Massatge infantil per nadons de 0 mesos al gateig

Més qüestions.
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Massatge infantil per nadons de 0 mesos al gateig

EntradaAutor: Alesta » dl. oct. 31, 2011 8:32 pm

Hola mares de bebès de 0 mesos fins que gatejen, us vull fer una proposta (no sé si és el lloc, però no sabia on fer-ho encabir...)
Aquest pont he aprofitat per formar-me com a educadora de massatge infantil de l'associació espanyola de massatge infantil (i de l'associació internacional...) i demà dimarts 1 de Novembre ens toca fer una classe pràctica amb mares i nadons de 0 mesos fins al gateig (els pares i germanets també són benvinguts!) i us volia fer saber que el grup està obert a vosaltres.
Us explico una mica de què es tractaria: Si volguéssiu venir us rebriem a les 16 hores i vosaltres faríeu massatge infantil als vostres bebès guiats per les educadores. Es tracta d'una experiència de tacte nutritiu a través del massatge als nadons i és una experiència especial de vincle afectiu. Després d'una hora de massatge marxaríeu a casa amb unes nocions bàsiques d'alguns moviments que podeu fer amb els vostres petits durant tots els dies i durant anys! Aquesta experiència és gratuita i només hauríeu de dur roba còmoda, una muda pel bebè, una tovallola petita pel bebè, la crema o l'oli que utilitzeu habitualment a casa amb el bebè i allò que creieu necessari (no sé, se m'acut un bolquer o tovalloletes o una joguina... el que vosaltres utilitzeu habitualment).
Us convido a que em feu arribar un MP si us ve de gust assistir a aquest taller per tal que us expliqui a on es farà i com contactar amb mi.
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: Massatge infantil per nadons de 0 mesos al gateig

EntradaAutor: Sesita » dt. nov. 01, 2011 12:13 pm

Gràcies per compartir-ho Alesta! :ok:
Imatge
Imatge
Itx77