Adoptar a Xina
Adoptar a Xina
Hola!
m'agradaria trobar una mare que hagi adoptat recentment a Xina perquè m'expliqui la seva experiència personal. Sé que a Internet hi ha molta informació però tinc tants dubtes i preguntes que parlar-ne directament amb algú que ho ha viscut i ho està visquent m'ajudaria moltíssim!
Dic Xina perquè des de petita deia que adoptaria una nena xineta però no estem tancats ni molt menys en aquest país.
Moltes gràcies

m'agradaria trobar una mare que hagi adoptat recentment a Xina perquè m'expliqui la seva experiència personal. Sé que a Internet hi ha molta informació però tinc tants dubtes i preguntes que parlar-ne directament amb algú que ho ha viscut i ho està visquent m'ajudaria moltíssim!
Dic Xina perquè des de petita deia que adoptaria una nena xineta però no estem tancats ni molt menys en aquest país.
Moltes gràcies

Re: Adoptar a Xina
Hola reina!
Jo tinc una companya de feina que ara marxen a la Xina a buscar el seu nen. Si vols t'explicaré una mica tot plegat, perquè he seguit força el seu procés. No et vull pas desanimar LLuma, però dir-te que les adopcions a Xina estan molt parades, que el boom que hi va haver al principi, doncs a arrel dels jocs olímpics van quedar parats els procesos. Perquè t'en facis una idea, ella ha esperat gairebé 7 anys fins avui i a ella li han assignat un nen (quan s'havien fet una idea que segurament seria una nena).
Si un dia ens veiem i vols, en parlem.

Jo tinc una companya de feina que ara marxen a la Xina a buscar el seu nen. Si vols t'explicaré una mica tot plegat, perquè he seguit força el seu procés. No et vull pas desanimar LLuma, però dir-te que les adopcions a Xina estan molt parades, que el boom que hi va haver al principi, doncs a arrel dels jocs olímpics van quedar parats els procesos. Perquè t'en facis una idea, ella ha esperat gairebé 7 anys fins avui i a ella li han assignat un nen (quan s'havien fet una idea que segurament seria una nena).
Si un dia ens veiem i vols, en parlem.

Vaja, així que efectivament pel que he llegit, va així de lent. Sí, quedem un dia per fer un cafetonet... i mexpliques. Quina emoció per la teva companya de feina! És que si realment és tant llarg, a Xina, quasi que ens hi posem ja... No per edat, jo sóc molt jove, però també per en Pau...
Gràcies carinyet!
Gràcies carinyet!
Jo t'aconsello que busquis informació de tots els països als quals és viable l'adopció... xina no crec que sigui una bona opció a dia d'avui. Està practicament parat i una espera de 10 anys és inviable per qualsevol.
Lau.
Lau.
Torna a “Adopcions i acolliments”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |