DIU
DIU
Hola,
Estic pensant en posar-me un DIU, no n'he dut mai, em podeu parlar de les vostres experiències??: fiabilitat, comoditat, fa mal al posar-lo, etc...
Avantatges i problemes que en veieu al respecte d'altres mètodes anticonceptius...
Gràcies!!
Estic pensant en posar-me un DIU, no n'he dut mai, em podeu parlar de les vostres experiències??: fiabilitat, comoditat, fa mal al posar-lo, etc...
Avantatges i problemes que en veieu al respecte d'altres mètodes anticonceptius...
Gràcies!!
Re: DIU
Ah! També volia saber quin és el que millor va, l'hormonal o l'altre...
Gràcies!
Gràcies!
Hola!
Comentar-te que jo ara fa un any em vaig posar el DIU Mirena (és un DIU amb progesterona) perquè tenia moltes hemorràgies, i encara que em va costar molt decidir-me, ara estic molt contenta.
Les hemorràgies m´han desaperagut, de fet , ara casi no taco quan tinc la regla (és el normal)
, i fora les molèsties del dia que me´l vaig posar i alguns mesos de habituar-se el meu cos, ara molt bé.
Les molèsties els primers dies era com dolor de regla fort, i durant uns 3-4 mesos, puntualment, tenia molèsties de aquest tipus. Al meu cos li va costar una mica acostumar-se, normalment això pasa com a molt durant 1 mes, pero vaig aguantar i ara estic molt contenta.
En el tema relacions, ni jo ni la meva parella hem notat mai res, tot perfecte, t´oblides del tema anticoncepció durant 5 anys,... i si vols tornar a buscar una criatura, te´l treus i casi no has de esperar per buscar,...
Ah, i d´aquest DIU tens una fiabilitat més alta que de la resta de DIUS, casi un 99%.
La única cosa "dolenta" és que ni per la SS ni per mútua te´l cubreix, a mi em va costar 250 euros!! pero ara ja el tinc bén amortitzat!!
En fi, espero t´hagi servit,... el meu balanç és ben positiu!
Comentar-te que jo ara fa un any em vaig posar el DIU Mirena (és un DIU amb progesterona) perquè tenia moltes hemorràgies, i encara que em va costar molt decidir-me, ara estic molt contenta.
Les hemorràgies m´han desaperagut, de fet , ara casi no taco quan tinc la regla (és el normal)
Les molèsties els primers dies era com dolor de regla fort, i durant uns 3-4 mesos, puntualment, tenia molèsties de aquest tipus. Al meu cos li va costar una mica acostumar-se, normalment això pasa com a molt durant 1 mes, pero vaig aguantar i ara estic molt contenta.
En el tema relacions, ni jo ni la meva parella hem notat mai res, tot perfecte, t´oblides del tema anticoncepció durant 5 anys,... i si vols tornar a buscar una criatura, te´l treus i casi no has de esperar per buscar,...
Ah, i d´aquest DIU tens una fiabilitat més alta que de la resta de DIUS, casi un 99%.
La única cosa "dolenta" és que ni per la SS ni per mútua te´l cubreix, a mi em va costar 250 euros!! pero ara ja el tinc bén amortitzat!!

En fi, espero t´hagi servit,... el meu balanç és ben positiu!
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Hola!!! hi ha unfil enque esparla dels aticonceptius després de l'embaràs que se'nparla (nosé si es el teu cas..) te'lposo de totes maneres!
Jo també porto un Mirena i aran'estic molt contenta! trobaras la meva experiencia en aquest post justament no fa gaires dies ho vaig escriure
viewtopic.php?f=72&t=16170
Jo també porto un Mirena i aran'estic molt contenta! trobaras la meva experiencia en aquest post justament no fa gaires dies ho vaig escriure
viewtopic.php?f=72&t=16170
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
Gràcies noies!!
Ara em miro el post!!
Ara em miro el post!!
Hola, jo en porto tb. No se si es mirena, diria q no pq ji mel vaig posar per seguir donant el pit. Fins abans d tenir el nen feia servir l anella. L unic q he notat son les molestiess el dia q mel van posar i q tinc com mes fluxe i mocos. Pero ja esta. Em va costar 145euros i serveix x cinc anys. Comparat amb el preu d l anella en deu mesos el tindre amortitzat i no he pensar en treure i posar
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Abril jo porto un Mirena i es compatible amb la lactancia
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo ja fa més o menys 1 any em vaig possar DIU Mirena (amb hormones) i molt bé. El meu gine em va dir que era el millor per les dones que tenim molèsties, regla irregular i molta quantitat. És molt fiable i dura 5 anys. Jo ho recomano 100% 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |