Osteopatia cranial i fertilitat
Osteopatia cranial i fertilitat
Bon dia!
Voldria saber si alguna de vosaltres ha fet o fa osteopatia (teràpia cranial) per tractar problemes de l'aparell reproductor. M'han comentat que pot ajudar a millorar el funcionament dels ovaris, a millorar la posició del sacre, que facilita la irrigació de l'úter, etc.
Com que és una teràpia poc invasiva, crec que ho intentaré.
En sabeu alguna cosa?
Voldria saber si alguna de vosaltres ha fet o fa osteopatia (teràpia cranial) per tractar problemes de l'aparell reproductor. M'han comentat que pot ajudar a millorar el funcionament dels ovaris, a millorar la posició del sacre, que facilita la irrigació de l'úter, etc.
Com que és una teràpia poc invasiva, crec que ho intentaré.
En sabeu alguna cosa?
Re: Osteopatia cranial i fertilitat
Ostres Vesnà, no en sé res pero m'interessa i ho preguntaré a un amis osteopata que tinc, aviam si em pot dir on informar-me millor. Et dic algo maca.
Siauuuu!!!
Siauuuu!!!
Vesnà!
Jo no sé massa com funciona el tema. Jo el que faré a partir del gener és acupuntura per estimular l'ovulació. A mi m'ha anat molt bé l'acupuntura per altres problemes de salut i a la última visita vaig demanar al doctor si podria servir per la fertilitat i em va dir que sí. Si trobes més informació sobre la osteopatia ens la passaràs??
Gràcies maca!!
Jo no sé massa com funciona el tema. Jo el que faré a partir del gener és acupuntura per estimular l'ovulació. A mi m'ha anat molt bé l'acupuntura per altres problemes de salut i a la última visita vaig demanar al doctor si podria servir per la fertilitat i em va dir que sí. Si trobes més informació sobre la osteopatia ens la passaràs??
Gràcies maca!!
Tinc una amiga que s'ahvia fet IA i FIV i re de re. Al final es va assebantar de l'osteopatia (ha de ser especialitzat en fertilitat). I a la següent, pam ja té un ninet bonic. Jo també hi vaig anar, feia 6 mesos que ho provava, hi vaig i a la següent ovulació ja m'hi quedo...
Resulta que per motius d'estrés tenia una part de la matriu contreta i diguem que l'òvul fecundat no s'hi podia enganxar. En una sessió em va posar a puesto i llestos.
L'osteopata explicava que gent que no s'hi queda de cap manera i que no sembla que tingui problemes als òvuls o als espermatozous... no t'hi quedes i no hi ha explicació, van a l'osteopata i s'arregla...
Jo ho provaria la veritat...
Resulta que per motius d'estrés tenia una part de la matriu contreta i diguem que l'òvul fecundat no s'hi podia enganxar. En una sessió em va posar a puesto i llestos.
L'osteopata explicava que gent que no s'hi queda de cap manera i que no sembla que tingui problemes als òvuls o als espermatozous... no t'hi quedes i no hi ha explicació, van a l'osteopata i s'arregla...
Jo ho provaria la veritat...
Bon dia! Podrieu recomanar algun osteopata? Es k jo en conec una pero no se si sa de ser expert amb el tema de la fertilitat?

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |