Dermatitis atòpica

Plors, malalties i consultes.
Vi
Visitant

Dermatitis atòpica

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 02, 2007 1:05 pm

Hola noies,
algun dels vostres patufos té dermatitis atòpica?
és que la meva en té, li vénen brots petits, sobretot a la cara i als braços.
el pediatra ens va donar una pomada (Peitel), que porta corticoides, i per tant el tractament és curt i no es pot fer sovint. ha anat molt bé, però ja torna a tenir un altre brot. li poso oli hidratant cada dia després del bany, i de vegades dos cops al dia, però li continua apareixent.
algun truquet o consell?
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dt. gen. 02, 2007 3:16 pm

Ostres jo pateixo dermatitis atopica, compte amb segons quines cremas i colonias perque si se irrita pica una cosa mala, jo ara per el meu estat no puc posarme mes que llet hidratant i oli de atmetlles,diuen que el oli de rosas de mosqueta va be pero a mi me irrita molt,intenta hidratar molt la zona que te les clapes jo ara tambe tinc un brot,es pel camvi de temps,compte tambe amb l' aigua molt calenta i a la famacia i ha gel sense jabó que tambe van molt be
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 04, 2007 8:16 am

gràcies D.J.
de moment no estic gaire preocupada pq no sembla que li piqui... el que és cert és que no puc deixar d'hidratar-li la pell ni un dia, pq se li queda molt seca. quan té el brot li poso una pomada, Elidel, que li va prou bé. el dia 14 vaig amb el pediatra i li comentaré això de l'oli de roses de mosqueta, a veure què diu.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::