Jesuïtes Gràcia - Col.legi Kostka

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Jesuïtes Gràcia - Col.legi Kostka

EntradaAutor: charito » dc. nov. 09, 2011 8:50 pm

Noies a veure si m'ajudeu, ens agrada molt aquesta escola (http://www.kostka.fje.edu/) i ens han parlat molt be.

El problema es que no la tinc dins la zona de proximitat tot i que estem a prop.

Com funciona en aquests casos amb les concertades? Es pot entrar igual? Com funciona doncs?

Gracies!
Piuleta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dt. set. 20, 2011 12:58 pm

Re: Jesuïtes Gràcia - Col.legi Kostka

EntradaAutor: Piuleta » dt. gen. 24, 2012 9:08 am

Hola Roser. Jo també vaig una mica despistada en aquest tema. En teoria pel curs 2.012-2.013, encara han de sortir les bases de punts publicades. Els punts van per zones de proximitat, si l'escola on vols portar al teu fill está dintre de l'area d'influència, tens 30 punts, però no sabrás les escoles que et toquen fins que sortin les bases publicades. Que tinguis 30 punts com a mínim, no et garanteix res, ja que segur que hi ha altres families amb més punts (segons germans, ex-alumnes, "nou vinguts" etc), llavors tots els empatats amb els mateixos punts entren en un sorteig per cubrir les places vacants, si és que hi ha alguna.
El Sek també és l'escola que nosaltres volem per la nostre filla, però no sabem si entrará o no, tot i que nosaltres sí que tenim els 30 punts, hi ha molta demanda. Si no entra, en teoria l'administració mira la segona opció que has posat i així successivament, i si no pot entrar en cap de les opcions que has posat, escolaritzan al nen o nena a aquelles escoles de Barcelona (publiques o concertades) on hagin sobrat places (és a dir les que ningu vol). De moment hem d'esperar a que surtin les bases publicades pel curs 2.012-2.013, a veure que passa.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
charito

EntradaAutor: charito » dt. gen. 24, 2012 8:31 pm

Ei gracies, doncs mala pinta oi??? Quina ràbia, es que de les que em toquen no em fan ni fu ni fa!!!!

Aquest curs tinc el Roig-Tesalia, el Claret, les Teresianes i el Cardenal Spinola.... buf... de publiques la unica bona el Pau Casals pero igual, deuen haver bofetades. Aix no se, estic angoixada i encara falta un any... mare meva....

A la guarde ens estan dient que han arribat a un acord amb una escola de Sarrià, la Sant Marc que es veu que es petita i esta molt be, en cas que no entressim a cap del barri que ens agradés.... preguntarem a veure que tal.

Gracies de nou!
Piuleta

EntradaAutor: Piuleta » dc. gen. 25, 2012 10:27 am

Roser, que portes al nen a la LLar d'infants Sant Marc? Jo també, la meva filla va a P2 amb la Regina. A quin carrer vius? A mi em toquen mes o menys els mateixos coles, però si que m'entra el Sek.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
charito

EntradaAutor: charito » dj. gen. 26, 2012 8:16 pm

Doncs la vam anar a veure, pero nosaltres vivim avall, a pi margall-rda guinardo i no vegis la pujada que fa!!!! </;-) jejeje el Quim va a l'Heura que esta a travessera-sardenya. Pero a P1 encara, el que soc una mica patidora....

Aixi de la vostra guarde podeu anar directes a aquesta escola de Sarrià? En tens referencies?

Saps que he llegit a la vanguardia que l'any que ve ampliaran les zones!!!!! Aixi que podrem triar 6 publiques i 6 concertades en comptes de 3!!! Tinc moltes esperances que m'entri el sek a veure si tingues sort, no em queda tan lluny, no mes que el Claret en tot cas aix!
Piuleta

EntradaAutor: Piuleta » dt. feb. 28, 2012 7:58 pm

Roser, t'entra el Sek, despres de la nova ampliacio de zones????? Tinc una amiga que abans li tocava i despres de l'ampliacio no, ja veus que malament! A mi ara tambe m'entra el Pàlcam, el vaig anar a visutar i en va agradar força.
Ja em diras per quina et decideixes!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
charito

EntradaAutor: charito » dt. feb. 28, 2012 8:26 pm

Ei hola, doncs si que m'entra, estic molt contenta, que estrany lo de la teva amiga no?

Demà hi vaig a veure que tal, tinc moltes ganes de veure'l, ja t'explicaré.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::