijama normal.
I el sac doncs és com un sac de dormir, però molt més ample la part de les cames, tenen llibertat de moviment. És de tirants o pot portar mànigues i es corda amb una cremallera!
I el sac doncs és com un sac de dormir, però molt més ample la part de les cames, tenen llibertat de moviment. És de tirants o pot portar mànigues i es corda amb una cremallera!
Ai perdoneu que sóc jo que m'havia liat

Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |